Wat aantrekken in het vliegtuig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Wat aantrekken in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-15 16:59

Hoi allemaal,

Vannacht vertrek ik met een vriendin naar Düsseldorf om daar heel vroeg in de ochtend naar Mallorca te vliegen. Maar sinds deze ontzettende warmte twijfel ik enorm wat ik aan moet trekken. Normaal gesproken heb ik altijd een spijkerbroek met een t-shirt en sneakers aan en dan een vest in mijn tas mocht ik het koud krijgen in het vliegtuig.

Maar nu met de gedachten aan deze kleding begin ik nog meer te zweten dan ik al doe. Aan de ene kant denk ik dat bovenstaande wel kan want we vliegen heel vroeg plus dat het gewoon comfortabel is in een vlieftuig. Aan de andere kant denk ik aan iets luchtigs zoals een jurkje, maar ik weet ook weer hoe koud het in een vliegtuig kan zijn.

Dus mijn vraag, wat zouden jullie doen?

mijntje92

Berichten: 237
Geregistreerd: 14-08-07

Re: Wat aantrekken in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:01

Lekkere joggingbroek aantrekken met gympen en een shirt en evt een sjaal (kun je ook nog als dekentje gebruiken). Je kunt altijd slippers en een jurkje in je handbagage meenemen, mocht je het bij aankomst te warm krijgen ;)

Patty91

Berichten: 184
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:02

Ik zou een (spijker)broek aantrekken met een topje en een vest meenemen. En slippers!
Het is toch vrij vaak koud in een vliegtuig en een broek is nog te doen bij de warmte.

mijntje92

Berichten: 237
Geregistreerd: 14-08-07

Re: Wat aantrekken in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:02

ja je kunt ook gewoon slippers aandoen en sokken meenemen voor als je het koud hebt!

xLianneZorro

Berichten: 3054
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:03

Vorig jaar had ik gewoon mijn korte broek + hempje aan :P Wel een vest in de tas die had ik in het vliegtuig over me benen gelegd...

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:04

Met welke maatschappij vlieg je? Het kan per vliegtuig verschillen hoe koud/warm het in de cabine is. Ryan Air is bijvoorbeeld altijd vrij warm.

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-15 17:05

Met Germania Express. :)

Het is voor het eerst dat ik daar mee vlieg, iemand die weet of het een goede maatschappij is?
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 05-07-15 17:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:06

Ik zou gewoon luchtige kleding aan doen. Als je het koud krijgt vraag je toch om een dekentje aan het cabine personeel? Het is maar 2,5 uur vliegen.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Re: Wat aantrekken in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:09

Aan doen wat je het lekkerst vind zitten, zou een korte of lange broek aan doen met slippers en een shirtje met korte mouw of topje.
Zoals als werd gezegd neem een vestje mee voor de zekerheid

Hele fijne vakantie en veel plezier :)

melanietje14
Berichten: 411
Geregistreerd: 17-07-13

Re: Wat aantrekken in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:16

Het is maar kort vliegen daarom zou ik iets makkelijks aantrekken. Iets wat niet warm is, en als je het koud krijgt een vestje aan doen. Die kun je altijd nog omknopen.

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Wat aantrekken in het vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 17:33

Wellicht een katoenen of linnen broek? Dan evt. slippers met een leuk topje en een vestje omknopen/meenemen. Klaar! :)