Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Lys

Berichten: 2004
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: T Westland

Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 23:37

Er zijn al meerdere topics geplaatst, maar ik kan het toch ook niet laten een topic te plaatsen van het CHIO Rotterdam.

Ik wil graag van iedere dag dat ik ben geweest een terugblik geven. Ik ben 3 dagen op het CHIO Rotterdam wezen fotograferen voor Pumps & Paarden (http://www.pumpsenpaarden.nl). Er volgen snel hele leuke items op deze site!

Donderdag ging de ochtend van start met de landenwedstrijd de Grand Prix proef van de CDI5*.

Patrick van der Meer ging als eerste van start met Uzzo en reed een hele sterke proef en behaalde hiermee 74.240% en een prachtige 4e plek!
Afbeelding
Afbeelding

Charlotte Jorst met haar hengst Kastel's Ninentdo v. Negro een leuke combinatie om naar te kijken. Beide hebben er echt plezier in.
Afbeelding
Afbeelding

Een andere combinatie die mijn hartje wel heeft gestolen is Pierre Volla met zijn merrie Badina Altena (v. Tolando). Deze combinatie straalt veel kracht uit!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En by far mijn favoriete combinatie: Diederik van Silfhout met Arlando N.O.P (v. Paddox)
Afbeelding
Afbeelding

Één van de meeste aansprekende paarden was de hengst Damsey FRH gereden door Steffen Frahm
Afbeelding

Hans Peter Minderhoud met Glock's Johnson behaalde een fantastische tweede plaatst met maar liefst 76.720%! Dit was nog boven Edward Gal. De rollen waren dus is omgedraaid!
Afbeelding

En toen was het tijd voor Edward Gal met Glock's Undercover. Jammer genoeg was Undercover erg gespannen en kon daarom niet zijn beste proef neerzetten. Dit eindigde in een 3e plaats met 76.160%.
Afbeelding
Afbeelding

En toen was daar ineens SCANDIC! Wat zette Patrick Kittel samen met deze hengst een prachtige, rustige proef neer. Geheel in balans. Hij won dan ook deze Grand Prix proef met 77.260% en was ontzettend blij!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuwsgierig naar nog meer foto's? Deze kun je uiteraard bekijken op http://www.le-fotografie.nl.
Ik hoop snel het volgende topic te kunnen plaatsen van de U25 op de donderdag :).
Laatst bijgewerkt door x_Lys op 30-06-15 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Leonyr

Berichten: 2557
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:39

Onwijs toffe foto's! Haarscherp en een prettig kleurgebruik. Je pakt de momenten echt mooi.

x_Lys

Berichten: 2004
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: T Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 23:40

Thanks Leonie! Ik ben dan ook echt mega blij met mijn nieuwe set <3 anders had ik dit nooit zo gekund!

Leonyr

Berichten: 2557
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:45

x_Lys schreef:
Thanks Leonie! Ik ben dan ook echt mega blij met mijn nieuwe set <3 anders had ik dit nooit zo gekund!

Dat kan ik me voorstellen! Maar een set is ook maar relatief, de fotograaf is uiteindelijk degene die de foto maakt. :) Niet alleen maar credits naar je apparatuur dus, haha.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:14

prachtige platen mooie scherpe foto's

lisaislisa

Berichten: 4748
Geregistreerd: 23-08-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:12

Gave foto's!
Vooral die laatste van Scandic :D

Getup

Berichten: 8276
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 07:15

wat een mooie beelden. En leuk, dat Scandic "ineens" zo hoog scoorde, terecht.
Johnson is een plaatje.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Throwback CHIO Rotterdam donderdag Landenwedstrijd CDI5*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:26

Mooie foto's en mooie paarden :D