[FOTO] mijn broer (en zijn pony )

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

[FOTO] mijn broer (en zijn pony )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 12:18

Hallo iedereen!
Mijn eerste topic hier, best spannend!
Gisterenavond heb ik wat foto's gemaakt van mijn broer en zijn pony(pony is drachtig, vandaar dat ze zo dik is), ik vind ze best goed gelukt.
Ik fotografeer met een canon 1200d met een 18-55mm lens ( ik ben aan het sparen voor een betere lens maar die dingen kosten best veel..)
Ik hoop wat tips te krijgen maar wees wel een beetje lief voor mij, ik heb mijn camera amper een weekje :P
1)
Afbeelding
2)
Afbeelding
3)
Afbeelding
4)
Afbeelding
5)
Afbeelding
6)
Afbeelding
7)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Meloen op 30-06-15 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:23

Leuk gedaan! Vind het zelf jammer dat ze allemaal hetzelfde filter eroverheen hebben, had daar misschien wat mee afgewisseld? En let op je uitsnedes, 2 is erg krap onderaan, en de pony had dan misschien beter wat meer afgesneden kunnen worden, ipv dat die watermerloen er nu achteraan komt :D
Foto 7 vind ik heel mooi gelukt, foto 4 past mijn inziens totaal niet bij zijn leeftijd :+
3 is ook leuk, doe dat de volgende keer op de heide met een weidser achtergrond, dan komt het wel erg tot zijn recht :)

Ennuh, sparen voor een betere lens? Helemaal niks mis met een 18-55, zeker niet voor de foto
s die jij nu gemaakt hebt. Maar je moet er wel wat meer mee werken i.p.v. op je kontgat zitten en maar zoomen en klikken :P Voor portretfoto's is de 18-55 meer dan prima.

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 12:41

Lolleke schreef:
Leuk gedaan! Vind het zelf jammer dat ze allemaal hetzelfde filter eroverheen hebben, had daar misschien wat mee afgewisseld? En let op je uitsnedes, 2 is erg krap onderaan, en de pony had dan misschien beter wat meer afgesneden kunnen worden, ipv dat die watermerloen er nu achteraan komt :D
Foto 7 vind ik heel mooi gelukt, foto 4 past mijn inziens totaal niet bij zijn leeftijd :+
3 is ook leuk, doe dat de volgende keer op de heide met een weidser achtergrond, dan komt het wel erg tot zijn recht :)

Ennuh, sparen voor een betere lens? Helemaal niks mis met een 18-55, zeker niet voor de foto
s die jij nu gemaakt hebt. Maar je moet er wel wat meer mee werken i.p.v. op je kontgat zitten en maar zoomen en klikken :P Voor portretfoto's is de 18-55 meer dan prima.

Klopt wel ja maar vond het wel leuk staan, de volgende keer zal ik ook wat beter letten op mijn uitsnedes.
4 vond hij zelf o zo stoer om te doen :+ Had hij ooit eens ergens gezien en moest hij eens uitproberen :))
Zou ik wel willen hoor op verplaatsing, maar ik ben nog geen 14 (pas in november) en er was verder niemand die even mee kon gaan dus dan maar even thuis.

melanietje14
Berichten: 411
Geregistreerd: 17-07-13

Re: [FOTO] mijn broer (en zijn pony )

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 15:51

Ben benieuw hoe ze er in kleur uit zien. Ben zelf niet zo van sepia O:). Maar wel een leuke sfeer.