pennymeisjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
bumper

Berichten: 242
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Hoogeveen

pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-15 23:09

*D
Goedenavond

Voordat jullie de indruk krijgen dat ik een pennymeisje ben..Dat gaat niet meer lukken met 42 jaar.
Waarom dan dit onderwerp: nieuwsgierig.
Ik lees met een slag in de ronde op Bokt-Tinker en kom regelmatig tegen ( mn in advertenties). Pennymeisje niet reageren. Waar komt die allergie vandaan?
Voor zover ik weet is het een gezellig blad voor jonge meisjes die gek zijn op pony's.

Wie o wie maakt me wijs.

Groet Bumper


Moos99
Berichten: 1675
Geregistreerd: 30-11-10

Re: pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:12

Welkom op bokt!
De term penny meisjes betekent niet zo zeer alleen dat het meisje de penny leest, maar er komen meer kenmerken bij kijken. lees anders dit topic eens door:

[YRT] Wat zijn nu precies 'Penny-meisjes'.

:)

bumper

Berichten: 242
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Hoogeveen

Re: pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-15 23:20

Aha ik snap hem haha. Mijn dochter van 8 is ook dol op roze en poetsen en tutten, maar heeft gelukkig die andere eigenschappen niet .
Dank voor het antw


Leptir

Berichten: 56
Geregistreerd: 17-12-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:54

Haha klopt, vroeg het mij ook wel eens af in het verleden.

Mis die tijd stiekem toch wel een beetje :P

Groetjes

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:55

De lieve schattige pennymeisjes zijn zo goed als overal wel welkom om een keertje een dag van dr leven krijgen. Maar de andere slag pennymeisjes, de betweterige ikweettochaltijdallesveelbeterdandeeigenaar trappen we nog net niet letterlijk van onze erf

bumper

Berichten: 242
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-15 23:58

myk_en_shant schreef:
De lieve schattige pennymeisjes zijn zo goed als overal wel welkom om een keertje een dag van dr leven krijgen. Maar de andere slag pennymeisjes, de betweterige ikweettochaltijdallesveelbeterdandeeigenaar trappen we nog net niet letterlijk van onze erf



Whaha begin maar met de ouders en respectvolle leren omgaan met ieder levend wezen.

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 00:06

Ja ouders, daar heb je nog zo'n struikelblok. Ze zien vaak ons paardeneigenaren als goedkope oppas. Helaas voor hun ben ik dat niet.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18120
Geregistreerd: 24-08-02

Re: pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 06:09

De vraag is al beantwoord ;) je kunt reageren in het YRT topic dat is aangegeven. Hier op TI (Tinkers) hoorde het topic niet thuis.

Hier een slotje.

We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karinna, Ubermetrics en 94 bezoekers