zadel passen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rijanna

Berichten: 510
Geregistreerd: 31-08-06

zadel passen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-15 09:51

Een tijdje terug een zadel opgehaald ver van mijn huis, met de afspraak betalen, past hij niet kan hij terug.
het zadel paste dus niet en ze deed moeilijk om hem terug te nemen, ik zou een zadelpasser moeten vragen of hij op maat kon gemaakt.. hier werd ik kwaad om en na een dag heen en weer berichten kon hij terug.
nu kwam ik daar en had ze een deel van het geld, en ontbrak er 10 euro.
nou zei ze dat ze dat overmaken zou, en van mij dom om mensen te vertrouwen want nu nog na enige tijd geen geld.
ik bericht haar vaak, en heb gezegd na anderhalve maand dat ik mijn geld wou binnen een week.
ze zegt dat ze haar niet zo laat behandelen..
helaas zal hier niet meer veel aan te doen zijn, maar het blijkt wel dat je mensen dus echt helemaal niet meer kunt vertrouwen zo jammer. :(

wat zijn jullie ervaringen en hoe zouden jullie het aanpakken als je nu nog eens een zadel wil passen.

Mare T


JumpingRider

Berichten: 2070
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: zadel passen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:10

Dat risico heb je inderdaad als je van vreemden koopt.

Ik zou adviseren om naar een ruitersportzaken in de buurt te bellen.
Vaak verkopen zij ook tweedehands zadels en soms kun je daar zelfs je zadel laten passen.

Je betaald er misschien iets meer voor maar het is een stuk betrouwbaarder ;)


Tamsin

Berichten: 74
Geregistreerd: 05-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:23

Echt banketstaaf voor je!! Ik verkocht hier op Bokt een tijdje geleden een zadel, moest opgestuurd worden, kreeg het geld overgemaakt en de volgende dag stuurde ze mij een mailtje "ik heb een andere kleur zadel van een stalgenootje gekocht, ik wil de koop dus niet door laten gaan. Stort je m'n geld terug".

Heb dit natuurlijk direct gedaan, maar het was ook niet erg netjes van de koopster. Hetzelfde als ze je een paar mailtjes sturen voor info, een bod doen en dan niets meer laten horen.

Je ziet, wat je ook doet het is nooit goed!!

eilleen333

Berichten: 12841
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: zadel passen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:26

Ik neem alleen zadels van mijn Zadelpasser/maker die aan huis komt om te passen en te vullen. Dan kan ik er direct mee voor rijden en ik heb garantie (dat het past en dat ik niet blijf zitten met niet passende zadels).
Voordat ik deze zadelmaker had kocht ik ook een keer een zadel via marktplaats die terug zou kunnen. Maar toen ik hem wilde terugsturen gaf de verkoper geen gehoor, dus bleef ik zitten met een zadel wat niet paste en van een ander merk bleek, dus het was ook nog eens minder waard dan ik ervoor betaald had. Toen was ik er klaar mee en heb ik een professional laten komen.

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 74 bezoekers