[FOTO] Vintage meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bumblehorse

Berichten: 1363
Geregistreerd: 16-04-11
Woonplaats: Noorden van België

[FOTO] Vintage meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 11:13

28 juni is er in Udenhout een vintage meeting doorgegaan. Hier heb ik voor het eerst menselijke modellen voor mijn lens gehad. Het was een enorm fijne dag waar ik veel geleerd heb.

Tips mogen altijd gegeven worden. :)

Veel kijkplezier!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12
Afbeelding

Bokt upload

rea

Berichten: 748
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Pallieterstad aan de Nete

Re: [FOTO] Vintage meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 11:18

Geen tips, wel pluimpje voor foto 2. Mooi qua kleuren en compositie !

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 19:25

Ik vind het zonde dat je model 1 (foto 1 t/m 4) haar schoenen niet hebt laten uittrekken. Ze is weg gezakt op alle foto's en het trok eerlijk gezegd meteen mijn aandacht :o Blote voeten is ook lekker gypsy!

Ik vind je foto's wisselend :) Sommigen echt heel erg gaaf (2,7,8,11) en sommigen dan weer wat te standaard naar mijn smaak (4,9,12). Herken je dat?

Tenslotte zou ik je willen meegeven goed naar de modellen te blijven kijken. Komen ze echt tot hun recht? Staan ze er op hun mooist op? Voorbeeld is de zwikkende schoenen, maar ook de "afgehakte benen" op foto 5 en het gespannen gezichtje op foto 9.

Je hebt er duidelijk oog voor en voor een eerste keer absoluut geslaagd hoor! Hoop dat je mijn punten opvat als tips en niet als kritiek, want zo is het zeker niet bedoeld :) Ik kan het zelf namelijk niet beter haha, maar ik bekijk het wat meer vanuit de kant van je modellen. Ga zo door!

Bumblehorse

Berichten: 1363
Geregistreerd: 16-04-11
Woonplaats: Noorden van België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 20:24

Corelli schreef:
Ik vind het zonde dat je model 1 (foto 1 t/m 4) haar schoenen niet hebt laten uittrekken. Ze is weg gezakt op alle foto's en het trok eerlijk gezegd meteen mijn aandacht :o Blote voeten is ook lekker gypsy!

Ik vind je foto's wisselend :) Sommigen echt heel erg gaaf (2,7,8,11) en sommigen dan weer wat te standaard naar mijn smaak (4,9,12). Herken je dat?

Tenslotte zou ik je willen meegeven goed naar de modellen te blijven kijken. Komen ze echt tot hun recht? Staan ze er op hun mooist op? Voorbeeld is de zwikkende schoenen, maar ook de "afgehakte benen" op foto 5 en het gespannen gezichtje op foto 9.

Je hebt er duidelijk oog voor en voor een eerste keer absoluut geslaagd hoor! Hoop dat je mijn punten opvat als tips en niet als kritiek, want zo is het zeker niet bedoeld :) Ik kan het zelf namelijk niet beter haha, maar ik bekijk het wat meer vanuit de kant van je modellen. Ga zo door!


Dankje, hier ben ik zeker wat mee.
Bedoel je op foto 5 dat het ene doosje bijvoorbeeld wat meer naar de zwarte koffer had gemogen zodat haar benen er wel opstaan?

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [FOTO] Vintage meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:55

Bijvoorbeeld! :j En misschien zou de benen uitstrekken naar voren nog wel mooier zijn geweest om wat lengte te creëren (met zo'n roklengte lijkt het model al gauw kort)

kimberley23

Berichten: 1479
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Vintage meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:12

Foto 7 en 8 vind ik heel erg mooi!