That awkward moment when you wake up....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 20:33

En je komt er achter dat je gedroomd hebt een relatie te hebben met een 20 jaar oudere vent die je eens voorbij hebt zien komen bij Storage Wars Canada :'). Ben ik de enige met dit soort awkward dromen?
Ik hoor graag jullie verhalen ^^.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:35

Haha oh nee hoor! Je bent zeker niet de enige :) Ik heb soms dromen die ik niet eens kan uitleggen zo raar waren ze ..

Ik heb zelfs een droom gehad waar ik ondertussen een heel verhaal rond heb geschreven van nu nog 20 pagina's.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:35

Oh nee echt niet. :')
Ik heb er zoooo veel haha!

Laatst had mijn moeder een sollicitatie die ze in het Engels moest doen, en daar was ze best zenuwachtig voor. Dus toen droomde ik 's nachts dat wij ergens zaten, dat nog even doornamen, en toen kwam Channing Tatum ons opeens helpen! *D *\%/*

Rare was nog dat ik zo zat van: van binnen ben ik helemaal gek aan het worden, maar laat ik aan de buitenkant rustig doen. :+ :')

Selina

Berichten: 14268
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:36

Dat je droomt dat je iets hebt met een hele oude, niet-knappe leraar. En dan de volgende dag les hebben van hem. Brr :brr:

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:38

Ik droomde ook zoiets raar een paar dagen terug :')

Ik had een baby gekregen, en toen wou ik die vol trots laten zien aan m'n vriend dus had ik de baby in een schoenen doos gedaan, en er een cadeaupapier rond gedaan. Toen een uur met de bus richting m'n vriend. Alleen toen bedacht ik me halverwege dat de baby dan niet kon ademhalen dus scheurde ik snel dat papier eraf, alleen toen was hij al dood...en veranderd in een baby born.
Toen werd ik wakker, even later viel ik weer in slaap en droomde ik dat m'n zus de baby verschoonde op een bed van spijkers....

Ik droom vage dingen..

http://www.groteprijsvan.nl/deelnemer/g ... ea-turtle/

Willen jullie stemmen op deze te gekke band? :) Jullie zullen hen er een droom mee doen laten uitkomen! Please vote!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 20:40

@ xDenies: Ah kan je het alsjeblieft met ons delen? ^^

@ Deetjeeuh: _O- Van alle mannen op de wereld ook echt Channing Tatum XD Ik heb trouwens wel gehoord dat hij open staat voor trio-tjes als je een beetje de looks hebt van de Dragon Mother in Game of thrones ^^. Zo, voer voor je volgende droom!

@ Selina: Ze zeggen wel is dat achter elke droom een bron van waarheid zit :') :j

@ Orthos: Ik wil graag iets nuttigs zeggen maar jouw dromen gaan al het redelijke voorbij :')

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Anoniem

Re: That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:44

Hahahaa Selina! _O-

Orthos, inderdaad wat Xyris al zegt. :')

Xyris, ja, ik had die avond filmpjes zitten kijken van Channing. :') Hahahha, een trio? Nou dacht het dus efffe niet he. Ik wil hem wel voor mezelf. :+

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:08

Roy toevallig? <<)

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-15 21:22

Hahaha nee Rick meen ik, (die met dat lange haar) met zijn blonde vrouw. Ze lopen altijd wat seksistisch te doen, ik denk dat dat is blijven steken ofzo ^^.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Rennie89
Berichten: 37245
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:43

Xyris schreef:
Hahaha nee Rick meen ik, (die met dat lange haar) met zijn blonde vrouw. Ze lopen altijd wat seksistisch te doen, ik denk dat dat is blijven steken ofzo ^^.

Haha dat is waar zag laatst een vrij intense aflevering :')

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 19:22

Haha ja, ze grijpen elke kans die ze krijgen ^^.

Had vannacht weer een bizarre droom :/.

We (geen idee we "we" was maar het waren bekenden) waren op de vlucht, de wereld was aan het instorten (st. andreas style) ik heb de film niet gezien maar mijn fantasie vult de gaten prima in ^^. We waren met een soort van heli die meer op een tanker leek, maar het vloog.
Uiteindelijk met veel poespas wisten we te landen op een grote parkeerplaats naast ons restaurant (waar ik werk, restaurant van mijn ouders). Nou, in de echte wereld staat er een supermarkt op de plaats van mijn droom-parkeerplaats, maar die heeft toch echt moeten wijken.

Terwijl we uit de vliegtank stapten kwam een van mijn vliegpartners naar me toe met de vraag of Kaleesi (Game of thrones) er geen problemen mee had dat we naar een andere dimensie waren vertrokken. Dat bracht lichte irritatie bij me op want ja, ze kon problemen veroorzaken. Alsof we nog niet genoeg problemen hadden :/.

Terwijl de hele wereld instortte behalve het restaurant, de steeg achter het restaurant en de supermarkt die getransformeerd was tot een parkeerplaats, renden we door de steeg naar de achterdeur die we nét op tijd dicht wisten te krijgen. De klauwen van de raptors (Jurassic park) klauwden al door de kier van de deur maar met een metalen bar en de deur op slot wisten we die gelukkig buiten te sluiten.

Gelukkig werd ik toen wakker want ik moest me bezig gaan houden met bestellingen en inventarisatie en uiteraard rantsoenering :/.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: That awkward moment when you wake up....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:23

Ik droomde dat Jamie Dornan mijn chef was... Dat was quite raar...

M. 21-07-2017. <3



xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:28

Chiave schreef:
Ik droomde dat Jamie Dornan mijn chef was... Dat was quite raar...

Hahaha _/-\o_

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 19:44

Ik kom me melden :')
Weet niet of ik er blij mee moet zijn :o

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:27



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Animal, Anoukjuuuhh, ElCamino, gigil, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, roosjenat, Rupser, Sintara, Swift, teunis001, Weenck, xLiez en 155 bezoekers