[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:30

Oh wat heerlijk voor hem, ziet er echt super uit! Mis je hem erg of valt het mee?

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:33

Het valt reuze mee, de eerste week voelde ik me alleen zo schuldig. hij was zo alleen en verloren. Maar nu voelt het goed en geeft het ergens ook wel rust :)

joysjuh1987

Berichten: 2843
Geregistreerd: 13-09-09
Woonplaats: Hoge Hexel (overijssel)

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:37

@Joyce jou kleine manneke groeit ook als kool zeg
@Kat ja Asal is onwijs fijn paard om mee te werken. Ze is ook volledig op mijn beperkingen ingespeeld het mindere wat ze heeft is voor mij denken en laat ik dat nou wel goed zelf kunnen...het werkt elkaar nog wel eens tegen. Wat fijn dat ilya een maatje heeft gevonden. Hij ziet er gelukkig uit
Logisch dat set ribbetjes heeft maar ze is ja wel fit. Zon veulen kost toch vaak veel energie. Die spekkies komen wel weer. Aaaahw lieve kleine kat , set al 9 jaar...poeh wat een tijd al
@Yildiz thanx ja mn pap was er fotos maken zo lief, het zijn totaal geen paarden mensen dus dan is het erg leuk als ze komen. Reindert maakt bij jou toch ook wel super gave fotos zeg maaruh jij hebt ook modellen van paarden.
@Nicky een blauwe plek bij paarden....nooit gezien. Wel sneu zal idd goed zeer doen.
@Annika laat je Ely dit jaar wel weer dekken??
@Tamara ik rij al vanaf kleins af aan in de wedstrijd sport en hier in de regio is en wordt het steeds meer dat de kwaliteitspaarden de aandacht trekken. Een pony tussen de paarden is een flinke tabou. Niet alle jury's zijn hier zo hoor maar vooral de wat oudere stempel jury leden wel. Ook kennen veel jury leden mij en weten ze dat ik voorheen altijd zoals hun dat dan vinden kwaliteitspaarden heb gehad en niet snappen dat ik nu dus met asal rij...tja zo gaat hier soms helaas. Het gaat ook wel eens anders hoor heb ook wel eens dat een jury het hokje uit kwam om mij te vertellen dat ze respect voor mij had dat ik mij niet van het ideaal beeld aan trok.
@Gelske fijn van Noor. Toch altijd even spannend welke kant het op gaat
@Ilona profciat met de resultaten

geshahquille

Berichten: 830
Geregistreerd: 11-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 21:16

Dat is altijd zo fijn dat ze rekening met je houden Joyce dat vind ik altijd het mooie van dieren.

Dat kan ik me voorstellen Kat je denkt hem de tijd van zijn leven te geven en dat staat ie zo sneu in zoon kleine padock gelukkig is het goed afgelopen. Nu setje weer lekker rond krijgen de ze mag wel wat kilo,s van onze paarden die hou ik altijd zo moeilijk slank zelfs met veulen aan de voet.

Weer goede berichten van Dayem kunnen jullie straks weer er tegen aan.

He Iloontje leuk dat je er ook weer bent Gaat goed met je jongens maar wat heeft Jas met zijn oren?

Wij doen dat nooit verkopen met een contract maar geven wel aan graag op de hoogte geworden te houden meestal worden ze ons ook wel aangeboden. Dit keer ook alleen ja wil zij denk ik toch meer voor hem vangen dan waar ze hem voor hebt gekocht en ja dan had het contract mischien geholpen al denk ik dat je met ook niet sterk staan uit eindelijk.

Vandaag zijn de paarden bekapt ging goed Qaseem en de hoefsmid zijn nog steeds niet een goede combie maar het lukte allemaal wel. Noor ook gedaan ze staat nu weer goed op haar voetjes dat moet ook wel fijner zijn voor haar. Ik vind haar zo zielig ik hoop maar dat ze straks weer gewoon in de kudde kan !

Al_Zawraa

Berichten: 2352
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:29

Nou, dan ga ik het vanaf hier maar weer eens proberen bij te houden :D Hoop dat het nu eens gaat lukken!

Katja, wat leuk, Set alweer 9 jaar bij jou! Aziza is hier 31 mei alweer 8 jaar :)
Fijn dat het nu zo goed gaat met Ilya, zag het filmpje van hem in de kudde voorbij komen op FB, volgens mij is hij helemaal happy met zijn nieuwe, grote vriend :D

Gelske, wat fijn dat langzaam weer beter gaat met Noor. Hopelijk kan ze snel weer terug in de kudde.
Wat betreft Vadim, ik kan me voorstellen dat het je aan je hart gaat! Dat heb ik ook altijd als ze al snel weer te koop staan. Gelukkig kunnen ze ook een goede nieuwe eigenaar vinden vanaf degene waar je ze aan verkocht hebt. En anders zou het fijn zijn, als jullie hem terug kunnen nemen.
Ik heb mijn paarden ook allemaal met contract verkocht, maar voornamelijk als bewijs dat ze echt verkocht zijn, aangezien de meeste mensen ze qua papieren niet op hun naam laten zetten. En bij één hengst, omdat ik nog recht heb op dekkingen terug. Qua eerste recht op terugkoop en het bedrag daarvoor, heb ik altijd begrepen dat zo'n contract eigenlijk niet rechtsgeldig is, aangezien verkocht verkocht is en de koper in zo'n geval gewoon met het paard mag doen wat hij/zij wil. Dus dan heb je er weinig aan. Maar dit is wat ik altijd gehoord heb, pin me er niet op vast of het klopt.

Hier gaat het ook goed met de paarden, Mausi wordt lekker rond en Aziza komt weer aardig bij. Amir blijft een super brutale boef, maar groeit ook super en is vandaag alweer 3 maanden oud! Aleeyah loopt helaas niet helemaal lekker, ze heeft denk ik een tik gehad van Mausi of Fardani, maar ja, komt vast snel weer goed. Ook heeft ze zichzelf inmiddels afgespeend, en drinkt dus niet meer bij Mausi, wat wel erg fijn is aangezien Mausi inmiddels ook alweer ruim 7 maanden drachtig is.

En ik heb deze week voor het eerst op Fardani gehangen, hier gaf hij echt niets om. Alleen het evenwicht vond hij wat moeilijk toen hij een paar stapjes zette, maar dat kwam ook omdat hij ondertussen de wortels uit Mark zijn handen probeerde te pikken :D

En Nikki is afgelopen zaterdag langs geweest, we hadden enorm geluk met het weer, een half uurtje voordat we afgesproken hadden trok het helemaal open na de motregen van 's ochtends. Ik heb inmiddels een paar foto's gehad als voorproefje, heel veelbelovend, ben heel benieuwd naar de rest! Mausi heeft zich echt fantastisch laten zien, en ook Fardani wel, zelfs Aziza was zo gek als een deur, alleen de baby's wilden zich helaas niet laten zien, die hadden 's ochtends al gespeeld :D

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:31

Geweldig dat Nikki is geweest!

Al_Zawraa

Berichten: 2352
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 23:36

Ja, was heel gezellig, en ik hoop dat er nog meer mooie foto's uitgekomen zijn, maar dat weet ik wel zeker. Nu alleen nog even geduld hebben O:) Niet mijn sterkste punt :o

Annikab

Berichten: 452
Geregistreerd: 08-05-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:02

Haha Ilona, dat zou goed kunnen dat je hem hebt gezien, zo ver bij jou vandaan staat ie niet :P Ben heel benieuwd, volgend voorjaar worden zijn eerste veulens geboren.
Bach druppels, daar heb ik zoveel baat bij gehad met Ely en haar rariteiten af en toe, hoop dat het voor jullie ook werkt!

Top dat Dayem weer goed gaat, Nicky!

Lieve Ilya met z'n grote vriend!

Ik ga dit jaar niet meer dekken, Joyce, ik denk volgend jaar of we moeten het rijden opeens weer op gaan pakken, dat is nog een twijfelpunt.

In principe is alles wat je afspreekt in contractvorm (dus door beide partijen ondertekend) rechtsgeldig zolang het niet in strijd is met de wet. Aan de andere kant kan je je afvragen wat het je waard is om er een rechtszaak van te maken als de andere partij zich er toch niet aan houd... Maar ik vond het een fijn idee om het in het contract op te nemen :j

Gaaf dat het hangen op Fardani zo goed ging, Roma! Ben benieuwd naar de foto's!

Al_Zawraa

Berichten: 2352
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:48

Alvast een voorproefje van de shoot van Nikki <3

Afbeelding

Afbeelding

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:54

Oh super gave foto's! Prachtig!
Ik ga vanavond even achter de laptop een goede bijleespost maken! En natuurlijk een hele leuke update over mijn spannende tijd. Al weet Katja het allemaal al! Nogmaals thanks voor al het advies en uitleg! :D

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:23

Hihi :D

Prachtige foto's roma

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:56

Sorry dat het weer z'n tijd is sinds ik echt een post heb geplaatst het is erg druk hier op het moment.
Bij deze een bijleespost van de afgelopen 2-3 pagina's

Joyce fijn dat je toch nog leuke punten hebt verdient tijdens je dressuurproeven. Jammer alleen als het niet klopt met je gevoel.

Katja wat doet Setje het goed zonder ilja en blue natuurlijk ook, knap ding blijft het.. heel je kudde natuurlijk.
Wel super fijn dat hij nu een maatje heeft en het veel beter gaat in de kudde.
Set ook al 9 jaar bij jou! jeetje gaat hard zeg.

Yildiz fijn dat de bepathen geholpen heeft bij tie en heerlijke foto's komen er voorbij zeg!
Fijn dat Nour en de kleine dame het ook zo goed doen! alleen zal het afscheid zwaar worden ben ik bang, wat blijft het een knap kind zeg! :D
Wel ontzettend balen dat je Tie niet zelf kan dekken dit jaar, maar wel een hele gave kans voor ander.

Dayem heeft een flinke blauwe plek zeg! Hoop dat dat gauw over is, vervelend hoor!
Fijn dat de training met Noah ook goed gaat en met je peetekind. leuk topic ook weer over je balkjestraining!
Fijn dat het met Noor goed gaat, ik ga duimen dat Vadim weer van jullie word ben heel benieuwd.
Ilona fijne resultaten zeg! goed bezig! :D

Sorry als ik nog wat vergeten ben... laptop werkt helaas heel hard tegen en postte halverwege al, dus hier de rest van het verhaal :')

Voor mij is de afgelopen week en de komende weken heel druk inmiddels, veel meer werken dan eerst en dus minder vrije tijd en alle tijd die er is word bij de paarden doorgebracht natuurlijk.
Hemelvaartsdag Vegas naar Duitsland gebracht, meneer stond tot grote verbazing van een ieder die stond te kijken in 1x op de trailer, hij had duidelijk zin in een ritje.
Eenmaal aangekomen na een voorspoedige reis, meneer uitgeladen zonder ook maar een druppeltje zweet te bekennen, maar toen hij goed en wel de trailer af was en realiseerde dat hij weer op z'n oude stekkie was, besloot meneer dat hij 3x zo groot kon worden, manmanman wat een paard had ik naast me staan zeg _/-\o_
Geweldig dier is het ook! een flinke brul en de hele weg naar stal gehuppeld dat iedereen ervan stond te kijken om vervolgens doodleuk van z'n hooi te gaan staan knabbelen.

Verder nog een leuk nieuwtje, hoe het er nu naar uitziet zal bahiyah aanstaande vrijdag al geinsemineerd worden en dan maandag nog eens gescand worden. Want ze zijn zo aardig om Vegas in Duitsland te laten springen voor me, anders moet ik 2x hengstigheid overslaan en dan zitten we al ergens eind juni en dat zou ontzettend vervelend zijn als het dan niet pakt. Dus we gaan het even op deze manier proberen, we hebben gelukkig een dekstation aan de overkant van de straat zitten dus weinig stress voor haar ook, en erg handig dat ik daar met Vegas ook gebruik van zal mogen maken wanneer hij terug is. :D
Dus ik ben helemaal happy, maar ook ontzettend gespannen voor de komende weken, het word zo spannend met wat Vegas zal gaan doen, en of het insemineren gaat pakken. Duimen jullie mee? :D

canisia

Berichten: 788
Geregistreerd: 13-10-12
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:34

Aah hier ook alweer veel te lang geleden. Mega druk met school, zuslief die afgelopen week op vakantie was dus twee paarden rijden en mesten, nu paardjes voorbereiden voor de wedstrijd van a.s. weekend incl overnachting daar, vandaag heeft me zus de sleutel gehad van haar nieuwe huisje (waar ik gezellig bij in ga wonen, 5min lopen van de paardjes :D), gister ochtend via de app met me zus en me ouders besloten een bij hun in Sicilie aan komen lopen straat puppy mee te nemen (rest verhaal en foto's ervan volgen nog :P), erna zus hier van het vliegveld afgehaald en nu al 1.5 dag in de weer met whatsappen om pa en ma te begeleiden om pupsel veilig met de camper en boot naar huus te krijgen. *\o/*
Dus a.s. periode wordt 1 grote chaos, met pupsie, huis, werken en afstuderen.. geen idee hoe we het gaan doen, maar we overleven het wel weer :=

Nu weer door racen naar stal, hoop vanavond even goede bijlees post te maken Y;(

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:05

Veel succes gewenst de komende tijd en het weekend! Maar ht word wel een hele leuke tijd zo te lezen! Super!

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:09

Even een hele korte bijleespost, zit op m'n Phone en tis zo ....... druk hier!

Roma, beetje bijgekletst met PB maar echt super dat je hier weer post! Vind jouw fokkerij en wat je doet zo interessant! Vind t leuk om mee te leven! :D
Fijn dat je Fardani zelf gaat doen, is toch een belangrijke basis voor een paard en dan is t fijn daar zoveel mogelijk als kan zelf bij te zijn.
Prachtige sneak preview! Bebieuwd naar meerrrrr! <3

Oh Esme, wat spannend allemaal! Ja zeker hier de Fingers crossed! +:)+

Hier is t echt gekkenhuis op alle vlakken, m'n werk, familie en de paarden helemaal! :oo
Maar joh, ik denk dat ik op m'n best functioneer als ik veel te doen en te regelen heb.
Tis op t moment beetje druk met Nour z'n dekgebeuren. Leuk, gaaf ook mee te leven met de opvolging van de merries en de eigenaren. Wel druk en vergt hoop organisatie, maar leuk!
Verder natuurlijk Jazzy, loopt helemaal volgens plan en ga ze morgen naar het dekstation brengen zodat ze waarschijnlijk dit weekend geïnsemineerd gaat worden. Dus hier ook Fingers crossed!
Wordt ook eerste keer laden van Nyhla, ook mijlpaal.
Die had ze vanochtend teouwens ook :D

Afbeelding

Lekker meidje! <3


Afbeelding

Yazahra ook weer bekapt en heb haar voor de gein gemeten (ze leek gegroeid):
1.48 m!!!! :oo
Das net zo groot als Tie! Ze is verdorie een van de grootste KWPNers! Oh nee, tis n arab! Een reuze Arab!!!! :=

En ja voor Tie heb ik nu aantal gegadigden waarvan ik echt oprecht hoop dat er eentje door gaat omdat ik heel benieuwd ben hoe die combi zal worden en waar ik ook echt vertrouwen in heb.
Vandaag heerlijk momentje gehad met haar, zo aanhankelijk, liep me overal in de wei achterna om te kroelen (en er stond gras en vaak is eten toch meest belangrijke in Tie d'r leefwereld haha) dus ja genieten van die fijne intense momenten! :D

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:13

Haha Canies, bezig bijtje! Zouden we verre familie zijn! :P
Zet m op! +:)+

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:31

Altijd fijn Gelske als ze weer mooi op de voetjes staan :j

Prachtige foto's Roma, wauw!

Fijn te horen dat het voor Ely ook zo goed werkte! Enne... hele mooie keus ;)

Super nieuws Esmé, nu hopen dat ze in één keer pakt.

Jajajajaja Canies, een nieuwe horse & dogger :D Whaaa, bij mindere resultaten kan je zus altijd jou als excuus gebruiken: "ja maar ZIJ had hem voorbereid" _O- En bij super resultaten vaker op vakantie gaan :P Haha, mega veel zin in :):)

Wat een reus is Yazahra! Super dat je al gegadigden hebt voor Tie, ja zoals ze ook weer op die laatste foto's stond, ik hou er wel van hoor z'n power lady! Foktechnisch gezien een super oplossing maar vind je het ook niet zonde van het afgelopen jaar trainen en waar ze nu staat? Hoewel, je (of Jes) kunt haar natuurlijk de eerste maanden gewoon blijven rijden en de DRHA wedstrijden zijn ook wel bijna het hele jaar door denk ik?

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:39

Mooie foto's van Yentl! Hoe gaat het met haar wondje?
Jammer van de dekking. Maar er zijn naar mijn weten wel meerdere transporteurs die heel Europa (en wereldwijd) rondcrossen? Normaliter moet verzenden geen probleem zijn...

Wat leuk, Ilya met zijn vriendje! Ik zag ook hele leuke filmpjes voorbij komen op FB :D
De dames gaan voor een donker kleurtje, hihi. En gefeliciteerd met jullie 9-jarig jubileum!

Oei, die plek van Dayem ziet er pijnlijk uit!

Leuk is dat hé Annika, brainstormen over hengsten! :)

Jeetje Tamara, 1.10! En dat met zo'n 'kleine' Arabier, knap hoor! In mijn manegetijd heb ik ook veel gesprongen, vond het destijds geweldig! Maar durf nu niet zo goed meer.
Ik ga je topic even bekijken.

Echt top dat Vadim waarschijnlijk terug naar huis komt Gelske! Vond het zo vreselijk sneu voor jullie!

Jep, met baby gaat ook alles goed Ilona! Lief dat je het vraagt! :D
Gefeliciteerd met Moyo zijn plaatsingen! Hoe oud is hij nu ook alweer?

Wauw wat een prachtige foto's heeft Nikki gemaakt! Ik ben erg benieuwd naar meer! :D

Hopelijk wordt Bahiyah gauw drachtig! Spannende tijden.

Canisia druk, druk, druk!!

Nyhla 'bij de hoefsmid' :D



Tja, ik heb eigenlijk weinig spannende updates. Alles gaat goed met de drie, en verder druk met werk, paarden etc. Saai hé _O-
Azi is een heerlijk, pittig dametje :D

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:16

Esmé ik vind het allemaal zo spannend voor je!

Canisia ik ben benieuwd naar het puppy! En wat leuk van jullie nieuwe huis :D

Ah dat snoetje Yildiz, klein veulie <3 en die tweede foto hihi
Ben benieuwd hoe het loopt met Tie :j

Iedereen is hier drukdrukdruk hihi met werk en paarden.. Ik zelf loop een beetje over de kop, heb gister en vandaag ziek gemeld voor school en uren in bed doorgebracht, echt knock out. Voel me nu iets beter.

Mijn oma heeft voorgesteld dat ik haar begeleid op vakantie, tot nu toe ging ze sinds het overlijden van opa elke zomer zelf op vakantie met de hond en de scootmobiel. Haar voorstel is nu dat ik een bestemming uitzoek en we dan samen heen gaan, gewoon deels lekker ons eigen ding doen en deels wel samen uit eten of stadje bezoeken en ik kan haar natuurlijk brengen en boodschappen doen, win win situatie. We hebben nu een huisje gevonden midden in de Duitse natuur, een uurtje rijden van Aken ennn natuurlijk :D drie kwartier rijden van Ilya. We zijn het nu aan het plannen.
<3 love mijn ondernemende oma van 83


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 20-05-15 21:21, in het totaal 2 keer bewerkt

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:21

Wauw, dat klinkt echt heerlijk!!! :D En wat fijn dat je oma nog zo kwiek is op die leeftijd!

Volgens mij is iedereen druk, het is hier best rustig!

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:21

Goed he :D heb nog even foto's toegevoegd van november.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:22

Aaah wat leuk! Dierbare foto's zijn dat! :D

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:29

Oh allemaal leuke en spannende verhalen hier! Ik ga ook voor jou duimen Yildiz! En gupske bij de hoefsmid zo schattig! Maar jeetje wat is je andere meisje groot zeg! :o

Wat gaaf Katja! Het is je van harte gegund en wat ontzettend leuk dat je oma nog zo lekker ondernemend is!

canisia

Berichten: 788
Geregistreerd: 13-10-12
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 01:25

Ah wat ziet Setje er goed uit zeg! Knappe mamsie. Fijn dat ze het goed doet zonder kind. En Il samen met zijn bonte vriend de wijde wereld aan het ontdekken! Knapperttt.

Die liggende eet foto's is echt geweldig Gelske! Wat een leventje hebben ze toch zo he :)
Maar jeetje dat is even balen van Noor! Gelukkig lijkt ze goed op te knappen. Al nieuws over Vadim?

Fijn dat Nour lekker op zijn plekkie staat en zichzelf weer is!

Knappe Euffie! Wacht ook in smart op meer foto's van je heerlijke manneke. En wat ziet Ely er idd super uit zeg! Ik zou haar echt rijdend oppakken, ze is er goed voor gebouwd :j

Joyce weer lekker bezig geweest met Asal! Zolang je zelf maar een fijn gevoel eraan over hebt gehouden, daar gaat het om.

Munir met krullenn <3

Yil al duidelijkheid of je het weekend nog met Tie kan starten, of toch nog niet met die wond? Balen zeg.
Heerlijkee foto's ook van je power merrie!

Oejj Dayem even flinke plek :(:) Zit hem ook niet mee zo he. Wel fijn dat je weer kan gaan opbouwen!

Jaa Iloon wat gingen Suus en Mo goed zeg!! *\o/* Baalde echt zo erg dat ik last minute moest werken en zo niet kon komen kijken..
Desh heeft ook profijt gehad van de bach druppels met zijn mental issues :j

Aah Fardani hoort nu ook bij de guppen richting 'onder het zadel' groep! :)) Leukk!
Waanzinnige foto's zeg!

Emse wat spannend allemaal! En ook behooorlijk druk dus haha. Ben heel benieuwd en duim voor je mee dat alles voorspoedig gaat!

Whaah TT is nu al reusachtig! Kicke hoor!!! En kleine Nyhla hoop nieuwe dingen, spannendddd. En yildiz rent zich rot 8)7 Maar herken het wel hahaha. Lijk ook het best te functioneren in zulke omstandigheden haha.
Leuk dat Nour het zo druk heeft! En spannend voor Tie, ben benieuwd!

Super tof Katja, op stap met je oma! Hier ook nog zo'n ondernemende oma, heel tof is dat. Hoop het ze later op die leeftijd nog na te kunnen doen.

Het is alweer veel te laat voor het hele verhaal van pupsie, maar zal even snel foto's laten zien. Tis nog even fingers crossed dat ze alle grenzen naar NL goed doorkomt, maar dat is met onze hond van nu ook goed gelukt toen die nog pup was. Momenteel zit ze bij me ouders op de boot van Sicilie naar het vasteland. Is in 1 dag al helemaal uit zichzelf vertrouwd in de (snel gekochte) reisbench en zo konden ze haar gelukkig gemakkelijk vervoeren de boot op en af.
Verder is ze in de camper helemaal op haar gemak en ligt al uuuren te tukken. Ze is heel open en vrolijk naar mensen, enkel op vreemd buiten terrein is ze op het begin nog wat gespannen. We denken dat ze wel bij mensen is opgegroeid en erna op straat is gedumpt. Komt daar helaas veel voor. Ze is veel te sociaal om op straat te zijn opgegroeid. De dierenarts en vrouwtje van de dierenwinkel daar waren zoo blij dat me ouders haar mee wilde nemen naar Nederland. Ze zwierf er al een poos in der eentje rond, heel sneu. In principe zijn me ouders zondag ochtend thuis, dus kan echt niet wachten om haar te zien. Wel heel spannend en frustrerend zo thuis zitten en moeten leren..
Oja en als ze wakker is, dan is ze echt terror druk hahaa. 1 grote stuiterbal maar wel mega slim. Dus jaa hopelijk volgende Horse&dogger in the making :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder paardjes allemaal goed, enkel kwamen we er vandaag achter dat Nadesh zijn zadel écht niettttt meer past. Gister begon hij veel te schudden onder het rijden, dus vandaag gelongeerd met zadel en zagen we waar het probleem vandaan kwam. Het was echt niettt te doen dat zadel -O- Heeeel tof dat hij dus zo goed ontwikkeld is, maar nu duur grapje met hele erge baddd timing. Nu even stresss voor de wedstrijden van a.s. weekend of we anders zadel kunnen lenen, of dat hij er toch te veel last van heeft en we moeten cancelen..
Morgen aaf waarsch dus langs bij Kris met hem (tuuuulijk tijd zat he :') )

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:17

Ooooohh, wat n geweldige leuk pupselbeest! Helemaal flieft! <3
Dat wordt zeker weten een gave horse en dogger!
Super sympathiek dat jullie m redden van de straat!
K.o.e van het zadel zeg. Valt er met de built up nog wat te redden? In ieder geval voor dit weekend? Of wellicht zadel van iemand lenen dat wel past? Een BM ofzo?

Wat n prachtig ontroerende foto's vsn je oma Katja! Heeft ze ook iets met paarden?
Wat n goed idee om samen een vakantie te plannen. Lekker ondernemend en fit voor zon leeftijd. Woont ze ook zelfstandig?

Zijn er al ontwikkelingen rondom Vadim? Ben benieuwd en leef met jullie mee!

Boehoe iedereen weet de hengstenkeuze van Annika behalve ik (al heb ik wel n klein vermoeden }> ). Is t n schimmel? :P

Bedankt voor de interesse. Ja Tie d'r wondje is helemaal dicht. Vandaag even kijken hoe het gaat onder t zadel maar wel teruggetrokken. Tis toch heavy duty reining als ze bijna twee weken niet heeft getraind.