Ervaringen Epplejack

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
shetxfjord
Berichten: 80
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Ergens

Ervaringen Epplejack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 19:28

Hallo,
Ik ben van plan om iets te bestellen bij de epplejack. Maar ik heb een paar vragen.
Is het een goede kwaliteit?
Vinden jullie het goedkoop?
Goede levering?
En gewoon jullie ervaringen


Alvast bedankt! :)


TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen Epplejack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 19:51

Ik ben nooit ontevreden eigelijk :)

instagram : @purarazadivino

Fleur_a

Berichten: 557
Geregistreerd: 29-07-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ervaringen Epplejack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:21

Nooit ontevreden geweest. Snelle service en ze hebben bijna altijd wel een leuke korting


Haunting

Berichten: 282
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Espel

Re: Ervaringen Epplejack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:22

Goede service, vaak kortingen en erg klantvriendelijk.

2 maanden geleden daar in de winkel geweest en cap gepast. Paste perfect maar was daar niet meer in de kleur die ik wilde. Ze zeiden dat hij via de site nog was te krijgen maar zeer beperkt. 's Avonds gelijk besteld maar helaas viste ik achter het net. Uitverkocht. Kreeg direct al een mailtje of ik wilde wachten tot ze deze misschien weer kregen of iets anders wilde uitzoeken of mijn geld terug. Besloot zelf te wachten. Elke week stuurden ze me een mail met de status. Uiteindelijk bleek hij niet meer leverbaar. Andere cap uitgezocht die ik kreeg voor de toen geldende korting. Volgende dag had ik hem.

Echt zeer nette service. Kwaliteit ligt aan het merk wat je koop maar zelfs het huismerk van hun is goed.

WijBrouwers hobby bierbrouwerij.

igor001
Berichten: 1478
Geregistreerd: 08-01-06

Re: Ervaringen Epplejack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 17:32

Hangt heel erg van het soort product af. Beugelriemen vindt ik daar bijvoorbeeld erg slecht, terwijl ik over mijn zweetdeken dan weer heel erg tevreden ben.

Life holds special magic, for those who dare to dream

Anoniem

Re: Ervaringen Epplejack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 20:06

Aangezien dit topic geopend is met een SA en de TS niet meer kan reageren, hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics, xRaisin en 59 bezoekers