Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:15

Hoii hoii iedereen ik ben Janniek en ik heb een super verzorgpony genaamd Lotje.
Ze komt van een manege uit bakkeveen die failliet is gegaan. En ik zou graag meer info van haar willen i.v.m. De eigenaar er verders ook niets van weet omdat de eigenaar gewoon stalling bied.
Als iemand op de manege in bakkeveen heeft gereden wil iemand mij dan iets kunnen vertellen over de manege en miss ook over Lotje :o alvast bedankt (; En miss kent iemand van jullie Lotje wel.. Het is trouwens een witte shetlander, wel een grote shetlander. ongeveer 20 jaar. Ze heeft nu wat over gewicht omdat ze een tijdje still gestaan heeft. Het is een merrie (: AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding /3 /3
Ik hou super veel van haar ze is super lief en ondeugend ik ben erg met Grondwerk met haar bezig. Als ze iets niet wil leukt het soms ook echt niet -O- Maarja Ze gaat steeds meer vooruit *\o/* Ze is nog een beetje kreupel en ze is wat obese dus pakken we alles rustig op Zonder gehaast. (: Wie zijn jullie verzorgponys ?

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:19

Wat een plaatje van een pony :) Wat fijn dat je voor haar zorgt. Vraag me wel wat dingetjes af... wat bedoel je met nog een beetje kreupel? En waar komt dat door? En ehm... is ze echt obese en zeker weten niet drachtig?

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:22

Ik tem, hierover heb je net ook al een topic geopend.

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:25

Sientje schreef:
Wat een plaatje van een pony :) Wat fijn dat je voor haar zorgt. Vraag me wel wat dingetjes af... wat bedoel je met nog een beetje kreupel? En waar komt dat door? En ehm... is ze echt obese en zeker weten niet drachtig?


Ze loopt wat kreupel ik heb geen idee waardorr ja ze is obese ze heeft een tijd stilgestaan Ik weet niet echt wat ik moet doen :(:)

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:25

Destination schreef:
Ik tem, hierover heb je net ook al een topic geopend.

sorry ben nieuw op bokt wat betekend ik tem

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:29

Dat er aan het beheer wordt gemeld dat je 2 topics hebt geopend. Misschien kun je aan de (stal)baas vragen of de pony een veulentje verwacht? ;) Heb je een filmpje van haar kreupelheid?

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:33

Sientje schreef:
Dat er aan het beheer wordt gemeld dat je 2 topics hebt geopend. Misschien kun je aan de (stal)baas vragen of de pony een veulentje verwacht? ;) Heb je een filmpje van haar kreupelheid?


Ik ga er morgen weer heen zal dan filmen

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:46

Janniekjee schreef:
Sientje schreef:
Dat er aan het beheer wordt gemeld dat je 2 topics hebt geopend. Misschien kun je aan de (stal)baas vragen of de pony een veulentje verwacht? ;) Heb je een filmpje van haar kreupelheid?


Ik ga er morgen weer heen zal dan filmen


+:)+ Filmpjes geven misschien beter weer wat er loos zou kunnen zijn. ;) En vraag aan je stalbaas of ze mamma gaat worden. ;)

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Re: Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 18:51

Sientje ik weet niet hoe ik het andere topic kan verwijderen bij Manege praat omdat dat de zelfde als deze is (=

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Re: Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 18:52

Lotje is niet meer kreupel (;

rien10
Berichten: 14670
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:53

Welke manege in bakkeveen is failliet gegaan?

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 19:23

rien10 schreef:
Welke manege in bakkeveen is failliet gegaan?

ik heb gehoord van iemand dat ie niet failliet is maar verkocht (: ik weet niet hoe de manege heet

Iris_Luna

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-08-13

Re: Een Manege pony uit bakkeveen als Verzorg pony !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 18:08

Manege is verkocht idd. Heb hier echt jaaaaaaren geleden gereden. Zo leuk om lotje weer eens te zien zeg, wat is ze wit!!! Lotje werd vaak gebruikt voor de allerkleinste ruitertjes en stapritjes in het bos. In 'mijn' tijd was ze echt donkergrijs nog

Janniekjee
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 22:54

minifries schreef:
Manege is verkocht idd. Heb hier echt jaaaaaaren geleden gereden. Zo leuk om lotje weer eens te zien zeg, wat is ze wit!!! Lotje werd vaak gebruikt voor de allerkleinste ruitertjes en stapritjes in het bos. In 'mijn' tijd was ze echt donkergrijs nog

Ohh echt leuk jaa toen was ze een beginners pony maar om echt mee te rijden was ze niet geschikt ofzo maar t is echt een drukte makker bokkampioen gekke sprongen maken en nog veel meer hihihihi