Hufterproof speelgoed voor honden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 18:15

De Hyper Squawker Ball: Duurzaam speelgoed gemaakt van TPR (rubber) en praktisch onverwoestbaar nylon.
Daarbinnen in zit een squawker (pieper) verwerkt die onweerstaanbaar is voor honden.

Afbeelding

Afbeelding

4 keer mee gooien en meneer heeft het met zijn sterke kaken weer kapot gemaakt. }:0

Het gaat om een 1 jarige Duitse Staande langhaar reu. Een geweldige leerzame, enthousiaste, baldadige duvel uit een doosje. Vol met energie en zo'n fijne werkhond. Met helaas een veel te harde en enthousiaste beet wat al voor een hoge speelgoedrekening heeft gezorgd.

Toen ik van de week weer speelgoed kon weggooien (van dat hard rubberen spul) besloot ik online eens verder te sneupen en kwam ik op de lijn van de Hyper Squawker uit. Zou volgens de website ideaal zijn voor dit soort honden. -O- Helaas wil het in elkaar zetten niet zo lekker meer, het dopje valt er steeds van af.

Maar nu is het genoeg. Moet ik deze hond nu daadwerkelijk een baksteen geven? :') Want ook hard rubberen speelgoed laat het na een week of 10 afweten, als het al niet eerder is . Laatst zo'n mooie vijfhoek in 12 stukjes terug gevonden. >;)

Wie o wie heeft de tip voor hufterproof speelgoed of om hem respect bij te brengen? Hij wil zo graag kauwen (krijgt ook al veel grote kauwbotten) en speelgoed "dood" maken, dus ik zoek echt iets wat bestand is tegen extreem natuurgeweld?

Kan ik hem niet als proefdier opgeven ergens? Hondenspeelgoed testen?


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:21

Ehh.. hier nog zo een. Australian Shepherd. Je geeft een speeltje, je draait je om.. en je kan de stukken bij elkaar rapen. :')

Tot nu toe is hier zo'n Kong speeltje onverwoestbaar gebleven, en tja.. flostouwen. Krijgt 'ie ook niet kapot.
Verder hebben we een rubberen bal met ribbels aan een lang touw, daar heeft ie al heel wat mee rondgezwierd (o.a. glazen van de tafel.. :+) en ook die doet het goed.
Weet zo 1,2,3 het merk niet.. maar ik geloof dat we die van de Boerenbond vandaan hebben! :)

tesseke

Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:25

Wij hebben gaven onze Duitse staande vroeger plastic flessen, vaak met wat water in zodat het ook gewicht heeft. Als dit kapot is, is het niet erg.
Ook wel eens een versleten keerborstel (zonder stok ) gegeven, hier heeft ze ook veel plezier aan gehad. Voor de rest tennisballen om te apporteren en van die flostouwen. Op latere leeftijd is het sloopgedrag eruit gegaan en kon ze gelukkig ook met een simpele rubberen kip de hele dag rondzeulen en was deze na 3 maanden nog heel :)

Tessa Meynen Fotografie

There's a silver lining behind every cloud,
and a rainbow after every storm.

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:41

Kong Extreme?

V i d a l & R i e n a & D i a n a & T i a l d a & Y l d a u

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 15:51

Dank voor de tips, ze worden allen uitgeprobeerd! De extreme kong heeft 6 weken geleefd. _O- hebben wel een nieuwe gekregen die het nog doet gelukkig.

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:50

Wij hebben een mechel vd catogorie: geef nooit op :') !
Sinds aantal mnd hebben we bij zooplus zo'n hard plastic ei besteld.
Is leuke bezigheidstherapie want door vorm kunnen ze het niet vastpakken :+
En gaat het dus ook nie kapot :Y) !
Hond wordt wel moe !!

16 feb21: Gui ... kanjer - wolf in schaapskleren - clown - ubercoole pown; geheel onverwachts..nu ben je weer samen met Un! 30-05-2017: Un, doe de groeten aan Pars!20-06-2006: Pars, I´ll never forget you! 10-4-13: Eefje (mijn alleszie) bedankt !

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 16:53

Die zag ik vaker voorbij komen, nu toch maar eens bestellen. :j

Heb ook een balletje aan een touwtje, normaal voor buitenspelen, binnenshuis gehaald. Drie kapotte glazen verder en toch maar weer een buitenspeelgoed van gemaakt. _O-

Lightmare
Berichten: 351
Geregistreerd: 25-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:01

Je hebt ook een boomer bal. zelfde idee als het ei, maar dan als bal. kan sneller rollen. Maar gebruik alleen op groot veld want kan door glas enz. heen. Zorg dat je maatje groter neemt als dat de hond kan vast houden. Is ook leuk om naar te kijken

Rocco_Love12

Berichten: 545
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: In het veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:02

Een tepelvoering gaat hier behoorlijk lang mee te verkrijgen bij een koeienboer

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:04

Men neemt een oude spijkerbroek, knipt de pijpen er af en knoopt deze stevig in elkaar. Bijna niet kapot te krijgen, kunnen ze lekker mee schudden etc.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:05

Sommige honden krijgen alles stuk. Hier een Stafford die zelfs de onverwoestbare bal die speciaal stafford-proof gemaakt was ivm hun sterke kaken op 5 minuten in drie stukken had... -O-
Manlief gooide dat ding heel trots bij de hond in kwestie a la "kijk maar es of je die stuk krijgt" maar kwam helaas van een koude kermis thuis... :(:)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 17:06

Amandavd schreef:
Men neemt een oude spijkerbroek, knipt de pijpen er af en knoopt deze stevig in elkaar. Bijna niet kapot te krijgen, kunnen ze lekker mee schudden etc.


Een uurtje. :Y) Die tip was eens eerder gegeven namelijk. _O-

Dank allemaal voor het meedenken, tips zijn genoteerd. :j

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:08

Serieus? Nog nooit meegemaakt dat ze hem zo snel kapot kregen, als ze hem al kapot kregen. Misschien een bal van ijzer? :P Nou succes er mee, maakt de zoektocht lastig!

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!


Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:10

geef 'm een petanque bal magda _O-
Alleen niet mee gooien....... Kwestie van niemand het licht uit te gooien... _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 17:12

Ik dreig niet voor niets met een baksteen of hem weg te brengen naar een hondenspeelgoedtester. _O-

Kath, ken je die massief rubberen kleine autobandjes? Daar heb ik mijzelf al eens een bloedneus mee geslagen inderdaad. :=

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:19

Dat ei hebben we hier ook, onze grote hond heeft het wel een keer voor elkaar gekregen om die in zijn bek te nemen maar dat heeft ei overleefd. Zit nu wel een deukje in omdat hij in de wei gestuiterd was en de hengst er een hapje van nam.

Harde rubberen bal blijft hier ook in tact.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:21

Nu je het hebt over autobandjes. Weet je wat onze sloper haast niet kapot krijgt?
Maar dat moet je dan wel nog maar zien te vinden... De rubbers die rond bv de vering van een auto zitten of rond de wielstangen of hoe die dingen ook noemen. Dat zijn van die ronde hard rubberen dingen, soort heel harde stevige donuts zeg maar....
Misschien als je bij een sloop er naar vraagt dat je zo iets wel krijgt?

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 17:23

Mijn buurman werkt op de sloop, ga hem morgen er naar vragen. :j

Die autoband is ideaal inderdaad. Van de week helaas alleen stuiter-stuiter-stuiter-plons. -O-

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:24

Dat monster hier is er zo gek van dat als mijn man een auto binnen krijgt om opnieuw op te bouwen, ze onder de auto kruipt en ze er zelf van af haalt. :x
-die dingen worden altijd wel vervangen dus kan op zich geen kwaad maar we stonden wel vreemd te kijken toen bleek dat die trut blijkbaar wist waar die dingen zaten... := -

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

tinkermiep

Berichten: 268
Geregistreerd: 17-02-09
Woonplaats: Netterden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:26


bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:26

Kong extreme is hier het enige wat een beetje heel blijft.

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:50

wij hebben dé onverwoestbare, hufterproof bal!! Hier lopen 2 duitse herders die werkelijk alles kapot maakten, je gaf ze een speeltje, draaide je om, weg speeltje.. Nu hebben we een bepaalde bal voor ze bij agradi weg, maar je hebt ze ook bij meerdere winkels geloof ik. Die bal is werkelijk niét kapot te krijgen!! We hadden er eerst 1 grote, maar we hebben er nu laatst nog een bij gekocht die een paar cm kleiner was voor ons teefje. Echt die ballen zijn geweldig, zou het je echt aanraden om te proberen!

dit is de onverwoestbare wonderbal! :
http://www.agradi.nl/starmark-voerbal-t ... um-7cm.htm

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:56

Die jolly egg. Was 15 minuten en toen was die stuk.. Maar bij de meeste honden gaat die langer mee ;)

Shetland bokker #7

spotterick

Berichten: 757
Geregistreerd: 27-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:00

Mijn vriend heeft laatst een speeltje gehaalt bij de cranenbroek een rubber ding wat nu al bijna een half jaar heel is.
Normaal is elk speeltje hier dezelfde dag nog kapot.... Maar deze houden het echt lang vol!

maaaikkee

Berichten: 685
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Zuid - Holland

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:14

Hier ook alles is kapot met een paar dagen. Als het uberhaut al langer dan een uur mee gaat haha.

Het enige speelgoed wat ze niet lukt om te slopen is inderdaad zoals eerder genoemd zn ei.Ook hebben we een speeltje van het merk sumo dat het nu al bijna een jaar vol houd. Speeltje heet sumo team, ontzettend stevig. :)

http://www.martingauswebshop.nl/products/Sumo-Team.html

Joy & Fionn ! <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 74 bezoekers