Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 10:31

Ik ga springcleanen. Dus heb een hoop goede spullen die weg kunnen.

Als je echter spullen op marktplaats zet komt daar geen reactie op. Simpel omdat als je niet betaald komt het onderaan en daar kijkt niemand.

Op welke site gaan mensen nou echt nog koopjes kijken? Ik zat te denken aan ebay, maar dat lijkt me dan ook wel weer erg ingewikkeld. Tips iemand?

Anoniem

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:33

Facebook groepen! :))

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:34

Wat ga je te koop zetten? Spul voor je huis? Hebbedingetjes? Meubels?
Ik vind hiervoor de regionale facebookgroepen erg goed werken, helemaal als je het er voor zachte prijsjes op zet. Ik was binnen 3 uur van al mijn spullen af :D

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:35

Marktplaats vind ik eigenlijk voornamelijk geschikt voor spullen waar gericht op gezocht wordt. Bijvoorbeeld een specifiek type van iets waar mensen specifiek naar op zoek zijn. Voor de rest zou ik inderdaad eens een paar Facebookgroepen proberen, echte koopjes ben je meestal snel kwijt :j

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:37

Marktplaats zet ik t wel altijd op als de categorie gratis is. Je weet immers maar nooit...

Verder inderdaad Facebook en de Facebook groepen! Die werken eigenlijk toch wel heel goed, misschien wel t beste haha.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 10:46

Voornamelijk boeken, kleding enzo die weg moeten. Misschien dat facebook wel werkt jah.
Voor paardenspullen werkt dat wel redelijk, hoewel je wel echt alles de eerste dag kwijt moet zijn, daarna levert het me zelden nog reacties op.

Andere tips nog?

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 11:17

Heb zelf de afgelopen tijd ook veel shirtje's broeken, dvd's cd's op marktplaats gezet en heb al veel verkocht.

Afgelopen weekend heb ik mijn kleding kast en mijn kamer helemaal opgeruimd en heb veel spullen/kleding die weg kunnen.

Daarom ga ik volgende maand op de ij-hallen (amsterdam) staan. is een grootte vlooien markt waar je spullen kan verkopen.
Misschien ook een tip voor jou als er zo iets bij jou in de buurt is ?

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 11:20

Boeken, kleding en hebbedingetjes.. inderdaad gewoon naar de rommelmarkt ermee :) vaak kun je voor een paar tientjes een kraampje huren, en mensen zijn gek op goedkope spulletjes. Dingen die men via internet nooit zou kopen worden op een rommelmarkt vaak zonder na te denken meegenomen :+

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 11:21

Mwah ik zoek altijd op MP tot 1 maand oude advertenties als ik echt iets specifiek zoek (bv cognac accessoires voor mijn paarden spul). Op FB gaat alles ook altijd heel snel naar beneden. Ik zou het toch even proberen hoor genoeg mensen die op MP/kapaza plaatsen :)

Anoniem

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:15

Bol.com voor je boeken!

Anoniem

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:24

vooral facebook verkoop pagina's. dat is tegenwoordig erg handig en vrij snel verkopen. Marktplaats vind ik ook al niet veel meer aan. zeker niet als je ziet dat na een paar uur je advertentie al in het rood staat (einde van hetijntj waar je kunt zien waar je advertentie staat). Eerst verkocht ik nog wel eens wat via MP maar tegenwoordig weinig meer. dus vooral op de facebook groepen nu.

kelseyc

Berichten: 793
Geregistreerd: 03-10-12

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:24

Facebook verkoop pagina's en marktplaats

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 20:25

Het is inderdaad waar men op zoekt, ik heb outdoorlaarzen op FB en Mp gezet maar geen reactie, ook op Bokt niet. Het lijkt of men eerst naar de prijs kijkt en dan naar kwaliteit.

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Re: Op welke online verkoopsite verkoop je nog wel wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:09

Voor je kleding: Facebook! Ik heb al aan zo'n 150 euro aan kleding en schoenen verkocht. :)