Extreem last van corticosteroïden injectie ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Extreem last van corticosteroïden injectie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 15:55

Hallo,

Ik ben benieuwd of hier mensen ervaring hebben met een corticosteroïden injectie en daar extreem veel last van kregen.

Dinsdagochtend heb ik deze injecte in de overgang handpalm/pols in een litteken van eerdere operatie gekregen om hopelijk pijnklachten te verminderen.

De dag zelf had ik er al veel last maargoed dat kon. Nu 2 dagen later is de plek zelf, mijn handpalm, duim en wijsvinger opgezet. Doet het nog steeds erg veel zeer en kan ik nagenoeg niks met die hand.

Ik heb de betreffende arts alweer gebeld en moet morgen langskomen. Maar ik vroeg me eigenlijk af of meer mensen hier ervaring meehebben of dat ik weer een uitzondering ben -O-

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14469
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Extreem last van corticosteroïden injectie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:59

Goed dat je morgen langs de arts gaat. Ik had geen last van opgezette/dikkere huid maar wel 2 dagen koorts. Ik had hem in mijn schouder laten zetten.

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Extreem last van corticosteroïden injectie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 16:06

Dat is ook niet fijn! Deed het bij jou ook zo'n zeer?

Mariska_87
Berichten: 267
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:06

Ik heb ze wel vaker gehad, in de spier maar ook wel in gewricht zelf.. Ik vond het heerlijk.. ! Pijn is vrijwel weg na ongeveer 24 uur..

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14469
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:09

Yvank_ schreef:
Dat is ook niet fijn! Deed het bij jou ook zo'n zeer?


Het zetten deed wel even pijn ja en de eerste uren voelde ik t nog, maar daarna niet meer eigenlijk.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:10

Ben je de afgelopen dagen veel in de zon geweest?
Ik zou normaal ook een injectie laten zetten voordat ik op vakantie ging ivm met een extreme muggenallergie, maar mijn HA heeft me dit afgeraden omdat corticosteroïden een felle reactie kan krijgen met zonlicht waardoor je zwellingen kan krijgen.

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Extreem last van corticosteroïden injectie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 16:15

Hmm hier heb ik sinds operatie (7 jaar geleden) niet zoveel last van mijn pols gehad dan nu van die injectie :=

Ben de afgelopen dagen wel in de zon geweest ja.. Niet bewust zitten zonnen, maar wel tijdens dingen rondom het huis doen.