Pius Schwizer ziet vijf toppaarden vertrekken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Pius Schwizer ziet vijf toppaarden vertrekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 07:14

http://www.equnews.nl


“Te succesvol?” Zo begint de Zwitserse topruiter Pius Schwizer zijn bericht op Facebook. “Van nu af aan zonder de Quinoa Stable paarden!”

Sinds half januari had Schwizer de paarden van Quinoa Stables ter beschikking gekregen van Eleonore Paschoud. Het ging hier om de paarden Caretina de Joter, Living The Dream, Amira, Dundee vd Dwerse Hagen en Newton du Haut Bois. Voorheen werden deze uitgebracht door Cameron Hanley.

De samenwerking tussen Schwizer en Quinoa Stable werd ondanks verschillende succesvolle prestaties onverwacht stopgezet. Volgens Eleonore Paschaud zouden de sponsordruk en de bijbehorende verplichtingen teveel geworden zijn voor haar.

Caretina de Joter en Living The Dream vertrekken naar de stallen van Jan Tops. De andere paarden zullen worden gereden door de Zwitserse Young Rider Morgane Dassio.

“Mijn seizoensplanning was volledig gemaakt op basis van al deze paarden die ik ter beschikking had gekregen. Ik moet nu mijn jonge paarden klaar stomen voor het grote werk en een nieuwe sponsor zoeken.” aldus Pius Schwizer.

Getup

Berichten: 8276
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 07:19

Dat is mooi prut, zeg. 5 (!!!!!!) toppaarden zien vertrekken.
Hoe moet ik dat zien? Sponsordruk etc te hoog, dus zetten we ze bij iemand, die minder grote (internationale?) wedstrijden rijdt? Jan Tops is ook geen kleintje :D .....of worden ze via daar verkocht...?

Nou ja we'll see...

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:05


Getup

Berichten: 8276
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:09

wow, daar wil ik wel eens 'n rondleiding :j ....op alle bedrijven, dus he .