Werken bij Defensie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:32

Om het topic weer eens wat leven in te blazen, er zijn voor de marechaussee weer vacatures vrij!
Ik ben nu flink aan het trainen met het programma van Djack Littel, (www.defensiefit.nl). :)

Gaan er nog mensen naar de voorlichtingsavonden Marechaussee in Apeldoorn?

MarloesV89

Berichten: 2162
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Harmelen

Re: Werken bij Defensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:42

Leuk Linnh!

Ik heb bijna m'n eerste halfjaar op de KMA erop zitten. Aanstaande dinsdag word ik bevorderd tot cadet-korporaal. :-)

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Werken bij Defensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 18:31

Top Marloes! Dan heb ik je denk ik gister wel gezien, ookal heb ik geen idee wie je bent haha.
Was dus gister op de kma, mn broer ophalen. Vond het wel heel tof om te zien! Vorige keer dat ik er was mochten we niks van binnen zien.

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:04

Is hier iemand die KMAR- Beveiliging doet? Ik zou heeel graag wat vragen willen stellen! :)

deeeemilove
Berichten: 67
Geregistreerd: 31-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:11

Ik wil dit topic graag uppen.

Ik wil gaan solliciteren voor een functie in het verpleegkundig vakgebied. Over 4 maanden ben ik als goed is afgestudeerd als hbo verpleegkundige. Ik ben daarnaast ook al gericht aan het trainen voor de sporttest.
Iemand ervaringen als verpleegkundige bij Defensie, of een van de hogere functies die je met hbo-v kan doen?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 22:59

deeeemilove schreef:
Ik wil dit topic graag uppen.

Ik wil gaan solliciteren voor een functie in het verpleegkundig vakgebied. Over 4 maanden ben ik als goed is afgestudeerd als hbo verpleegkundige. Ik ben daarnaast ook al gericht aan het trainen voor de sporttest.
Iemand ervaringen als verpleegkundige bij Defensie, of een van de hogere functies die je met hbo-v kan doen?

Met HBO-V kun je Officier Geneeskundige Dienst worden. Dat is wel echt een heel mooie en goed betaalde baan. Je zit dan wel wat meer aan de leidingevende kant maar daar word je in opgeleid.

deeeemilove
Berichten: 67
Geregistreerd: 31-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 23:33

janderegelaa schreef:
deeeemilove schreef:
Ik wil dit topic graag uppen.

Ik wil gaan solliciteren voor een functie in het verpleegkundig vakgebied. Over 4 maanden ben ik als goed is afgestudeerd als hbo verpleegkundige. Ik ben daarnaast ook al gericht aan het trainen voor de sporttest.
Iemand ervaringen als verpleegkundige bij Defensie, of een van de hogere functies die je met hbo-v kan doen?

Met HBO-V kun je Officier Geneeskundige Dienst worden. Dat is wel echt een heel mooie en goed betaalde baan. Je zit dan wel wat meer aan de leidingevende kant maar daar word je in opgeleid.



Dat had ik gezien inderdaad, maar zoals ik de vacature las is het veel meer administratief dan dat je “actief” in het werkveld zelf bent. Klopt dat? Weet jij meer over deze functie?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Werken bij Defensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 23:40

Als kje daar meer over wilt weten kun je beter informeren bij de bron. Maar bij defensie is heel veel mogelijk. En ik denk dat het salaris een stuk beter is dan bij dan bij de reguliere zorg in de periferie.