Ponys gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BrittNyna

Berichten: 17
Geregistreerd: 07-02-15

Ponys gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 15:53

Hey mensen ik heb niet veel verstand van bokt en hoop dat dit hier goed staat.

Ik rijd op manege t hetjen ik rijd nu op mijn verzorgpaardje maar eerst reed ik altijd op manegponys
Helaas hebben ze een aantal mijn lievelingsponys weggedaan :(
Zou iemand mij kunnen helpen en herkent de ponys? Weet waar ze heen zijn en waar de meeste ponys van manege t hetjen naartoe gaan?

Ik zoek alle ponys op alle plaatjes
Sorry de plaatjes staan er niet zoals gehoopt

Afbeelding
Beauty

Afbeelding
Ester


Afbeelding
Spoky (links) en zorro (rechts)
Laatst bijgewerkt door BrittNyna op 07-07-15 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

CxB
Berichten: 906
Geregistreerd: 24-12-13

Re: Ponys gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:00

Weet je ongeveer hoe oud en hoe groot ze zijn? Merrie of ruin? Aftekeningen ? en foto's van de hele pony dan heb je meer informatie en zullen mensen ze misschien sneller herkennen.

Zizipicoleo

Berichten: 326
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:03

Denk trouwens dat dit topic in [Opsporing Verzocht] hoort, maar dat zal een moderator wel regelen!

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: Ponys gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:05

heel mischien herken ik er wel 1 maar dan moet ik weten of het een merrie of een ruin is hoe groot hoe oud ze zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:06

Ik denk dat je het beste op de manege kan vragen waar de pony's heen zijn gegaan.
Voor anderen is het ook handig om te weten wanneer de dieren weg zijn gegaan.

Als het oudere/ zieke/ geblesseerde dieren betreft is de kans groot dat ze een enkele reis hebben gemaakt richting de slacht. Indien dit niet het geval is kan de manege jou het beste antwoord geven waar ze heen zijn gegaan.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:09


Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Ponys gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:11

Dit topic staat verkeerd

Maar buiten dat.

De plaatjes zijn erg klein ik zie ze niet goed... En heb je meer informatie over de pony's? Op welke manege stonden ze? Welk geslacht zijn ze? Hoe groot zijn ze?

Muronia

Berichten: 19543
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:14

Dit topic zou inderdaad thuishoren op OV (opsporing verzocht), maar in dit geval gaat het niet om een eigen pony die verkocht is maar om manegepony's. In zo'n geval mag het alleen op OV worden geplaatst wanneer er uitdrukkelijk toestemming is van deze manege om een oproep te doen. Omdat dit hier niet het geval is, zal ik dit topic moeten sluiten.