Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 19:09

Een topic die ik nog niet voorbij heb zien komen en ook niet bepaald het type topic is die men zomaar plaatst simpelweg omdat het nou niet echt in de "aard" (of misschien cultuur) ligt om over jezelf "op te scheppen". Maar nu toch even alle taboe ter zijde:


Wat aan jezelf ben je erg trots op?


Ikzelf word altijd "anders" genoemd door mijn familie en dat is niet bepaald bedoeld als compliment. Ik denk nogal "outside the box" en ga graag uitdagingen aan. Ik zoek dan alle mogelijkheden uit en soms is het een "do" soms is het een "don't". Helaas wordt dat gezien als onnodig dagdromen en onnodig extra werk terwijl het mijzelf toch een hoop heeft opgeleverd.
Ik word gerust vierkant uitgelachen als ik vertel dat het me wel interessant lijkt om zelf dieren te slachten en verwerken voor particulieren (ter consumptie uiteraard) terwijl ik er toch heel serieus over ben.
Het idee om aan een eigen paard te beginnen is zo mogelijk nog absurder (al zal ik niet de enige zijn die dit herkent ^^). Ik zoek rare vrienden uit (terwijl ze ze nooit hebben ontmoet) heb maar een rare hobby met al dat geschrijf van artikelen en reageren op topics op bokt en moet eens met de mode mee gaan.

Lang verhaal kort: Ik pas niet in het vakje "doorsnee mens" ik ben ruimdenkend, heb veel geduld, ben een goede luisteraar en sta altijd open voor ideeen en meningen. Als het om mode gaat en dat soort zaken gooi ik graag mijn kont in de krib. Ik ga niet dwars tegen de lijn in maar let wel erg goed op dat ik er ook niet volledig in mee ga. Hierdoor is mijn leven toch knap interessant en kom ik nog eens ergens. En ookal bevalt anderen het niet altijd: Ik ben er trots op!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 19:16

En dat mag je ook zijn ook!
Mag ik vragen hoe je op het idee bent gekomen om zelf te gaan (Willen) slachten?

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 19:23

Hey mala26,

ik werk al jaren in het restaurant van mijn ouders. Hier bereid ik alle vlees voor. Soms gaat het om hammen (die moeten alleen nog gesneden worden) maar ook vaak hele spieren zoals rundermuis, startstukken, fricandeau etc. Die bewerk ik dan naar behoren tot het eindproduct. Ik vind het leuk om te doen en ben geinteresseerd in anatomie.
Nou was het niet echt in me op gekomen zelf te gaan slachten maar, de kans zit er dik in dat ik met een paar jaar naar Zweden verhuis (naar een eiland) de kansen daar voor een baan zijn niet zo best maar er is wel vraag naar "mobiele slachters" oftewel slachters die aan huis komen om eigen dieren te slachten en naar wens te bewerken voor consumptie. En zo is het balletje een beetje aan het rollen gegaan :).

Maar, waar ben jij zoal trots op mala? Als ik vragen mag?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 19:42

Oké, interessant zeg! En waarom ga je verhuizen dan naar dat eiland? Maar het is dan inderdaad wel erg fijn als je een beroep hebt om op terug te vallen en waar daar vraag naar is.
Ga je dan een cursus/opleiding daarvoor volgen?

Mmmm ik ben ook wel trots op het feit dat ik niet zo makkelijk in een vakje te duwen ben. (Wordt ook rustig niet normaal genoemd haha)
Ik kan aan een kant heel erg mijn gevoel achterna gaan en aan de andere kant soms weer erg dingen over denken.
Ik ben trots op dat ik 10 jaar in de paardenhouderij heb gewerkt terwijl iedereen mij er van probeerde te overtuigen dat ik dat niet kon. Heb daarin veel dingen bereikt (Om er 1 te noemen. Ben toen ik net 20 was naar Canada gegaan, heb daar op een internationale springstal gewerkt, en binnen 4 maanden ben ik van groom naar stalhoofd gegaan.) En dat ik de meningen van de mensen daarin heb kunnen veranderen. En ben door dat werk ook erg veranderd, van een vrij stil meisje naar iemand met een mening en die mening ook hardop durft te geven, ook al is die totaal anders.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

bello2005

Berichten: 3341
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 19:53

Xyris schreef:
Een topic die ik nog niet voorbij heb zien komen en ook niet bepaald het type topic is die men zomaar plaatst simpelweg omdat het nou niet echt in de "aard" (of misschien cultuur) ligt om over jezelf "op te scheppen". Maar nu toch even alle taboe ter zijde:


Wat aan jezelf ben je erg trots op?


Ikzelf word altijd "anders" genoemd door mijn familie en dat is niet bepaald bedoeld als compliment. Ik denk nogal "outside the box" en ga graag uitdagingen aan. Ik zoek dan alle mogelijkheden uit en soms is het een "do" soms is het een "don't". Helaas wordt dat gezien als onnodig dagdromen en onnodig extra werk terwijl het mijzelf toch een hoop heeft opgeleverd.
Ik word gerust vierkant uitgelachen als ik vertel dat het me wel interessant lijkt om zelf dieren te slachten en verwerken voor particulieren (ter consumptie uiteraard) terwijl ik er toch heel serieus over ben.
Het idee om aan een eigen paard te beginnen is zo mogelijk nog absurder (al zal ik niet de enige zijn die dit herkent ^^). Ik zoek rare vrienden uit (terwijl ze ze nooit hebben ontmoet) heb maar een rare hobby met al dat geschrijf van artikelen en reageren op topics op bokt en moet eens met de mode mee gaan.

Lang verhaal kort: Ik pas niet in het vakje "doorsnee mens" ik ben ruimdenkend, heb veel geduld, ben een goede luisteraar en sta altijd open voor ideeen en meningen. Als het om mode gaat en dat soort zaken gooi ik graag mijn kont in de krib. Ik ga niet dwars tegen de lijn in maar let wel erg goed op dat ik er ook niet volledig in mee ga. Hierdoor is mijn leven toch knap interessant en kom ik nog eens ergens. En ookal bevalt anderen het niet altijd: Ik ben er trots op!



amen !
kan je de hand schudden,, ik ben ook geen doorsnee mens.. maar het word idd niet altijd in dank afgenomen... lekker boeiend.. ga niet veranderen omdat een ander meent dat ik 'raar' of dergelijk ben!

gewoon omdat het kan


fleurtjeuh
Berichten: 10265
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 19:57

Hier ook iemand die lekker anders is!
Wat kan mij het schelen wat anderen dragen.
Ik draag vanalles en nog wat.
Mensen verbazen zich vaak over mijn muziek smaak.
Soms zie ik eruit als een tutje, maar heb ik wel metal op staan. Soms ben ik erg zwart gekleed, lange leren jas aan, groot handvest, en heb ik iets van de top 40 van de radio op staan.
Wat kan mij het nou schelen? Stop mij maar lekker niet in een hokje, ik pas toch nergens bij, en dat bevalt me prima!

Love is Love

My current situation is not my final destination.

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:05

Ik ben ook trots omdat ik anders ben! Ik heb een behoorlijk uitgesproken mening tegen de personen die dicht bij me staan. Deze personen kennen mij dan ook als assertief, duidelijk, wild en zelfs een beetje bitchy..
Terwijl de mensen die verder van me af staan me beschrijven als lief, afwachtend, tolerant en braaf.
En ja ik ben er trots op dat ik mij zo aardig voor kan doen maar ondertussen best een duidelijk plan en mening heb!

Sponsor mij en help KWF met de financiering van belangrijk onderzoek naar kanker. Namens mij en KWF: dankjewel!

https://acties.kwf.nl//fundraisers/paul ... ammarathon

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:15

Ik ben "raar". Mijn muziek/film/wat dan ook smaak wijkt enorm vaak af van de meerderheid. Ik ben niet spontaan, niet extrovert, geen feestbeest, ben het liefst alleen... Heb niets met liefde en romantiek, wil absoluut geen kinderen... Val op Aziaten en andere mannen interesseren me echt helemaal niets ondanks ze me vaak genoeg uitvragen. En dan ben ik weer raar want ik kies niet voor hun maar voor "die lelijke spleetogen". Ben raar omdat ik van alternatieve, bizarre, avant-garde muziek luister... Ik ben raar want hoe kun je horror films nu leuk vinden? Ik ben raar want ik ben niet spontaan. Kan wel zo door gaan.

Maar ik zit er eigenlijk niet mee, ben tevreden met hoe ik ben.

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

saddledancer

Berichten: 1418
Geregistreerd: 27-08-14
Woonplaats: London, uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:19

Ik ben trots omdat ik Anders ben! Maar wel weer op een Andere manier Dan de meeste van jullie zo Te lezen haha :D ik ben Anders Omdat ik volgens velen heel 'oud' ben voor mijn leeftijd (terwijl ik er blijbaar juist weer jonger uitzie) ik luister naar klassieke muziek, lees klassieke literatuur, ben rustig, geen feestbeest, vrij introvert en ben van de etiquette. Ik spreek vaak (niet in het nederlands, daar ben ik nou eenmaal geen kei in) nogal 'posh' en met 'grote woorden' en ik kleed mij ook niet naar mijn leeftijd. Ik ga graag een potje golfen, ik speel polo en race en ga zo maar door. Wat mensen daarvan vinden kan ik me eigenlijk nooit druk Om maken, ik ben gelukkig en daar gaat het toch Om :D

A horse will cross
any bridge you build,
as long as the first one
is from him to you.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:43

Ik ken eigenlijk niemand die standaard is. Komt misschien ook omdat ik zelf wat alternatiever ben, maar voelt niet bijna iedereen zich anders? Wil iedereen ook niet 'anders' zijn?

Ik heb de neiging om te zeggen dat ik anders ben want ik kleed me alternatief, ik verf mijn haar graag opvallend en ik heb 2 opvallende piercings maar er zijn miljoenen mensen die daar de overtreffende trap van zijn.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 02-07-15 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:47

Bestaat er een doorsnee mens dan? Ken genoeg mensen die zelf dieren slachten en of dat hebben gedaan.

Je bent uniek in de zin dat er maar 1 van jou is, maar niet uniek in je hobby's, interesses etc want daar zijn velen van die dat ook hebben.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 20:47

Leuke reacties! Ik dacht eigenlijk dat het topic wat negatieve reacties zou opleveren, maar ik ben aangenaam verrast!

@ Mala: Mijn vriend woont daar, is 1 van die toeren waarvoor ik gek werd verklaard. Ben vorig jaar vrij spontaan naar Gotland af gereisd om iemand te ontmoeten waar ik het wel goed mee kon vinden ^^ en van het één kwam het ander, tsja :p. (Gelukkig mogen ze hem wel).
Als ik inderdaad door ga met de "mobiele slachterij" ga ik cursussen doen, ik werk fulltime en zeker als ik ga verhuizen heb ik het geld keihard nodig. Dat ga ik er dus naast doen.

En het moet heerlijk zijn als je iedereen ongelijk kan bewijzen, niet?
Tis grappig hoe mensen een stempel op iemand kunnen drukken en die blijken er dan finaal naast te zitten.

En aan iedereen: Is't niet heerlijk om schaapies te kijken terwijl wij lekker allemaal een eigen kant op gaan?
Hoorde eens van een vriend die, ja.. Een hele aparte, laten we het daar maar op houden: "Ik ben geen wit schaap, ik ben ook geen zwart schaap en nee, ik pas ook niet in de grijze zone, ik ben paars met groene stippen en een gouden randje! :').

Mijn ervaring met mensen die in geen enkel hokje passen is dat ze echte eyeopeners kunnen zijn, en je kan echt een lekker gesprek met ze hebben. Ik voel me in ieder geval al goed thuis hier in het topic ^^.

En ja, natuurlijk is iedereen "anders" en iedereen wil anders zijn in de zin van, bijzonder. Ik doel ook meer op, mensen kunnen wel zeggen dat je raar bent of achterlijk, of wat dan ook, maar waarom zouden we ons daar druk om maken als we er zelf juist trots op zijn? En als je daardoor als "anders" of "raar" bestempeld wordt, so be it.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:51

Hmmm. Ik vind het een beetje klinken als 'ik ben anders dus ik ben beter'.

Niemand vindt zichzelf een schaap, dus wie bekijkt wie dan?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:53

In z'n algemeenheid is niemand beter dan de ander, maar als je vaak bestempeld wordt als raar is het prettig als je daar vrede mee kan hebben. Jezelf rot voelen omdat je gewoon niet hetzelfde in elkaar zit zou jammer zijn. Maar denk niet dat TS bedoelt dat hier reageren betekent dat je beter bent dan de "standaard" persoon.
Maar dat maak ik er persoonlijk uit op.

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:55

Had op school ook zo'n clubje, die vonden zichzelf zo anders, zooooo alternatief en zoooooo niet als de rest; maar binnen in de groep waren ze gelijk;zelfde kleur haar, zelfde kledingstyle, zelfde instelling, zelfde uitstraling en dat vergaten ze want o wat waren zij toch anders dan de rest hihi
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-07-15 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:56

lieveli schreef:
Hmmm. Ik vind het een beetje klinken als 'ik ben anders dus ik ben beter'.

Niemand vindt zichzelf een schaap, dus wie bekijkt wie dan?


Moet eerlijk zeggen dat ik het ook zo vind overkomen := Cliché, maar iedereen is 'anders'! En de karaktereigenschappen die jullie noemen vind ik nou niet bepaald apart of iets dergelijks. Ik vind dat iedereen trots op zichzelf mag zijn, want iedereen heeft wel wat unieks en aparts :)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:00

Eerlijk? Ik irriteer me een beetje aan de mensen die zo hard roepen dat ze anders zijn. Want er willen zoveel mensen per definitie "anders" zijn en dat slaat helemaal nergens op. Je bent niet anders omdat je andere kleding draagt, omdat je per definitie niet met de mode mee wilt, omdat je andere muziek luisterd.

Ik erger me er zo aan. Waarom moet er altijd zo hard geroepen worden dat je "anders" bent en er trots op bent en je niet in een hokje geplaatst kan worden en blablabla.

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 21:02

chimello schreef:
In z'n algemeenheid is niemand beter dan de ander, maar als je vaak bestempeld wordt als raar is het prettig als je daar vrede mee kan hebben. Jezelf rot voelen omdat je gewoon niet hetzelfde in elkaar zit zou jammer zijn. Maar denk niet dat TS bedoelt dat hier reageren betekent dat je beter bent dan de "standaard" persoon.
Maar dat maak ik er persoonlijk uit op.


Exact wat ik bedoelde. Ik voel me in ieder geval niet beter als anderen, eerder het tegendeel zelfs :). Ik vertel hier wat ik er van denk en hoe ik er mee om ga en nodig anderen uit om hetzelfde te doen, ongeacht hun motivatie. Ik vind het wel fijn om te lezen, maar dat kan voor iedereen anders zijn. Als het mensen tegen het verkeerde been schopt: Mijn excuses, dat was niet mijn intentie :j

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:03

vuurneon schreef:
Had op school ook zo'n clubje, die vonden zichzelf zo anders, zooooo alternatief en zoooooo niet als de rest; maar binnen in de groep waren ze gelijk;zelfde kleur haar, zelfde kledingstyle, zelfde instelling, zelfde uitstraling en dat vergaten ze want o wat waren zij toch anders dan de rest hihi


Ja nou dit dus. Ik heb zilver haar, straks roze, ik heb een septumpiercing en een smiley, ik verf mijn eigen schoenen, luister naar oude muziek zoals Joy Division en the Velvet underground. Ik heb een beetje een ondefinieerbare kledingstijl.

Ik ben niet hipster en niet punk, ik ben een hele hoop Lee. Maar Pietje is een hele hoop Pietje en en Klaasje is een hele hoop Klaasje.

In het dorp van mijn ouders word ik nagekeken en in de stad kijkt niemand. :')

Ik verbaasde me over de leeftijd van Ts. Ik vind dit meer een onderwerp waar pubers zich mee bezig houden omdat ze zich willen aansluiten bij bepaalde peergroups.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 21:04

Joscaa schreef:
Eerlijk? Ik irriteer me een beetje aan de mensen die zo hard roepen dat ze anders zijn. Want er willen zoveel mensen per definitie "anders" zijn en dat slaat helemaal nergens op. Je bent niet anders omdat je andere kleding draagt, omdat je per definitie niet met de mode mee wilt, omdat je andere muziek luisterd.

Ik erger me er zo aan. Waarom moet er altijd zo hard geroepen worden dat je "anders" bent en er trots op bent en je niet in een hokje geplaatst kan worden en blablabla.


Je begrijpt het verhaal verkeerd, in mijn geval (en ook dat van anderen die gereageerd hebben) worden ze "anders" of "apart" genoemd en geven we hier gewoon onze reactie op die labels. Gewoon onze reactie op wat anderen zeggen, niet zoals we onszelf per definitie gelabeld hebben.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:16

Ik ben ook niet 'doorsnee'. Ik ben 15 en zit nog op school dus, je kent ze wel de meiden van nu. Allemaal lang haar enzo, nou ik niet! Ik loop meestal volledig in het zwart rond met chokers en pinnen overal, ik heb mijn haar kort en als ik mocht zou ik het nog rood verven ook. Ik luister naar metal en ik ben trots op wie ik ben, zowel mijn innerlijk als mijn uiterlijk. Mijn vrienden lopen wel weer meer mee met de massa, niet helemaal maar meer dan ik dat wel.
Laatst bijgewerkt door Luca03 op 02-07-15 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Everything will be alright.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:16

Ik weet niet als ik er trots op ben. Ik krijg vaak te complimenten over mijn 'anders zijn', terwijl ik dat niet altijd besef.
Hoezo ben ik anders? Volgens mij heb ik mezelf gewoon nog niet gevonden, ik zit continu tussen het dilemma van ontzettend meisjesachtig te zijn of ontzettend jongensachtig te zijn. Ik doe graag jongensachtige dingen, maar ook graag typische meisjes dingen. Ben ontzettend verslaafd aan videogames en ga graag naar metalfestivals.
Ik ben ook in een moeilijke situatie opgegroeid, toen ik 3 was is mijn broer gestorven. Ben groot geworden met het verdriet van mijn ouders, die om dat te compenseren mij altijd zoooo verwend hebben. Ik heb altijd, en nu nog steeds, gekregen wat ik wou, moest nooit wat vragen. Ben echt als een verwend nest grootgebracht. Maar toch sta ik wel met beide voeten op de grond en werk ik voor mijn eigen geld, terwijl mijn ouders het financieel heel goed hebben.
Ik heb ook tijdens mijn pubertijd met verschrikkelijke dingen te kampen gehad, dat heeft me denk ik wel sterker gemaakt.

Geen idee als het anders is, maar dit is wat anderen 'anders' aan mij vinden.

Why change the past, when you can own this day?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:21

lieveli schreef:
vuurneon schreef:
Had op school ook zo'n clubje, die vonden zichzelf zo anders, zooooo alternatief en zoooooo niet als de rest; maar binnen in de groep waren ze gelijk;zelfde kleur haar, zelfde kledingstyle, zelfde instelling, zelfde uitstraling en dat vergaten ze want o wat waren zij toch anders dan de rest hihi


Ja nou dit dus. Ik heb zilver haar, straks roze, ik heb een septumpiercing en een smiley, ik verf mijn eigen schoenen, luister naar oude muziek zoals Joy Division en the Velvet underground. Ik heb een beetje een ondefinieerbare kledingstijl.

Ik ben niet hipster en niet punk, ik ben een hele hoop Lee. Maar Pietje is een hele hoop Pietje en en Klaasje is een hele hoop Klaasje.

In het dorp van mijn ouders word ik nagekeken en in de stad kijkt niemand. :')

Ik verbaasde me over de leeftijd van Ts. Ik vind dit meer een onderwerp waar pubers zich mee bezig houden omdat ze zich willen aansluiten bij bepaalde peergroups.


Ik had ook gedacht dat dit een topic van een puber was. Op deze volwassen leeftijd ben je over het algemeen minder met de rest bezig omdat je blijer bent met jezelf en ik voel mij niet anders dan de rest in die zin. Heb geen behoefte tot vergelijk meer nu ik ouder ben :+ geen wij vs zij. Ik ben ik, maar zoveel ikken die ook zoveel gemeen hebben dat het ook een wij wordt.

Ik ben er trots op dat ik zelfverzekerd ben en mij niet anders voel dan jantje, klaasje of Lee. T zou mij aan de derrière oxideren dat iemand moet gniffelen om het feit dat ik kippen helemaal geweldig vind :+

Lee, ik werd in een dorp ook al nagekeken toen ik met een vriendin (die daar woonde) door haar dorp liep, want ze kenden mij niet :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 02-07-15 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:26

TS vraagt waar je trots op bent. Zij is trots op haar apartheid. Dan mag ze dat toch zeggen?

Ik ben trots op het feit dat ik nu vrede heb met mijn persoonlijkheid waar ik vroeger vaak negatief mee werd geconfronteerd. Vrienden die zo verschillend waren en me er niet bij vonden passen, familie die je maar raar vindt, etc. Is fijn het een keertje uit te typen :D

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

_Nelleke_

Berichten: 8049
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 21:27

lieveli schreef:
Ja nou dit dus. Ik heb zilver haar, straks roze, ik heb een septumpiercing en een smiley, ik verf mijn eigen schoenen, luister naar oude muziek zoals Joy Division en the Velvet underground. Ik heb een beetje een ondefinieerbare kledingstijl.

Ik ben niet hipster en niet punk, ik ben een hele hoop Lee. Maar Pietje is een hele hoop Pietje en en Klaasje is een hele hoop Klaasje.

In het dorp van mijn ouders word ik nagekeken en in de stad kijkt niemand. :')

Ik verbaasde me over de leeftijd van Ts. Ik vind dit meer een onderwerp waar pubers zich mee bezig houden omdat ze zich willen aansluiten bij bepaalde peergroups.


Het zal je verbazen hoeveel mensen van middelbare leeftijd of zelfs nog veel ouder niet zichzelf durven zijn en meelopen. Ik vind het juist goed om te zien dat mensen zichzelf profileren. Of dat nou 'anders' is of regulier.

Ik ben lekker mezelf en daar ben ik trots op!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, brennie85, IASCrawler, lennie, Lynn_Nikita, Mo_86, nonosb, RenskeFrea, Sabine, xxmichellexx en 40 bezoekers