[INFO] Hoe maak je jou eigen logo???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
margriet94

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-02-09

[INFO] Hoe maak je jou eigen logo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 18:43

Hallo,

Ondertussen ben ik alweer wat jaartjes bezig met fotograferen, helaas wegens tijdgebrek soms te weinig, en ik vroeg me af hoe jullie je eigen logo hebben ontworpen en in de foto plaatsen.

Steeds meer mensen willen graag wat foto's van hun paard en vragen mij hiervoor, uiteraard wil ik dit doen en mensen zetten dan ook erg tevreden hun foto's op social media. Dit gebeurd helaas nog steeds zonder een logo van me, en omdat ik mezelf nog niet professioneel genoeg vind voor een foto heb ik hier ook nooit meer werk van gemaakt. Nu er meerdere opdrachten komen wil ik toch graag beginnen met een logo maar heb hier dus geen ervaring mee. Ik heb wel wat lopen knoeien met gewone tekst, maar dat komt niet professioneel over vind ik, en daarom ben ik erg benieuwd hoe jullie dit hebben ontworpen. (gratis, betaald etc.)
Daarnaast lijkt het me als je een goeie shoot hebt gehad en je er veel foto's aan over hebt gehouden, hoe plaats je die dan in al die foto's...

Wegens tijdgebrek heb ik me er nooit in verdiept, en misschien dat ik met jullie hulp snel(ler) achter een antwoord ga komen!

Mocht het zo zijn dat ik dit al ergens anders kan vinden, hoor ik het graag en mag het verwijderd worden! Ik had gezocht maar kon niet dat vinden wat ik vroeg.

Groetjes Margriet

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: [INFO] Hoe maak je jou eigen logo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:29

Ik plaats mijn logo op elke foto apart in Photoshop :) Om voor jezelf een logo te ontwerpen kan wel erg lastig zijn. Zeker als je het een beetje professioneel wilt hebben. Dan zou ik het wel bij iemand laten doen die er verstand van heeft.

Anoniem

Re: [INFO] Hoe maak je jou eigen logo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:05

Ik ben grafisch ontwerper en heb zelf mijn logo ontworpen in Illustrator. Ik plaats mijn logo in Photoshop of via Bordermaker.

JustJoyce
Berichten: 1753
Geregistreerd: 05-06-08

Re: [INFO] Hoe maak je jou eigen logo???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 15:50

Ik heb mijn eigen logo ook ontworpen en plaats die via een batch in photoshop op veel foto's tegelijkertijd, je moet ze dan alleen nog verschuiven naar de plaats waar jij ze zou willen hebbe. Maar plaatsen doet photoshop dan automtisch.

margriet94

Berichten: 177
Geregistreerd: 28-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 21:54

Thanks voor de info!

Ondertussen heb ik een klein logotje, simpel maar netjes, en heb deze in m'n foto nu.
Probleem is alleen dat als ik de foto met logo heb gemaakt de kwaliteit heel erg achteruit gaat ;(