Designer verslaving #1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-15 23:05

Afbeelding

Dag dames!

Ik vroeg mij af wie hier nog meer van designer spullen houden. Bij deze een topic erover :)
Het leek mij wel leuk als we elkaar onze collectie laten zien en elkaar up to date houden over onze wishlisten en wat we gekocht hebben(of gaan kopen!)
Uiteraard hoef je niet per se iets te hebben wat designer is om mee te praten in dit topic ;)


Alvast veel kletsplezier! Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's


En voor de mensen die er commentaar op hebben; leef en laat leven :) sommige mensen verzamelen postzegels en wij hebben een voorliefde voor designer spullen.


Afbeelding

Het heilige lijstje schreef:
Laatst bijgewerkt door Murthul op 02-09-15 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lijstje toegevoegd

adecuada

Berichten: 1899
Geregistreerd: 19-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 23:27

Ik meld mij! <3
Ik ben gek op designer assesoires (vooral op tassen!)

Heb er niet echt super veel hoor! (I wish _/-\o_ )
Maar de spulletjes die ik heb, ben ik wel super blij mee, en ook echt zuinig op!

If you want something you've never had, you must be willing to do something you've never done.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 07:26

Hey, welkom! :D

Geldt ook voor mij hoor! liever een paar designer dingen waar ik écht blij mee ben.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 07:49

Me like! :):) al ben ik niet iemand die kasten vol heeft. Maar dat wat er hangt hou ik van. Het mooie van designer kleding is dat als je het niet meer draagt het prima nog te verkopen is. En je tweedehands ook heel goed kan slagen. Dus niet altijd een hele dikke beurs hoeft te hebben.

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

adecuada

Berichten: 1899
Geregistreerd: 19-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 08:54

Kijken jullie ook weleens op sites als purseblog.com en talkshoes.com?
Ik spendeer zelf graag mijn tijd op purseblog. Van sommige mensen hun designer tassen stash kan ik echt weg zwijmelen haha.
Soms vind ik het wat extreem, maar vaak ook heel bijzonder, om te zien hoeveel prachtige tassen mensen door de jaren heen bij elkaar verzameld hebben! :D

Hier alvast een foto van mijn tassen:
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... oilzqo.jpg

Ik heb ook nog een DKNY tas, maar die ligt in de slaapkamer..
Mijn vriend slaapt nog, denk niet dat ie dat in dank afneemt als ik alles overhoop haal, terwijl hij daar slaapt haha! :')
Ook foto's van mijn andere designerspulletjes houden jullie dus nog tegoed! :D

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto's! :D

If you want something you've never had, you must be willing to do something you've never done.

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 10:08

Jaaaa love it!
Leuk om een topic over te hebben!
Mijn grootste liefdes zijn toch wel mijn louboutins <3

''Dreams will get you nowhere, a good kick in the pants will take you a long way.''

-- Baltasar Gracian

Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 12:49

Leuk topic! :D

Mooie collectie Adecuada!

Ik heb niet echt designersingen, tenzij Furla en Michael Kors eronder vallen? Daar heb ik tassen van. Oja en heb een D&G en een Valentino zonnebril. Maar ik vind het sowieso leuk om hier mee te kijken en jullie collecties te zien. :D

Mijn grootste droom blijft de Givenchy Antigona, als ik een spaardoel haal dan mag ik die maar dat duurt nog wel even denk ik. :P

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 12:52

Bij mij valt het verder ook wel mee hoor haha.
Idd wel 2 MK tassen, en een paar MK hakken maar weet niet of dat dat er echt onder valt.

Wel nog een Vlieger & Vandam clutch waar ik verliefd op ben!

Verder staat op mijn wishlist de Louboutin Pigalle in nude. Wil eigenlijk de So Kate maar die zijn echt gruwelijk hoog met een dunne hak. Daar kan ik nooit de hele dag op lopen :+

''Dreams will get you nowhere, a good kick in the pants will take you a long way.''

-- Baltasar Gracian

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 13:39

Loose schreef:
Leuk topic! :D

Mooie collectie Adecuada!

Ik heb niet echt designersingen, tenzij Furla en Michael Kors eronder vallen? Daar heb ik tassen van. Oja en heb een D&G en een Valentino zonnebril. Maar ik vind het sowieso leuk om hier mee te kijken en jullie collecties te zien. :D

Mijn grootste droom blijft de Givenchy Antigona, als ik een spaardoel haal dan mag ik die maar dat duurt nog wel even denk ik. :P


Same here! Ik heb wel een neppe besteld(erg I know :') ) maar is wel echt leer!
Ik vind 1900 euro voor een tas net even té denk ik.. al vind ik hem zó geweldig.

@evony HOE LOOP JIJ DAAROP?! _O- ik vind louboutin's prachtig maar damn die hak joh. :')
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 07-06-15 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 13:40

adecuada schreef:
Kijken jullie ook weleens op sites als purseblog.com en talkshoes.com?
Ik spendeer zelf graag mijn tijd op purseblog. Van sommige mensen hun designer tassen stash kan ik echt weg zwijmelen haha.
Soms vind ik het wat extreem, maar vaak ook heel bijzonder, om te zien hoeveel prachtige tassen mensen door de jaren heen bij elkaar verzameld hebben! :D

Hier alvast een foto van mijn tassen:
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... oilzqo.jpg

Ik heb ook nog een DKNY tas, maar die ligt in de slaapkamer..
Mijn vriend slaapt nog, denk niet dat ie dat in dank afneemt als ik alles overhoop haal, terwijl hij daar slaapt haha! :')
Ook foto's van mijn andere designerspulletjes houden jullie dus nog tegoed! :D

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto's! :D


Ohh de speedy <3 tof dat je die hebt laten hot stampen! :D
Ik zal ook zo even een foto maken

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:48

Ik meld me ook! Tegenwoordig belachelijk blut (*iets met totaalrenovatie huis*) maar afgelopen jaren wel wat tassen enzo bij elkaar gespaard. Heb 5 Vuitton tassen en 1 MK. Schoenen en accessoires heb ik wel wat, maar kledij is me te duur om echt van de grote designers te kopen (ik ben wel helemaal verliefd op alles van Karen Millen en heb daar meerdere jurken van <3 ).

Mijn droom is de Chanel 2.55... Nog éven sparen _O-


NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 13:55

Oeii ja de Chanel is duur inderdaad :P
Nah qua kleding hou ik het vaak ook bij Calvin Klein, Ralph Lauren en Gstar( en primark! :D )

Leuk dat er meer mensen zich melden, ik wist namelijk niet zo zeker of er wel animo voor was op Bokt, leuk!

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:58

M'n duurste tas was een cadeau van m'n vriend en ben er zo zuinig op dat ze bijna nooit uit de doos komt :'). Ook niet handig dus.. Ik twijfel dus ook of ik die Chanel wel zou durven dragen :oo .

Kleding is hier dagdagelijks ook vnl. basics, Paarden en Prada zijn geen goede match haha :D.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 14:09

Oh dat is ook zonde ja _O-
Ik ben er wel voorzichtig mee maar draag het wel! Het feit dat ik uberhaupt zo'n bedrag moet neerleggen laat mij altijd twijfelen :)

Douraque

Berichten: 6516
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:15

Ik meld mij ook, ben gek op merken als Guess, Michael Kors, DKNY, Versace.

Heb ong 20 a 30 paar Guess schoenen, 2 lederen MK tassen, nog een aantal DKNY, een aantal versace jurken en nog meer. Voordeel is dat ik vaak naar Amerika ga en alles goedkoop kan kopen :D

Ben nog aan het sparen voor een paar Louboutins en Jimmy Choo's

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:17

Oooh ja, ik ben ook guilty! Met als pareltje mijn louboutins! <3



Afbeelding

De Turtle.

Douraque

Berichten: 6516
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:20

Oehhh Murthel :~ <3

adecuada

Berichten: 1899
Geregistreerd: 19-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:24

Leuk inderdaad dat er steeds meer mensen bijkomen in het topic! Pictures please! :D :D

Designer schoenen vind ik ook prachtig maar ze zijn helaas vaak vrij smal en mijn voeten helaas niet.
Giuseppe Zanotti's en Jimmy Choo's vind ik vaak zooo mooi! <3

If you want something you've never had, you must be willing to do something you've never done.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:26

Ooooh die Louboutins <3 !

En scheelt de prijs zoveel in Amerika ja? Moet ik toch die vliegangst maar eens gaan overwinnen :+

Mijn favoriete tas :+:

Afbeelding

adecuada

Berichten: 1899
Geregistreerd: 19-08-06

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:28

Die LV alma in vernis, zooooo mooi! Wauw!!

If you want something you've never had, you must be willing to do something you've never done.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 14:39

Is misschien een persoonlijke vraag maar hebben jullie ook een maximum dat je wilt uitgeven voor een tas of schoenen?

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:40

Eh jazeker, maar als ik echt iets zie wat ik wil, dan spaar ik nog wel even door :')

De Turtle.

Douraque

Berichten: 6516
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:42

Als ik in mijn hoofd heb, krijg je het er niet meer uit. Dus ook al is iets duurder, dan spaar ik ook nog even door

Als de dollar gunstig staat, kan het aanzienlijk schelen. Mijn lederen MK tassen waren slechts 128 euro en 158 euro

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-15 14:47

Douraque schreef:
Als ik in mijn hoofd heb, krijg je het er niet meer uit. Dus ook al is iets duurder, dan spaar ik ook nog even door

Als de dollar gunstig staat, kan het aanzienlijk schelen. Mijn lederen MK tassen waren slechts 128 euro en 158 euro


Oh jij woont in de states oid? ☺️
Ik ga volgend jaar naar amerika! Dus ik hoop dat ik daar wat kan scoren.
Ik wil eigenlijk heel graag de valentino rockstud schoenen. Maar dan eerst deze schat http://pinterest.com/pin/A4MWFwAQAP0Fw_YHzzcAAAA/

BigOne
Berichten: 38187
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:52

Ine23 schreef:
Ik meld me ook! Tegenwoordig belachelijk blut (*iets met totaalrenovatie huis*) maar afgelopen jaren wel wat tassen enzo bij elkaar gespaard. Heb 5 Vuitton tassen en 1 MK. Schoenen en accessoires heb ik wel wat, maar kledij is me te duur om echt van de grote designers te kopen (ik ben wel helemaal verliefd op alles van Karen Millen en heb daar meerdere jurken van <3 ).

Mijn droom is de Chanel 2.55... Nog éven sparen _O-

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... ousPage=lr

Even plagen maar deze zal waarschijnlijk over 10 jaar het dubbele waard zijn,haha

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Blue_flower, Boheme, Cowboy55, DotBot, genja, Googlebot, IASCrawler, janneke_S, Kmbrly, Liselot, Perros, Roosch, Shetje14, YandexBot en 74 bezoekers