Onzeker over lengte.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Onzeker over lengte.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 16:13

Sorry als het verkeerd staat!
Hoi!

Ik heb nu al een jaar dat ik mij super onzeker voel over mijn lengte, ik heb het afgelopen jaar een enorme groeispurt gehad en daar ben ik nu erg onzeker over.
Ik ben nu 1,75 en 15 jaar. Mijn vriendinnen zijn kleiner dan mij en ga daarom vaak met een gebogen houding staan.
Ik voel mij echt een gigantische reus als ik naast mijn vriendinnen sta en daar voel ik mij echt niet fijn over :(
Ook ben ik groter als mijn moeder en mijn zus dus ik ben eigenlijk omringt met mensen die kleiner dan mij zijn en dat maakt mij zo onzeker! Terwijl mijn lengte nog niet eens belachelijk lang is voel ik mij toch een reus naast andere mensen..
Mijn moeder zegt heel vaak 'word toch model! Daar ben je mooi genoeg voor' maar dat wil ik helemaal niet want dan sta je bekend als een lang mens
Ik weet dat er helaas niks aan te doen is, maar aan die onzekerheid moet wel wat te doen wezen.
Ik zou zo graag eens trots willen wezen over mijn lengte maar het lukt gewoon niet.
Het zal wel een soort van puberding wezen maar ik wil er zo graag van af, ik ben er bijna de hele dag mee bezig. Ook vallen de mensen mij alleen maar op die kleiner zijn, terwijl er genoeg mensen zijn die wel groter dan mij zijn, maar die vallen mij gewoon niet op omdat ik zo gefocust ben op de mensen die kleiner zijn.. -O-
Ik was benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben, ik hoef echt niet de lengte van iedereen te weten want dat maakt mij alleen maar onzekerder. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe jullie er mee omgaan en of jullie van die onzekerheid af zijn gekomen..

Ik hoor het graag :)
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 02-07-15 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

suuzepuus

Berichten: 8824
Geregistreerd: 25-11-07
Woonplaats: nep drent!:)

Re: Onzeker over lengte.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:16

1,75 is niet enorm hoor. wees trots op je mooie lengte. kleine mensen zijn jaloers op je!!

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:18

Mooie lengte hoor! Het is wel te hopen dat je niet meer zoveel in de lengte groeit want zo is het wel mooi! :D
Als model is het inderdaad wel gewenst.

xAntoinettex
Berichten: 322
Geregistreerd: 01-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:18

Wat vervelend.. Ik heb die periode ook gehad hoor. Ben nu 18 en 1.80m, maar groei al een tijdje niet meer. Was altijd de grootste van de klas. Maar dan bedenk ik me dat modellen ook tussen de 1,74m en 1,82m moeten zijn :D Ik begrijp je wel, maar het ik vind het mooi om zo lang te zijn. Ook al voelt het niet altijd goed. Als je uit de pubertijd bent gaat dit bij jou ook wel over denk ik ;) Sterkte!

XGabyvkeulen

Berichten: 330
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:19

Mooie lengte hoor. Ik ben 15 bijna 16 en ik ben juist heel klein ben nu 1,57 cm en ga niet meer groeien. Juist iets op trots op te zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:20

Ik ben 1.85 dus ik weet precies hoe je je voelt. Maar nog even en dan gaan alle jongens je voorbij, en dan ben je juist weer blij met je lengte! Geloof mij :) Ik was er heel lang super onzeker over maar ondertussen zou ik niet kleiner willen zijn dan ik nu ben :D

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:22

1.75 vind ik niet lang :n zijn slechts enkele meisjes in mijn klas kleiner dan 1.75!

En wat ook meespeelt, vaak als je iemand tegenkomt van dezelfde lengte of zelfs iets groter, lijkt deze kleiner!

Ik snap je overigens wel hoor, ik ben zelf 1.85, ben ook een tijdje wat onzeker geweest, maar toen ik dat bovenste door kreeg viel het best mee! Zat meisjes boven de 1.80 :j

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:22

1.75 is zeker een hele mooie lengte! Ik was toen ik 12 was 1.81 en uiteindelijk ben ik gestopt met groeien op 1.85 meter toen ik 14 was. Ik was op de basisschool en in de eerste paar klassen van de middelbare school altijd de langste van de klas. Ik kwam ook boven alle jongens uit. Nu ben ik met mijn 1.85 meter ook niet heel erg klein, maar ik heb er geen last van doordat nu alle mannen ook wat groter zijn. Een paar weken terug voelde ik mij wel weer even enorm, toen gingen we foto's maken met mijn bandje en moest ik telkens een paar passen naar achteren etc. omdat ik anders veel te groot leek naast de rest :P

Maar nu zijn de meiden in mijn band in verhouding ook best klein. 1.75-1.80 zou ik de ideale lengte vinden!

Cchanny

Berichten: 8843
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:24

Toen ik 14 a 15 was had ik graag gewild dat ik jouw lengte had!
Tegen die tijd was ik de kleinste van de klas en behoor nu tot de wat grotere.

Gewoon lekker recht opstaan! Wees trots! Wie weet komen je beide vriendinnen wat later op gang, en krijgen straks pas hun groeispurt!

Geen paniek en niet onzeker zijn! :(:)

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:24

Tja... en nu noemt iedereen hier toch zijn lengte ;)...

vervelend dat je je er zo onzeker over voelt... is ook wel raar om ineens zoveel groter te zijn... maar probeer je op andere dingen te richten... iedereen is wel ergens onzeker over... dus vergelijk je niet met anderen ... je bent echt goed hoe je bent... ook als 1.95 bent...;)

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:25

Jongens in de OP staat dat ze niet iedereen zijn lengte hoeft te weten omdat dat haar alleen maar onzekerder maakt :+

Ik snap je wel TS. Maar je hebt een prachtige lengte. Misschien groeien je vriendinnen ook nog wel wat. Ben je het langste meisje van de klas? Ik ben dat ook jaren geweest maar nu heb ik zowaar 3 meisjes in m'n klas die langer zijn, dus voel ik me ook niet meer zo'n ongemakkelijke reus.

Iedereen vindt wel iets lelijk aan
zijn eigen lichaam, maar iemand anders kan dat juist heel mooi vinden.

Probeer in ieder geval niet in elkaar gedoken te lopen, dat is echt niet goed voor je rug! Keep your head up! :Y)

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:25

Ik ben zelf 16, en 1.81. Ik ben zelf ook vaak onzeker over mijn lengte, en sta ook voorover zoals jij.
Ik heb daarbij ook nog een beste vriendin van +- 1.60 :D.
Toch merk ik wel dat ik groot ben, en ik stijg ook boven een aantal jongens uit, en dat vind ik meestal nog minder. Het is trouwens wel zo dat ik vaak hoor: 'Oh wat ben jij mooi lang!', en stiekem ben ik er dan ook wel een beetje trots op. Dus als je het er over wil hebben, stuur maar een pb :D
broeken zoeken is ook echt een bekend drama voor mij..

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:25

Ik ben dezelfde lengte als jou met een moeder van 1.58 :)
Toen ik 15 was voelde ik me zo en het is heel vervelend maar het word beter! :)

Wat ik je wel wil zeggen is sta niet teveel gebogen omdat je je onzeker voelt daar krijg je echt rug problemen mee!

Je bent mooi zoals je bent!

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:28

Met voel je je 1.75 is op jouw leeftijd misschien lang, maar over een jaartje een prima lengte.
Ik ben nu 1.74 en daarmee de kleinste van mijn vriendengroep die bestaat uit 16 en 17 jarigen.
Maak je dus geen zorgen, de groeispurt van je vriendinnen komt nog :D

Om model te zijn moet je zelfs 1.78 zijn, je hebt dus een prachtige lengte, denk dat menig dame jaloers is!
Laatst bijgewerkt door Kaus op 02-07-15 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:29

Wat vervelend TS dat je je daardoor zo onzeker voelt. :(:) Je bent zo te horen iemand die vroeg in de groeispurt zit ten opzichte van de rest van je klas. Waarschijnlijk is dit maar tijdelijk en zullen je vrienden je snel volgen. Je bent nog jong, de anderen worden nog groter. Waarschijnlijk zul je het nu nog niet zo snel zien, maar je hebt echt een prachtige lengte. :)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 16:30

Ik ben de grootste van mijn klas ja :) Zo ver ik weet is er maar 1 meisje nog groter dan mij, zij is dan de grootste van de school. ( jongens zijn wel groter natuurlijk)
Fijn om te horen dat het met de meeste mensen wel beter is geworden.
Ik hoop gewoon dat ik gestopt ben met groeien want ik wil gewoon écht niet groter worden, maarja daar heb ik niks over te zeggen natuurlijk..
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 02-07-15 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Onzeker over lengte.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:33

Naarmate je ouder wordt, zul je zien dat heel veel mensen jouw lengte krijgen of zelfs nog wat groter worden. Al snap ik wel dat het nu reuze vervelend is :(:)

manon_goldy
Berichten: 775
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:36

1,75 is een mooie lengte! Ik ben zelf een stuk kleiner, ik ben een van de kleinste van de klas. Ik zit in de tweede en er zitten bij mij ook best veel lange meisjes in de klas. No worries :)

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:37

chill :') ik ken meisjes van 1m80. (ok daar heb je misschien niets aan :P )

Nu je vraagt of andere mensen NIET hun eigen lengte willen opnoemen... Maar wil ej dan niet juist weten dat je niet alleen bent? dat er gerust wel een heleboel mensen zijn die ook zo groot zijn als jij? of zelfs stukke groter?

Plus groot zijn heeft verschillende voordelen en een grote lengte word toch helemaal niet gelinkt aan een slecht mens? Ja groot zijn tussen allemaal kleine mensen is niet leuk :n Maareuh het is ook geen slecht iets hoor ;)

ik ben nu 17 en ongeveer ook 1m75 maar groei ook niet meer :P ik ben altijd al de grootste geweest :j
Ik ben ook regelmatig onzeker over mijn lengte , vooral als ik hakken wil dragen en ik dan groter ben dan mijn vriendje :+ Maar hij vind het niet erg en ik moet zeggen dat ik me er ondertussen ook gewoon bij neer heb gelegd. Niet iedereen is groot nee, so what dat ik dat wel ben?
ik draag dus lekker mijn mooie pumps onder mijn kleedje en ik kan tenminste wel bij de bovenste lade van de kast :+ en als ik in de lucht spring voor die basketbal die vast zit. :j ( niet slecht bedoeld voor kleine mensen daarom hoor ;) iedere grootte heeft zijn voordelen en nadelen :j )

ps: sorry voor de hoeveelheid smiley's
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 02-07-15 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

WildDreams

Berichten: 2424
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:37

1,75m is hartstikke mooi!
Ik ben zelf ook lang(er) en krijg af en toe zelfs complimentjes over mijn lengte, wees er trots op en anderen zullen er ook positief op reageren! :)
Het is niet nodig om je er onzeker over te voelen, jongens hebben (later) liever lange dan korte meiden meestal, als ik het zo opvang bij hun gesprekken :D

Rechtop lopen en trots zijn! Dan zullen de jongens je zeker op een goede manier na kijken ;) Niet nodig om onzeker te zijn!

Edit: Lengte weggehaald
Laatst bijgewerkt door WildDreams op 02-07-15 16:38, in het totaal 2 keer bewerkt

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:38

Ik ben 15 en 1,80 dus ik ken je probleem. Maar er zitten juist super veel voordelen aan! Je kunt altijd overal bij, je ziet bij concerten alles goed, je kan model worden! En over een tijdje gaan de jongens je voorbij en dan voel je je best wel weer klein (dat had ik tenminste) En je groeit waarschijnlijk er wel over heen (no pun intended) dus hou nog even vol.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Onzeker over lengte.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:40

Ik snap dat het nu nog heel vervelend is, maar over een jaar of twee ben je er echt blij mee. Je hebt een prima lengte, en je kan ook nog hakken aan zonder overal boven uit te steken. Perfect toch?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 16:40

x_Kaat_x schreef:
chill :') ik ken meisjes van 1m80. (ok daar heb je misschien niets aan :P )

Nu je vraagt of andere mensen NIET hun eigen lengte willen opnoemen... Maar wil ej dan niet juist weten dat je niet alleen bent? dat er gerust wel een heleboel mensen zijn die ook zo groot zijn als jij? of zelfs stukke groter?

Plus groot zijn heeft verschillende voordelen en een grote lengte word toch helemaal niet gelinkt aan een slecht mens? Ja groot zijn tussen allemaal kleine mensen is niet leuk :n Maareuh het is ook geen slecht iets hoor ;)

ik ben nu 17 en ongeveer ook 1m75 maar groei ook niet meer :P ik ben altijd al de grootste geweest :j
Ik ben ook regelmatig onzeker over mijn lengte , vooral als ik hakken wil dragen en ik dan groter ben dan mijn vriendje :+ Maar hij vind het niet erg en ik moet zeggen dat ik me er ondertussen ook gewoon bij neer heb gelegd. Niet iedereen is groot nee, so what dat ik dat wel ben?
ik draag dus lekker mijn mooie pumps onder mijn kleedje en ik kan tenminste wel bij de bovenste lade van de kast :+ en als ik in de lucht spring voor die basketbal die vast zit. :j ( niet slecht bedoeld voor kleine mensen daarom hoor ;) iedere grootte heeft zijn voordelen en nadelen :j )

ps: sorry voor de hoeveelheid smiley's

Euhm sorry? Chill? Zeg je ook tegen iemand chill die ergens anders onzeker over is ? :\
Ik vraag inderdaad niet om iedereen zijn lengte, ik wil enkel weten hoe sommige er mee om zijn gegaan en hoe ze het hebben opgelost.

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: Onzeker over lengte.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:42

Rustig maar. Het enigste wat ik er mee bedoelde was dat je niet zo onzeker moet zijn :j dat was alles wat ik ermee bedoelde hoor ;)

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:45

Ik ben nog heel wat langer dan jij bent en ik weet hoe je je voelt. Ik vind het soms nog steeds vervelend. Vooral als mensen zeggen/vragen: WOW jij bent lang, hoe lang ben je precies?? Dat haat ik echt nog steeds! (Ik word volgende maand 21)
Maar eerlijk, ik zou willen dat ik 1,75 was! Een prachtige lengte! Wees trots op jezelf :j