Mestboy to go, wie is er bekend mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Mestboy to go, wie is er bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 10:45

Vandaag stuitte ik toevallig op een product "Mestboy to go" gelijk even instructie filmpje bekeken, en bij EJ zijn ze nu in de aanbieding, dus gelijk maar 4x besteld, zitten 4 stuks in een verpakking, het leek me enorm handig! http://www.mestboy.nl/over-mestboy-to-go zijn er al Bokkers die het hebben geprobeerd?

Afbeelding

Ik ben erg benieuwd, ik rijd aangespannen met mijn shet, en heb nu een leuk sulkytasje besteld, en kan dus vanalles meenemen, deze Mestboy to go, leek me erg handig om altijd maar mee te hebben

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Mestboy to go, wie is er bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:51

Moet zeggen dat ik het er eigenlijk totaal niet handig uit vind zien. Zo kan je net zo goed zelf een aantal vuilniszakken mee nemen. En dat papiertje lijkt me niet echt sterk genoeg om een flinke drol in de zak te schuiven. Dat paard in het filmpje had een vrij losse keutel waardoor de boel zo uit elkaar valt maar als je een stevige keutel wilt inschuiven denk ik dat het papiertje om buigt. Kan je beter een vuiniszak mee nemen en hem op pakken zo als je ook doet met een honden poep zakje.

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Re: Mestboy to go, wie is er bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 11:29

Ik heb gelukkig maar een shet, die legt niet zo veel neer, ik ga het gewoon eens uitproberen! Ik vond het erg handig dat je het gewoon aan je zadel kon klikken, ik rijd dan nu veel aangespannen, maar als er een ruiter gevonden is, ook weer onder het zadel.

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Mestboy to go, wie is er bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:31

Wij gebruiken een plastic boodschappentas en schuiven het er dan met de voet in. Dat schepje lijkt me dus wel handig voor de laatste restjes.

Verder geen ervaring mee, alleen dat men je wel zeer dankbaar is :)

ChristaMoor

Berichten: 2640
Geregistreerd: 18-09-05
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:56

Ik had op mijn kar (moet je wel ruimte voor hebben) een plastic speelgoedkist met deksel, waarin ik een soort stoffer en groot blik en een aantal supermarkt tassen had. Drollen opscheppen met stoffer en blik, in de tas en dan in de kist. Op stal dan op de mesthoop :) En inderdaad, ik kreeg er een hoop positief commentaar op...zelfs iemand die het wel wilde opruimen en bij zijn rozen wilde gooien :D