Welke camera ?! #HELP

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ChantalMalik
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Zaandam

Welke camera ?! #HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 14:01

hallo ik hoop dat het hier goed staat ?

Ik wil graag een camera aanschaffen maar ik he geen idee welke. Ik wil m gaan gebruikem voor t maken van foto's van de paarden, huisdieren en op vakantie.
Ik zoek een spiegelreflexcamera, prijsklasse tot €350,-/400,-
Dus welke hebben jullie of welke raden jullie mij aan
Laatst bijgewerkt door ChantalMalik op 29-06-15 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:13

Ik lees mee, ik zoek ook een camera. ook om paarden, huisdieren te fotograveren.
Ik fotogrsafeer al wat langer en zoek me een spiegelreflexcamera, ook ik weet niet precies welke camera.
Mijn camera die ik nu heb is geen spiegelreflexcamera en is helaas kapot, ik ben altijd al van Fotos gewezen en zoek me nu een goede.

Misschien voor jou nog interessant heen te schrijven, met wat voor camera je zoekt (spiegelreflex of digitaal) en tot welke prijsklasse.

Ik weet dat er een Topic uit 2012 is met spiegelrefleccameras plus voorbeeldfotos, zou je op kunnen zoeken.
[FK] [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #3
[FK] [INFO] Welke compactcamera moet ik kopen?

ChantalMalik
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 14:15

Arashah schreef:
Ik lees mee, ik zoek ook een camera. ook om paarden, huisdieren te fotograveren.
Ik fotogrsafeer al wat langer en zoek me een spiegelreflexcamera, ook ik weet niet precies welke camera.
Mijn camera die ik nu heb is geen spiegelreflexcamera en is helaas kapot, ik ben altijd al van Fotos gewezen en zoek me nu een goede.

Misschien voor jou nog interessant heen te schrijven, met wat voor camera je zoekt (spiegelreflex of digitaal) en tot welke prijsklasse.

Ik weet dat er een Topic uit 2012 is met spiegelrefleccameras plus voorbeeldfotos, zou je op kunnen zoeken.



Ohja helemaal vergeten ! Haha zal t ff aanpassen

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:16


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:20