Lid worden endurance vereniging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 14:55

Hallo!

Ik heb laatst mee gedaan aan de impulsrubriek van Endurance, en wil nu graag lid worden van de KNHS endurance vereniging. Klopt het dat ik dan eerst lid moet worden van de KNHS, en dan van een speciale endurance vereniging? Ook snap ik niet helemaal of ik individueel lid moet worden, of lid via een knhs vereniging moet worden.
En is het ook zo dat als ik nu zou lid worden, dat mijn lidmaatschap maar tot januari geld, of geld het dan tot volgend jaar juli ook? Ik las namelijk iets dat als je in augustus lid word, hoef je maar de helft te betalen.

Wie o wie kan mij hiermee helpen? :) Bedankt alvast!

Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:00

Je moet lid worden van deronline dit is de endurance vereniging. Er is maar 1 endurance vereniging. Daarnaast moet je lid worden van de KNHS hier moet je separaat een startpas aanvragen. zonder startkaart kun je uitsluitend in de impulsrubriek starten.

Misschien ben je al lid van de KNHS omdat je bijvoorbeeld al dressuurwedstrijden rijdt. Dan moet je alleen een je startpas aan laten passen zodat je er ook endurance wedstrijden mee kunt rijden.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:20

Als je je bij de KNHS endurancevereniging aanmeldt, melden zij je aan bij de KNHS. Dat hoef je dus niet extra te doen.
Ga je de startpas aanvragen moet je dat inderdaad wel zelf rechtstreeks via de KNHS doen.

Lidmaatschap vereniging is jan-dec. Startpaskorting na een bepaalde maand weet ik niet of dat ook voor endurance geldt.

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Re: Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 15:22

Ik moet dus wel apart een startpas aanvragen bij de KNHS? Ik wil alleen endurance rijden.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:47

De endurancestartpas moet je inderdaad zelf aanvragen bij de KNHS, maar dat kan pas nadat je lid bent geworden van de endurancevereniging en daarmee de KNHS.

Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:18

_Evelien schreef:
Ik moet dus wel apart een startpas aanvragen bij de KNHS? Ik wil alleen endurance rijden.


Ja je hebt echt een startpas nodig en daarmee dus ook een lidmaatschap van de KNHS.

NdV74
Berichten: 3465
Geregistreerd: 28-10-04
Woonplaats: West-Brabant

Re: Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 17:03

Dit staat op het inschrijfformulier:
Het lidmaatschap loopt gelijk aan het kalenderjaar: van 1 januari tot en met 31 december.
Bij opgave na 1 augustus betaalt u slechts de helft van het verenigingsdeel van de contributie!

Mail anders even naar de ledenadministratie (ledenkev@gmail.com), dan krijg je gelijk antwoord op al je vragen.

NickReedijk
Berichten: 17
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:20

Weet iemand toevallig endurance wedstrijden in zuid-holland? Zou graag is een keer willen kijken, lijkt me echt gaaf! :D

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:59

Er is 1 wedstrijd in Zuid-Holland, Endurance by the Sea. Die start en finisht vlakbij (en dit jaar zelfs op) Duindigt, 10/10/2015.

Sash

Berichten: 2004
Geregistreerd: 07-02-05
Woonplaats: Goes

Re: Lid worden endurance vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:49

En voor jou is Endurance Zeeland in Renesse ook niet al te ver! Volgend jaar ergens in april :D