Waar zijn mijn lenzen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 21:26

Het lijkt een groot mysterie.... Mijn lenzenbakje met inhoud is spoorloos -O- en we kunnen níet meer bedenken waar hij ligt.

Ik zet de timeline uit:

Gisteravond
Vriendlief staat onder de douche en ik maak me klaar om ook te gaan douchen. Terwijl ik mijn handen was moppert vriend dat de douche koud wordt en of ik ALSJEBLIEFT op wil schieten.
Ik doe volgens standaard routine mijn lenzen uit, vloeistof in het bakje, draai het bakje dicht en spring bij vriendlief onder de douche. Daarna ga ik slapen.

Vanochtend
Ik wil mijn lenzen indoen. Het bakje is weg. Ik zoek even snel in de badkamer maar omdat ik haast heb doe ik mijn bril op en spurt naar kantoor.

Nu
We hebben samen lopen zoeken maar de lenzen zijn nog spoorloos. De badkamer kent geen verborgen hoekjes. In/achter/onder het kastje en de prullenbak liggen ze ook niet. Elders in huis ook nog niet gevonden.
Vriend noemt dat hij zich kan herinneren dat ik mijn lenzen uitdeed (omdat ik veel te lang het warme water gebruikte en hij onder een koude douche stond) en dat ik daarna bij hem onder de douche sprong. En merkt daarna terloops op:

"Wat heb je dan vannacht gedaan toen je uit bed ging?"

Say whut?

Voor zover ik me kan herinneren heb ik de hele nacht geslapen terwijl vriendje zeker weet dat ik uit bed ging. En mijn app geeft ook aan dat ik rond een uurtje of half 4 wakker ben geweest. Nou is die app niet altijd even accuraat maar gemiddeld genomen geeft hij wel een aardig beeld van mijn nachtrust.

Het gekke is: ik weet echt níets van een eventuele nachtelijke tour door het huis en ben voorzover ik weet geen slaapwandelaar. Hoewel dat laatste wel in de familie zit. Ik moet zeggen dat ik een hele drukke en gekke week heb en wel wat wiebeliger dan normaal ben.

Allemaal lief leuk en aardig, maar die stomme lenzen zijn nog steeds weg en kunnen dus, er even vanuitgaande dat ik echt heb geslaapwandeld en met dat bakje de hort op ben gegaan, overal zijn....maar waaaaaaaaar?! Lieve bokkers help me -O-

❤️


Kaatje64
Berichten: 548
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Het mooiste durpie van N-H

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:27

Misschien in de wasmand gevallen?

Blacky

Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:28

In je handdoek gedaan en in de wasmand gelegd?

DaisyDarling
Berichten: 4225
Geregistreerd: 15-04-09
Woonplaats: Noord Holland

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:29

Koelkast :j

WinSel

Berichten: 20568
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:29

Sorry ik moet wel heel erg lachen om je topic :))

Hoop dat je je lenzen snel vindt !

Als je het kunt dromen, kun je het beleven ✈️

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:29

Onder je bed?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:31

En je weet zeker dat je ze uit gedaan hebt? Ik was ooit een lens kwijt. De volgende dag zat ie in me oog. Hij was naar boven geschoten

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

essteeg

Berichten: 183
Geregistreerd: 13-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:31

ik heb zo'n mysterie ook wel eens gehad.. ze lagen ineens in de vernsterbank...
heb je in de koelkast gekeken? lijkt mij tyoische zo'n plek voor als je stel dat hebt geslaapwandeld..

TROTSE EIGENAAR VAN KAYLEIGH, werkzaam op verschillende stallen, beginnend fotograaf en opzoek naar uitdagingen!


HeartOfHorse

Berichten: 222
Geregistreerd: 25-01-14
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:33

Mijn eerste gedachte is 'heb je ze vannacht niet ingedaan?' :+

» Enjoy being who you are. Live in the now. «

JSeine
Berichten: 185
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:33

Prullenbak?

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:33

Ik ben wel regelmatig een lens kwijt die dan nooit in het doosje beland is, maar eigenlijk nog nooit het doosje zelf. Wel spannend. Waren het maandlenzen? Of harde?

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:34

HeartOfHorse schreef:
Mijn eerste gedachte is 'heb je ze vannacht niet ingedaan?' :+


En waarom heeft ze dan vanochtend een bril nodig gehad? B-)

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:35

Laatjes? Ik gooi alles altijd in laatjes.

Je moet er volgende keer een kopen met GPS :')

Valar Morghulis...

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:36

Een lenzendoosje waar je de 'My Whistle-app' op kan installeren. :')

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

essteeg

Berichten: 183
Geregistreerd: 13-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:36

Iris82 schreef:
HeartOfHorse schreef:
Mijn eerste gedachte is 'heb je ze vannacht niet ingedaan?' :+


En waarom heeft ze dan vanochtend een bril nodig gehad? B-)


moet eerlijk zeggn dat ik dat wel eens gehad heb... lensen en bril, had we snel door dat dta niet klopte...

TROTSE EIGENAAR VAN KAYLEIGH, werkzaam op verschillende stallen, beginnend fotograaf en opzoek naar uitdagingen!

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:37

Pfft, misschien kan je eens kijken op je lievelingsplek in huis?

[o]

__nina

Berichten: 2772
Geregistreerd: 28-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:38

Haha dit heb ik nog nooit meegemaakt, wel dat mijn zusje ze een keer mee heeft genomen op vakantie en ik thuis zat :') .
Succes met de zoektocht!

Brum, Beau & Lizzy

HeartOfHorse

Berichten: 222
Geregistreerd: 25-01-14
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:41

Iris82 schreef:
HeartOfHorse schreef:
Mijn eerste gedachte is 'heb je ze vannacht niet ingedaan?' :+


En waarom heeft ze dan vanochtend een bril nodig gehad? B-)


Weet niet hoe goed TS ziet zonder bril/lenzen maar als ze verziend is lijkt het me logisch om lenzen in te doen om de app te lezen...

» Enjoy being who you are. Live in the now. «

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:41

Hahaha ik lees onderaan een advertentie over gratis proeflenzen. Misschien een app installeren net zoals je iPhone

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-15 21:50

Lenzen in zou ik hebben gemerkt (-4 aan beide ogen) en verklaart het verdwenen bakje ook nog niet.

Mijn lievelingsplek in huis is tevens de eerder genoemde koelkast maar ook daar liggen ze niet. In de diepvries evenmin.
Heb ook nog keer extra in de wasmand, handdoekenkast, ondergoedla, wasmachine en vaatwasser gekeken (plus kastje waar ik het wasmiddel en vaatwastabletten bewaar) omdat ik daar vlak voor het douchen nog heb gerommeld of een machine heb aangezet. Maar helaas... Geen lenzen.

Omdat ik een grote liefde heb voor eten heb ik alle keukenkastjes maar uitgespit maar ook daar niks t vinden.

Het zijn gelukkig maar maandlenzen en het nieuw setje heb ik al in huis dus het is geen ramp als ik ze niet vind. Maar het blijft wel een enorm wazig gebeuren :')
Laatst bijgewerkt door Noeps op 08-07-15 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

❤️

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:51

ligt het doosje niet toevallig onder je matras? Daar vind ik altijd rare dingen, schiet me opeens te binnen.

Valar Morghulis...

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:52

heb je ze niet in je handtas gestopt?

MDJ

Berichten: 2778
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:52

Fruitschaal? Ik heb nogal de neiging om dingen daar "kwijt" te raken. :+

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:54

Ik laat nog weleens dingen liggen in het wasbakje bij het toilet beneden, of ik leg het op de bank, in een laatje, zijvakje van je tas? ... Lastig :+

pien2010
Berichten: 1980
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Waar zijn mijn lenzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:56

Prullenbak?

[O]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bloemm, Gee, Googlebot, henshem, Hicaria, Joy_Mennings, kosseh, Lau07, lobkew, maitestar23, MissMarije, ontherun, Plus_en_Min, Relserk, Shenavallie, Symke, Wenta en 187 bezoekers