Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jojet
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-06-15

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 14:40

Hallo Paardenliefhebbers. Ik ben sinds 10 jaar eigenaar van twee Shetlandertjes die in onze wei achter ons huis stonden/ staan. Regelmatig las ik wat door jullie forum heen, op zoek naar tips en informatie. En nu dacht ik: laat ik me eens aanmelden.
Dus bij deze.

Vorige week hebben wij ons oudste Shetlandertje Winny in moeten laten slapen. De dierenarts kwam ieder voorjaar even kijken, gebit nakijken etc. En adviseerde me nu dat het niet meer in het belang van het paardje zou zijn om te blijven leven. Verdrietig, maar ze was 34, en ze was oud en op. Ik kon er wel vrede mee hebben.

Voor haar maatje, de 4 jarige Polly, zijn we naar een oplossing aan het zoeken. (Dat ze niet alleen blijft)

Ik ben benieuwd hier op het forum, en hoe e.e.a. werkt.
Ik heb ook meteen een vraag dus die stel ik in een volgende topic.

groetjes, Jojet

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:41

Hoi Jojet!

Welkom bij ons! Mocht je vragen hebben wat betreft ons forum; mijn pb-box staat open.

Wat sneu van je shetlander, wel een prachtige leeftijd.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26279
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 14:57

Hallo en welkom hier op Bokt! Hoe e.e.a. werkt hier op Bokt was voor mij in t begin ook lastig. Mij heeft t toen enorm geholpen om even rustig de help en de regels door te lezen. Deze staan onderaan elke bladzijde, in de blauwe balk, aan de linkerkant.

Heel veel plezier hier nog!