Geld verdienen op het internet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-15 22:43

Websites waarbij je geld of cadeaubonnen kan verdienen door vragenlijsten in te vullen, ik dacht eigenlijk altijd dat het oplichterij was. Maar aangezien dat al het geld dat ik verdien met bijbaantjes naar het paard of in een potje voor later gaat wou ik het toch proberen.

Een week geleden ben ik begonnen met invullen van vragenlijsten op toluna, en ik heb nu mijn eerste douglas cadeaubon van wel 5 euro binnen gekregen :Y) hier heb ik meteen een lipgloss van besteld en het lijkt allemaal goed te werken.

Maar nu vraag ik me af wie dit nog meer proberen. En zo ja, welke site gebruiken jullie dan?

/\\\


Muisbal

Berichten: 2361
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:14

https://www.qassa.nl/

Qassa is een betrouwbare site, heb al tientallen euro's laten uitbetalen! Ook is er een bingo waarmee je met 1 kaart per bingoronde gratis kan meespelen waarmee je kans op €400 maakt. Een kennis van mij heeft dat laatst gewonnen en ook al uitbetaald gekregen.

http://www.euroclix.nl/

Euroclix gaat ook hard en betaalt ook echt uit, zeker met enquetes invullen gaat het best snel :)
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 28-06-15 18:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Referral links verwijderd.

Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:20

Maar moet je dan niet echt suuper veel enquetes invullen om ook maar een béétjr te verdienen? Is me ooit verteld :P ben wel nieuwsgierig :)

Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:26

Muisbal schreef:
bongoronde gratis


_/-\o_ :j Ik zit het hier bijna in mijn broek te doen :')

Muisbal

Berichten: 2361
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:28

Leuk hè autocorrect :')

Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.

Anoniem

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:31

Hihi...

Lees ook even mee. Heb het een jaar geleden ook eens geprobeerd maar vond het toen wel errug lang duren voor je een paar euro kon krijgen, dat was via gekkengoud en jiggies (dacht ik?)

lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:58

laughterline schreef:
Maar moet je dan niet echt suuper veel enquetes invullen om ook maar een béétjr te verdienen? Is me ooit verteld :P ben wel nieuwsgierig :)

Bij qassa is het mails aanklikken, evt enquetes invullen maar ook kun je qoins verdienen met online shoppen.
Bij thuisbezorgd.nl krijg je standaard 25.000 qoins als je wat besteld en bij bol.com en andere webshops krijg je qoins per bestede euro.
Zo kan het maar zo zijn dat je elke 2 maanden kunt laten uitbetalen, terwijl het ook veel minder kan zijn als je weinig online besteld.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

xIrlijn

Berichten: 1710
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 00:09

Ik vind Qassa ook ideaal. Af en toe aan een enquete meedoen voor 25 of 50 cent, punten verzamelen via bestellingen bij bol.com (die je anders toch zou doen) en als je echt tijd over hebt de mails aanklikken. Het gaat niet hard, maar af en toe 10 euro extra is toch leuk :))

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 00:48

Ik heb mij aangemeld mij die Qassa, maar heel vaak dan heb ik een enquête gedaan of meegedaan met een prijsvraag en dan krijg ik helemaal geen qoins. Dat is wel jammer.

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

x_spekkie_x

Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 08:07

laughterline schreef:
Maar moet je dan niet echt suuper veel enquetes invullen om ook maar een béétjr te verdienen? Is me ooit verteld :P ben wel nieuwsgierig :)

Ja, dat klopt. Op mails klikken levert echt heel weinig op (1 cent per mail bij Euroclix) en online onderzoeken invullen loont soms ook niet. Ik zat vroeger bij Opinionbar en daar krijg je ongeveer 1 euro per onderzoek. Sommige onderzoeken duren 20 minuten en dan krijg je dus 1 euro... een uurloon van 3 euro per uur. Ook Euroclix heeft hier een handje van (100 clix = 1 euro voor een lang onderzoek) Ik ben dus alleen lid van online onderzoekspanels waarbij je omgerekend 10 euro per uur zou verdienen voor het invullen van onderzoeken. Voordeel van onderzoeken doen is dat je zelf kunt bepalen wanneer je tijd hebt hiervoor. In drukke periodes vul ik dus geen onderzoeken in. Maar het levert niet zoveel op als een bijbaan. Als ik 50 euro per jaar kan laten uitbetalen (eigenlijk altijd in de vorm van cadeaubonnen) dan is het veel!

Ik vul onderzoeken in via:
-TNS Nipo
-inVotes NoTies
-Intomart GFK
-Flycatcher
-Panelwizard
-Euroclix


fjordjes

Berichten: 11965
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 08:12

Ja via consumerjury doen mijn vriend en ik mee. Mijn vriend krijgt wel de meeste onderzoeken maar had laatst wel 100 euro aan VVV bonnen bij elkaar gespaard. Volgens mij kan je,ze tegenwoordig ook laten omzetten in bol.com bonnen en nog wat andere dingen.

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:16

Ik zat bij Euroclix en Moneymiljonair, maar het duurde me te lang voordat ik er iets voor terugkreeg. Ze hebben wel netjes uitbetaald altijd :) Maak trouwens even een speciaal emailadres aan voor deze websites, anders zit je reguliere mailbox vol spam ;)

Anoniem

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:21

Ik zit ook bij Euroclix en Qassa, en beiden zijn betrouwbaar en betalen gewoon uit :j Het duurt inderdaad lang, geen snel-rijk-worden-programma, maar het kost ook weinig moeite :)

Mocht je je willen aanmelden, klik dan even op de link in mijn onderschrift, die verwijst je zo door :)

Anoniem

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:00

EuroClix heeft me laatst 10 euro uitbetaald. :D
Verder ben ik er nu mee gestopt, omdat ik het op een ander email-account binnen laat komen, en het me dan teveel moeite is. :')

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:10

RoodZonnetje schreef:
anders zit je reguliere mailbox vol spam ;)

Spam van wat? Ik kreeg nooit spam van euroclix of MM (nu Qassa).

Met Euroclix ben ik gestopt. Qassa gaat nog altijd lekker :)

- Offline -

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:23

Is Qassa alleen geld of ook bonnen? Ik heb namelijk helemaal niks aan bonnen omdat ik niet eens in desbetreffende merk of winkel geïnteresseerd ben (heb even euroclix gedaan). Ben ook niet zo een persoon die schmink, lipgloss, od gebruikt.

Leef en laat leven.


JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:24

Qassa krijg je ook gewoon geld als je wil :)!

wendyenbram
Berichten: 1561
Geregistreerd: 22-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:26

Ik heb ook euroclix, en qassa. Euroclics vind ik fijner, makkelijker qassa gezelliger...
Ik heb ongeveer 70 euro per jaar bij euroclics, echter doe ik alleen de wintermaanden echt actief, de zomermaanden zo af en toe. dus het zou zeker 100 euro kunnen zijn.

www.mijnnutrimetics-lisette.nl Natuurlijke huidverzorging

Anoniem

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:28

Jup, zowel euroclix als qassa betaalt gewoon geld uit :j

JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:29

Ik heb euroclix, qassa en nog een aantal sites en kost me maar een paar minuten per dag. In de winter doe ik inderdaad vaker de enquetes/onderzoeken maar in de zomer in verloren momentjes op kantoor of in t weekend ook wel.
Gemiddeld kan ik elke maand wel bij een van de sites waar ik aangemeld ben een uitbetaling aanvragen en haal daarmee elke maand nog wel 10-15 euro mee binnen.
Gaat toch om meer dan 200 euro op een jaar en is altijd lekker.

Als je een overzichtje wil met handige sites TS dan moet je maar even een PB sturen, heb laatst voor een andere bokker ook een lijstje gemaakt met betrouwbare sites.

lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:01

Blijheid schreef:
Jup, zowel euroclix als qassa betaalt gewoon geld uit :j

klopt, tenzij je de optie 'doneren' (aan een goed doel naar keuze uit de lijst) of 'tegoedbonnen' kiest. :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Anoniem

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:06

ik vul enquetes in voor Waardevolle Meningen. Zin ok wel eens enquetes die niet op jou van toepassing zijn, maarj e krijgt er wel voor uitbetaald. Heb in een maand tijd toch al 8,96ero verdiend. Al die kleine beetjes helpe en gaan gewoon naar de dierenarts spaarrekening.

jiperdepip
Berichten: 2702
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: tussen de tulpen

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:11

leuk topic , wat ik begrijp is dat je dus best wel veel moet doen voor een paar centen
ik vraag me dan ook af of het loont omdat je er toch veel tijd aan moet besteden

www.Best4Paws.nl

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Geld verdienen op het internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:19

Je verdient veel minder goed dan een normale baan, maar het is voor mij om gewoon soms tussendoor te doen en dan verdien ik iets.

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

kiwiwitje

Berichten: 20086
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:20

Het gaat hier dus alleen om Enquêtes invullen via het internet? Niet over de andere opties die er ook zijn? Ik werk namelijk via het internet, maar doe iets anders dan die enquêtes en krijg wekelijks uitbetaald in geld dat op mijn rekening gestort word(zolang je boven een bepaald bedrag zit..) Overigens, levert dit ook per maand net zo veel op als een ''normale'' baan.

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bowo, Century, Colien, flooooo, Foreverkliek, Googlebot, jadeken, Kimberley_, lanouska, Paloedie, Poekkie, pretty, Saskiaa_, Sjors050, tinker_sally en 72 bezoekers