PAS OP VOOR PPC/SLAGHAREN

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

PAS OP VOOR PPC/SLAGHAREN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:27

:brr: Pas alsjeblieft op met PPC slagharen , mn zus werkte er en ze zag dat de pony's niet goed verzorgt werden, sommigen werden zelfs geslagen en geschopt (ik wil geen problemen krijgen dus denk niet dat het serieuze dieren mishandeling is) kinderenbhadden er geen verstand van en deden maar wat en die pony's werden elke keer anders behandeld

Ik wil echt geen ruzie dus als je het er niet mee eens bent leg het dan alsjeieft op een normale manier uit?


Ik weet niet precies wat ze bedoelt... Of ppc of de pony's is slagharen zelf
Laatst bijgewerkt door debjehorses op 12-07-15 13:01, in het totaal 3 keer bewerkt

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:31

Wat erg als het echt is ik weet niet of ik dit moet geloven maar ben zowiezo geen fan van PPC
Maar wist al dat het zielig was voor de pony's

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:34

Dat is ook t algemene beeld wat ik heb van dat park. Kinderen die nog niet (goed) kunnen rijden, vaak veel te groot zijn en de ballen verstand hebben van pony's benodigdheden etc, die de hele dag rondcrossen en lopen te sleuren met zo'n pony en t beest geen moment met rust laten. Arme beestjes. Rn dan vooral klagen dat sommige niet zo 'lief zijn' en dat je die uiteraard niet moet hebben als je in een 6u durende wachtrij staat.
Gek heh Dat die pony's chagerijnig zijn/doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:35

Dan vraag ik me af wie je stiefzus is. :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:35

Jammer dat zulke instantie's vaak toch ten onder gaan aan het groter willen worden en meer kwantiteit dan kwaliteit willen leveren.

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:37

Geen ruzie heh?
Laatst bijgewerkt door debjehorses op 12-07-15 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:38

Maar bedoel je PonyparkCity of Slagharen?
Het zijn twee verschillende dingen namelijk.

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:40

Believe schreef:
Maar bedoel je PonyparkCity of Slagharen?
Het zijn twee verschillende dingen namelijk.
ppc bij slagharen ;)

Anoniem

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:41

Dus het park PonyparkCity zelf?
Je hebt in Slagharen namelijk ook pony's, maar Slagharen en PonyparkCity zijn 2 verschillende dingen.

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:41

Believe schreef:
Dan vraag ik me af wie je stiefzus is. :)
:) niet iedereeen doet zo bot tegen de pony's en de shets heuurr

Anoniem

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:43

Ik vraag me gewoon af wie je stiefzus is omdat ik daar ook wel eens kom en haar misschien wel ken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:44

Daar waar geld verdiend wordt met paarden is het vaak in het nadeel van dieren.

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:45

Eerder weldenkend mens verwacht niks anders als ze daar compleet onwetende mensen een pony in handen geven.

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:45

Believe schreef:
Ik vraag me gewoon af wie je stiefzus is omdat ik daar ook wel eens kom en haar misschien wel ken.
oh

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: PAS OP VOOR PPC!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:53

T's heeft alle recht om de naam van haar stiefzus niet te verspreiden :)
Ts deelt een ervaring, dus dat mag gewoon op bokt. Die ervaringen hebben meerdere mensen, behalve natuurlijke de mensen die jaarlijks gaan en t niet onder ogen willen zien. Een x geweest met een nichtje, die zaten op t park en even langs geweest toen we daar in de buurt zaten. Man man man kansloos zeg daar!

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:54

Believe schreef:
Dus het park PonyparkCity zelf?
Je hebt in Slagharen namelijk ook pony's, maar Slagharen en PonyparkCity zijn 2 verschillende dingen.
oeejjhhh moeilijke vraag, volgens mij ppc zelf, als je het perse wil weten kan ik het wel na vragen

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:55

MarlindeRooz schreef:
Daar waar geld verdiend wordt met paarden is het vaak in het nadeel van dieren.

Idd

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:56

Courses schreef:
Jammer dat zulke instantie's vaak toch ten onder gaan aan het groter willen worden en meer kwantiteit dan kwaliteit willen leveren.
hoe bedoel je?

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 12:56

Celiien schreef:
T's heeft alle recht om de naam van haar stiefzus niet te verspreiden :)
Ts deelt een ervaring, dus dat mag gewoon op bokt. Die ervaringen hebben meerdere mensen, behalve natuurlijke de mensen die jaarlijks gaan en t niet onder ogen willen zien. Een x geweest met een nichtje, die zaten op t park en even langs geweest toen we daar in de buurt zaten. Man man man kansloos zeg daar!

:)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:57

Dat ppc zoveel geld wil binnen halen dat er niet meer op de pony's zelf wordt gelet, maar op het 'hoe haal ik zoveel mogelijk geld binnen' :n

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:58

Celiien schreef:
T's heeft alle recht om de naam van haar stiefzus niet te verspreiden :)
Ts deelt een ervaring, dus dat mag gewoon op bokt. Die ervaringen hebben meerdere mensen, behalve natuurlijke de mensen die jaarlijks gaan en t niet onder ogen willen zien. Een x geweest met een nichtje, die zaten op t park en even langs geweest toen we daar in de buurt zaten. Man man man kansloos zeg daar!

TS deelt geen ervaring uit eerste hand maar van horen zeggen. Bovendien heeft ze het maar half horen zeggen, weet ze niet precies om welk bedrijf het gaat, maar verspreidt ze wel bedrijfsnamen en negatieve verhalen op internet. Dierenmishandeling is erg, maar dat zijn laster of smaad ook.

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 13:00

Myrthe2003 schreef:
Wat erg als het echt is ik weet niet of ik dit moet geloven maar ben zowiezo geen fan van PPC
Maar wist al dat het zielig was voor de pony's

k vind t sowieso al zielig. Dat mensen geld willen verdienen door ponys te lenen aan mensen die ze niet kennen. En die ponys krijgen steeds een ander kind, een band op bouwen kan dus ook niet.

Irisx94

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-04-10
Woonplaats: Schuinesloot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:01

Ik werk "op dit moment zelfs" bij de ponys in Slagharen en ik ben wel erg benieuwd wie je zus is want hier is dat niet bekend. Ten tweede zetten wij ons voor 200% in voor de ponys en gaat de gezondheid voor. We hebben duidelijke regels en er is toezicht op de bijna 70 shetlanders. Natuurlijk kan het zijn dat een persoon die er geen verstand van heeft wat raar met de ponys omgaat. Wij hebben geen ogen in ons achterhoofd zitten maar letten natuurlijk altijd op. En.... Nog als derde heet het hier geen pony park city. Die zit niet in Slagharen maar een paar km verderop in Collendoorn en staat los van attractiepark Slagharen. Dus ik weet niet hoe je er bij komt ;) verder heb ik natuyrlijk zelf ook een mening over dit allemaal maar een punt is dat ze echt niet mishandeld worden.

debjehorses
Berichten: 27
Geregistreerd: 12-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 13:02

Celiien schreef:
Dat ppc zoveel geld wil binnen halen dat er niet meer op de pony's zelf wordt gelet, maar op het 'hoe haal ik zoveel mogelijk geld binnen' :n
klopt, net zoals bij de kermis en op slagharen

Muronia

Berichten: 19526
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:03

Ik sluit dit topic omdat het bespreken van ervaringen op een ander forum thuishoort en dit topic niet voldoet aan de eisen van dat forum (waarschuwingstopics zijn niet toegestaan, ervaringen moeten uit eerste hand komen en neutraal geschreven zijn).