Afscheidscadeautjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siglos
Berichten: 269
Geregistreerd: 16-05-09

Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 14:06

Hallo iedereen,

Donderdag neem ik afscheid op mijn stageplek. Aan het einde van de werkdag gaan wij gezellig uit eten. Naast dat ik mijn stagebegeleider wat kleine cadeautjes geef, lijkt het mij leuk om mijn andere collega's een klein afscheidscadeautje te doen. Ik heb zitten brainstormen maar ben benieuwd of iemand hier originele ideeën heeft.

Btw, het gaat om ongeveer zes collega's.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:19

Tsja, wat voor collega's zijn het, wat voor stage, wat voor band heb je met ze?

Ik ben ook al wel aan het denken. Iets persoonlijks is altijd het leukst. Bijvoorbeeld iets wat met een van je opdrachten te maken heeft, of als jij degene was die voor de plantjes zorgde geef je ze een platje/gieter, zodat ze nu zelf voor de plantjes kunnen zorgen.

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:22

In plaats van voor iedereen iets kleins kopen heb ik een grote glazen pot met snoep gekocht bij de Action, werd erg gewaardeerd. :j

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:24

Een doos ijsjes wordt zeker gewaardeerd!!
Een collega van mij had ooit snoepzakjes gemaakt met voor iedereen een persoonlijke inhoud.
bijv een mondje omdat we altijd zo goed konden praten, kersjes omdat ze altijd zo vrolijk is, zure matten omdat ze altijd kritisch is maar wel eerlijk, dropsleutel omdat ze altijd goed tips gaf, de sleutel tot veel goede ideeen enz

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:26

Ik ben gewoon met een stapel cupcakes aangekomen die versiert waren met verschillende dieren waarvoor we spullen verkochten op stage. Nou was dit geen heel klein bedrijf, maar kreeg een hoge stagevergoeding, dus vond dat ik zeker wel wat terug kon doen.

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:26

Ik had destijds een afdeling van 25 personen dus zocht iets heel kleins om te geven. Ik heb toen iedereen zo'n klein doosje gegeven met daarin zaadjes voor een klavertje vier plantje met een briefje er aan dat ik ze veel geluk toewenste in de toekomst.

Afbeelding

Siglos
Berichten: 269
Geregistreerd: 16-05-09

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 14:32

Bedankt voor de ideeën voor zover.
We gaan al uit eten dus een stapel cup cakes lijkt mij niet zo handig :Y)

De band met mijn collega's is goed. Vandaar dat ik ze toch iets kleins wil geven. Ik heb stage gelopen voor een periode van 10 maanden in de jeugdzorg.

Siglos
Berichten: 269
Geregistreerd: 16-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 14:32

NieneWiep schreef:
Ik had destijds een afdeling van 25 personen dus zocht iets heel kleins om te geven. Ik heb toen iedereen zo'n klein doosje gegeven met daarin zaadjes voor een klavertje vier plantje met een briefje er aan dat ik ze veel geluk toewenste in de toekomst.

[ Afbeelding ]


Leuk! Zoiets leek mij ook wel wat! Waar had je deze gekocht?

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:37


Siglos
Berichten: 269
Geregistreerd: 16-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 14:43

mirriezz schreef:
Daar moest ik ook meteen op zoeken. Ik ga hem onthoudend! (heb zelf nog 6 weken te gaan)
http://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/1 ... sklavertje
1,50 bij de dille en kamille dus :)

Een andere tip: loop een rondje door de action en xenos, altijd goed voor de inspiratie!


Succes met de laatste lootjes! En bedankt voor het zoeken! Super leuk, en goedkoop! Helemaal top. Denk dat ik morgen maar eens naar de winkel toe ga.

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:48

Siglos schreef:
NieneWiep schreef:
Ik had destijds een afdeling van 25 personen dus zocht iets heel kleins om te geven. Ik heb toen iedereen zo'n klein doosje gegeven met daarin zaadjes voor een klavertje vier plantje met een briefje er aan dat ik ze veel geluk toewenste in de toekomst.

[ Afbeelding ]


Leuk! Zoiets leek mij ook wel wat! Waar had je deze gekocht?


Ik had ze toen online gekocht, voor iets minder dan een euro per stuk. Maar als je er maar zes nodig hebt dan kan een winkel zoals Dille & Kamille ook wel inderdaad! Tuincentra hebben ze vaak ook wel.

Anoniem

Re: Afscheidscadeautjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:29