Kiezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

HorseTalkNL
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-06-15

Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 10:41

Hoi allemaal!

Ik wil over een aantal jaren beter overwegen om een pony te nemen. Dan ben ik ongeveer een jaar of 15..

Maar goed, ik ben dan ongeveer vijftien en aangezien ik nu al best lang ben, ben ik dan nog langer en ik wil eigenlijk overwegen om een Connemara te nemen. Is dit een goede keus? ik wil er geen wedstrijden mee rijden (in principe kan het altijd nog komen) en het is mijn eerste paardje.


groetjes


klaas30

Berichten: 368
Geregistreerd: 12-12-14
Woonplaats: Wezemaal, België

Re: Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:57

Ik denk dat dit geen slechte keuze is.
Je lan er gewoon recreatief mee rijden en af en toe een klein wedstrijdje mee rijden.
Maar elk paard is anders en het is soms beter om je niet op een bepaalt ras te focussen maar vooral veel pony's bezoeken en kijken wat je aanspreekt.

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:08

Hangt er ook weer van af wat voor maat connemara je neemt. Maar zou je niet liever een paard nemen voor het geval dat je wedstrijden wel leuk blijkt te vinden? Anders moet je je pony super snel weer verkopen omdat je de overgang naar de paarden moet maken.

/\\\

Foaly

Berichten: 4763
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:08

In je profiel staat dat je al 15 bent :? En in een ander topic stel je al dezelfde vraag, een dubbel topic lijkt me niet echt nodig :n

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:12

Het is vrij irritant dat je vaker dezelfde topics opent die over hetzelfde onderwerp gaan.

M. 21-07-2017. <3

XGabyvkeulen

Berichten: 330
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 16:16

Ik denk dat je gewoon een paard moet nemen. En dan een kleine maat

Hakuna Matata: ibn amid ahr x gh baida in nahar de

HorseTalkNL
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 18:02

Foaly schreef:
In je profiel staat dat je al 15 bent :? En in een ander topic stel je al dezelfde vraag, een dubbel topic lijkt me niet echt nodig :n


Ja dat was een foutje XD meestal vul ik bij leeftijd maar wat in.

HorseTalkNL
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 18:02

XGabyvkeulen schreef:
Ik denk dat je gewoon een paard moet nemen. En dan een kleine maat

dankje :)

HorseTalkNL
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 18:03

Chiave schreef:
Het is vrij irritant dat je vaker dezelfde topics opent die over hetzelfde onderwerp gaan.


er gingen er maar 2 over dekens hoor en verder niet.
En meestal open ik omdat (bijna, sommigen helpen echt! <3) sommigen mensen wel antwoord geven op mijn vragen maar dan begrijpen ze dat denk ik verkeerd.

HorseTalkNL
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 18:04

klaas30 schreef:
Ik denk dat dit geen slechte keuze is.
Je lan er gewoon recreatief mee rijden en af en toe een klein wedstrijdje mee rijden.
Maar elk paard is anders en het is soms beter om je niet op een bepaalt ras te focussen maar vooral veel pony's bezoeken en kijken wat je aanspreekt.


dankje <3 k heb al gekeken enzo

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:55

Als je pas over een jaar een pony wil dan heeft het denk ik weinig zin om echt te zoeken. Maar ik vind zelfs Tinkers (het moderne sport type) hele leuke all around paardjes.

/\\\

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:38



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers