Konik-eigenaren, deel 2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:54

De bloesem foto's <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En de trukendoos open *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:27

Wauw geweldige foto's!!
Echt mooi!

En super dat hij beter gaat lopen zeg!

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:25

Belinda wat een mooie foto's,die met de bloesem die zou ik afdrukken prachtig! en gelukkig loopt hij weer beter want dat is natuurlijk het belangrijkste!
Isabel heeft lobke ook konik trekjes slim of eigenwijs?
Nikkietje wat een pech bij boots, gelukkig had je de da laten komen! smoky is 1.36hoog

Helaas was het nodig ik had skylar graag nog wat langer compleet gezien, maar hij verkoos steeds de verkeerde kant van de draad..... en liet de dames echt niet meer alleen...en deed echt pogingen
gelukkig kon hij het nog niet waarmaken en dat allemaal in tijd van 1 week!
vanmorgen was hij wel wat stijf maar leek echt de oude weer.
Ik vond het lastigste nog dat het zo een definitief iets is, maar nu het is beter maar als dan zelfs de da begint over hoe mooi hij is dan is het wel jammer. maar als hij hier blijft kan het echt niet anders want manlief begint nu echt fan te worden van hem, en andersom is het net zo 2zielen en een gedachte past echt bij hun.... :+

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:29

zo dan is boots echt uit de kluiten gewassen, ben benieuwd hoe groot zijn vader dan was.

Ik heb er ook nog heel lang spijt van gehad hoor! Maar uiteindelijk gaan we er van uit dat het beter voor ze is.
Helaas springt boots sinds deze week op zijn shetten vriend ..... Niet echt fijn, wel meer spelender wijs nu. Maar toch blijft het vervelend.

Tja zo dlim als boots normaal is, zo dom kan hij soms zijn, jeuken aan zijn oog, hechting bleef nog net zitten, maar begin toch weer te bloeden. Nu verplicht in zijn box zodat hij niet kan gaan schuren..... Hij zal wel lekker saggo zijn deze week....
Maarja hij moet het even volhouden. En als het goed blijft gaan kan ik over een paar dagen de hechtingen er uit gaan halen. Dat word vast nog een klus zo met een pincet en een schaar bij zijn oog..... -O-

En dat allemaal met goede bedoelingen haha :')

KimIndah

Berichten: 625
Geregistreerd: 03-02-14
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 20:28

Nikietje, hoe groot is boots?

Super gave foto's van Kaiyo. Had ze al gezien op Fb, maar vind ze prachtig geworden :)
Laatst bijgewerkt door KimIndah op 07-05-15 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 20:28

Thanks dames <3 !

Zo haha, dan werd 't wel tijd voor Skylar, gelukkig was je er op tijd bij toch. Liever zo dan een ongelukje. Stiekum zou ik het toch wel leuk vinden als knappe Skylar bij je blijft :D , maar moet allemaal qua ruimte, tijd en geld wel kunnen natuurlijk.

Ahw, Boots heeft vast jeuk aan z'n oog van het helingsproces. Inderdaad maar even volhouden, hij zal wel als een kalf tekeer gaan als hij weer naar buiten mag haha! Moet je de hechtingen er zelf uit halen? Best snel dan al na een paar dagen!

Mijn oppaskindjes (eh en ik zelf haha!) hebben Kaiyo vandaag toe getakeld...

Afbeelding

Die hoeven ohhhh :+

Afbeelding

Afbeelding

Hij deed het zo braaf als Indianen paard met die kindjes, echt heel leuk!

Afbeelding

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:11

Kimindah boots is nu 1.45 en nog vol aan het groeien, staat achter wat hoger als voor nu.

Agg wat lief belinda!

Jups moet de hechtingen er zelf uit halen, dierenarts zei dat dat wel moest lukken.
Volgende week maar tobben als het zo ver is.

Ik doe hem wel los laten lopen in de paddock, zodat hij iniedergeval iets van energie kwijt is, maar dat ik er wel bij ben en hem weg kan jagen als hij wilt schuren haha.

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 00:12


kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:16

Belinda Had het topic gezien, zo mooi.
Nee hier heeft skylar een ontsteking, zijn zakje is zo dik en opgezwollen ...dat ik nu echt denk wat heb ik je aangedaan.
Voel me echt zo schuldig %)
En wat gaaf je indianen paard!,ga ik nu even onthouden een top idee is het met krijt gedaan?

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:15

Agg arme skylar!

Boots is vreselijk op het moment, valt je aan, in de paddock ben je niet veilig want hij komt met zijn achterhand naar je toe gelopen en probeerd je flink toe te takelen. Weet me even geen raad meer.

Zo mensen lievend als hij was, zo gemeen is hij nu naar ze. Echt sinds 2 dagen helemaal omgedraaid..... ;( |(

Voel me er echt rot om, en daar buiten om ook nog eens radeloos.....
Doe ik dan iets fout? Vind hij me niet lief?
Pfff erg fijn allemaal

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:02

och Nikietjee wat een vervelend bericht en dan zeker met die foto's dat je bij hem zit...
ooit had ik dat ook met een hafje, de manier van temmen was niet mals...altijd een lange zweep meenemen en afstraffen tot hij weer met zijn hoofd naar je toekomt en dan overdadig belonen.En daarna weer wegsturen tot het positieve gedrag wat je wilt weer gebeurt en ook dan weer overmatig belonen!
En ja dan krijg je ook dat ze weglopen en zo...maar probeer dan wel met zijn maatje leuke dingen te doen en die overmatig te belonen tot dat hij jaloers wordt en zichzelf steeds vaker gaat aanbieden. Daarna probeert boots snel weer iets anders denk ik.
Ik zelf had die tip van een oude paardeman, maar het lijkt een beetje op monty robberts zijn systeem ontdekte ik later,jaren later pas.
Of dit paardetechnisch oke is weet ik niet maar het heeft hier toen wel geholpen,Maar ik vond het toen vreselijk om te doen en vol te houden(ben geboren softy).
Later met inrijden was er weer zo een kracht meting...vreselijk maar ook dat ging toen over en het was achteraf gezien een poging tot het kapen van het leiderschap ook in de weide met maatjes speelde dat toen.
Dus blijf jezelf blijf rustig en duidelijk ( en pas goed op jezelf!) en doe alles zoals altijd met een boodschap jij bent de leider en gek gedrag wordt niet getolereerd!
(Ik hoop dat je er wat aan hebt).

Hier heeft Skylar nog een extra prik AB en pijnstilling gehad, dat werkte zo snel dat het eng was...
vanmorgen gewassen met betadine shampoo en hem met vliegenspray ingespoten....en hij deed echt niets zoo lief. :# .
Daarna had ik nog met hem gewandeld want ook dat helpt mbt de doorbloeding en het afvoeren van vocht en zwelling op advies van de DA, ook in het verkeer is hij nu zo kalm dat ik het maar misbruik om hem positieve ervaringen op te laten doen in het drukke verkeer met name groot verkeer dat is erg handig voor straks als hij weer fit is!
En zijn moeder...die vindt het heerlijk in haar prive weiland die krijgt zelfs een welvaartsbuikje, dus daar moeten we dan maar weer wat aan doen als er tijd over is!

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:26

Ja ik voel me er echt rot om, het is ook echt ineens een omslag in zijn gedrag.

Zweep heb ik er later inderdaad maar bij gepakt, maar daar is hij niet van onder de indruk. Hij is heel doel gericht. Ik wil je raken en ik zal je raken ljjkt het wel, flinke lel verkocht met de zweep maar daar breekt hij door heen. Leek wel alsof hij een waas voor zijn ogen kreeg en er niks meer mee te beginnen was. Normaal ben ik iemand die net zolang door gaat totdat 1 rondje braaf en foutloos gaat, dan pverdreven belonen en stoppen. In de hoop dat hij de volgende x op dat punt verder gaat. Maar vandaag was het zo erg. Als ik de laatste x niet over het hek was gesprongen dan had ik nu in het ziekenhuis gelegen.
Morgen gaat de stal eigenaresse er mee aan de slag. Die is wat meer van de hardere hand. Ik ben te soft denk ik.

Dus ven benieuwd of ze hem weer wat kan laten bij draaien voor ne. Want op deze manier zit de moed me in de schoenen....

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:39

Wat een dubbele dag zeg....
Heel de middag lopen tobben over dat gevecht met boots, zat me gewoon niet lekker.

Wat als hij pijn heeft? Maar waarom dan zo agresief? Toen maar achter de laptop gekropen en alles een beetje lopen uitzoeken. Ja boots deed agresief in de padock toen ik hem vroeg zijn rondje te lopen, en draaide door. Maar daar buiten was hij braaf. Uiteindelijk bij de filmpjes van clinton anderson terecht gekomen van downunder horsemanship. Veel filmpjes gekeken en zijn werk techniek bekeken. Prachtig, niet helemaal mijn methode, maar wel passend bij boots. Maar geen van de filmpjes leek over een te komen met boots zijn gedrag. Ondertussen had mijn vriend pauze op zijn werk, en stuurde me een filmpje. Deze merrie was precies boots. Dominantie en kont in jou richting. En absoluut niet willen openen naar jou. Ik herkende hem er echt in.

Toen kwam de vraag, zou dit met boots ook lukken? Na het avond eten in de auto gestapt en hup naar stal.

Daar lag boots lief in zijn stalletje. (Ivm zijn oog staat hij tijdelijk even niet in de wei met de kudde)
Ben maar bij hem gaan zitten, en me hart gelucht. Boots gaf toen aan dat hij echt wel wilde comuniceren, maaaaar dat je bij een vriendschap samen moet werken en leren.
Hij leerd veel van mij, maar wilt ook mij wat leren," ik zal me niet zomaar gewonnen geven, en je echt wel kwaad maken, maar nooit opzettelijk pijn doen. Maar wel bang maken en kijken hoe jij hier mee om gaat. "
Het gaat bij boots dus om het leren van wie de langste adem heeft, en mijn geduld nog hoger krijgen.
Het was zo fijn saampjes in het stalletje, die communicatie, ik heb lopen huilen van geluk.

Toen we uitgeknuffeld waren heb ik hem gevraagd nog te werken in de bak. Dit beantwoorde hij door op te staan, richting zijn halster te kijken, en toen die om was netjes mee te lopen naar de bak.

Ja even was het echt vechten. Maar al veel minder gemeen als vanmiddag. Hij hield meer afstand met zijn bokken. Hard moeten werken, maar uiteindelijk liep hij dan hoor! Ik was in de zevende hemel leek het wel, vliegende pasjes, heerlijk tempo en bovenal bijna heel de tijd puur op stemcomando lopen.
(Ik weet niet of je hier ook filmpjes kan plaatsen?)

Heerlijk om te weten dat hij mee denkt onder het principe ik leer jij leer. We komen er wel, alleen moeten we bijde meer comuniceren en ons openstellen naar elkaar haha

Na de training dan nog het liggen op comando gezet, gaat wat moeizaam, maar toch vandaag voor het eerst echt gaan liggen op comando!

Afbeelding


Ik ben uiteindelijk toch nog voldaan! ( moe was ik al hahha)

Avalon87

Berichten: 1153
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 21:51

Pfoe dat zal schrikken zijn geweest Nikietjee. Vreemd, plots zo een gedragsverandering.
Goed dat je de rust met hem hebt opgezocht en vanuit daar verder gewerkt, denk dat je daar heel goed aan gedaan hebt, op die manier komen jullie er wel :)

Het klinkt inderdaad als uittesten en grenzen zoeken, daar moet je wel mee om kunnen gaan en zo te horen ben jij goed met hem bezig! Thor heeft ook wel eens een bui gehad hoor, dat hij een beetje nukkig was en eens probeerde of hij mij op kon jagen net zoals de Welsh... :Y)
Met wat voor paarden staat hij op de wei? Van soortgenoten kunnen ze ook veel leren.

Ik ben ook wel erg benieuwd naar het filmpje. Ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen grondwerken met hun paarden. Je kunt het wel plaatsen op bokt, maar ik weet niet hoe. :+

Sterkte met Skylar, Kwita! Hopelijk trekt de zwelling snel weg. Bij Thor is het ook bijna een week dik geweest en daarna genas het ineens heel snel en mooi. Slim om meteen van de gelegenheid gebruik te maken :)

Ik heb laatst mooie foto's gemaakt van knappe Thor, ik probeer ze dit weekend te plaatsen!

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 22:32

Ik krijg het filmpje niet voor elkaar helaas.

Ja boots wilt jou ook graag dingen leren. Dat maakt het soms wat stroef. Maar uiteindelijk komen we er wel. Vandaag was weer het bewijs!
Boots staat in de wei met 2 shets leeftijd 13 en 20 en een nrps van 27
Dus hij word wel goed op zijn nummer gezet. Naar paarden is hij ook heeeeeel onderdanig. Maar hij wilt naar mij nog wel eens op zoek gaan naar wie van ons de leider is. Bij mijn vriend daar in tegen is hij ook weer onderdanig, is tenslotte een grote sterke man en concurent van boots hahaha :+

Ben benieuwd naar de foto's avalon!!

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 18:25

Hoe gaat het met Skylar Kwita? Is de ontsteking al wat afgenomen?

Oh wat een verhaal Nikietje, had je in de buurt gewoond had ik je graag willen helpen. Ik heb namelijk met Pumbaa ook veel van dat soort dingen doorstaan en het wordt beter echt waar! Maar geduld is echt het belangrijkste. Hoe moeilijk dat ook is. Heb je een youtube account? Als je daar je filmpje bijvoorbeeld upload dan kun je de url kopiƫren en dan tussen deze 2 [url]jouwfilmpje[/url] plaatsen dan krijg je een linkje of anders de url vervangen door video dan krijg je hem zo te zien:




Avalon: wat een prachtige foto's zag ik voorbij komen op Facebook van Thor, WOW!

Belinda: Wat een super foto's van jouw kanjer, hij ziet er echt goed uit. Gaat het lopen alweer wat beter?

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 18:33

Hier ben ik druk bezig met duo training, dus Pumbaa en Nero tegelijk. Dat valt nog niet mee. Nero is enorm dominant dus het is aan mij om de juiste duidelijke leiding te geven waardoor Pumbaa veilig gesteld wordt van evt. trappen die Nero regelmatig uit kan delen. Het gaat steeds beter en ze doen zo goed hun best. Alles wordt nog online gedaan, maar af en toe heb ik Pumbaa in liberty en wissel ik weer eens om dat Nero in liberty is. Uiteindelijke doel natuurlijk beide in liberty, maar daar gaat nog wel wat training inzitten.

Afbeelding

En knappe Pumbaa die momenteel een veel te dikke grasbuik heeft :') Hij gaat savonds vh land op en dan zet ik hem samen met Nero op een stukje paddock.

Afbeelding

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:30

Het is even geleden maar hier door ziekte en drukte een poosje geen post meer gedaan.
Gelukkig gaat het nu weer goed met skylar maar het was best spannend en ik heb hem zelfs geknepen, een ontsteking desondanks het vele ontsmetten....maar het ergste was dat de ontsteking niet weg wilde.
Koelen voor de zwelling,spoelen en nog eens spoelen voor de ontsteking en 5x een antibiotica prik.
Wat was hij ziek en zo zielig toen was de ontsteking minder at hij niet meer...
Na enig logisch denken kwamen we tot de conclusie dat hij een stijve nek had van de vele spuiten en niet kon buigen want op hoogte at hij bijna je vingers op.
Hij was ook ontzettend afgevallen we konden zijn ribjes tellen maar nu wordt het weer het oude vertrouwde paardje,gelukkig had hij een paar kilo'tjes op voor raad
Maar intussen is de slobber er af, zeer matig biks en 24/7 gras en het enige dat hij nu na al die spuiten denkt tabee ik ben weg!.dus de handjes biks moeten het vertrouwen weer lijmen en dat gaat aardig lukken.
Afbeelding



Verder is Smoky erg lief en doet ze het hier erg goed. Het wandelen met tuig doet ze erg graag al probeert ze nog echt wel eens wat uit :+
Toen de smid kwam had ze het er niet zo op hoewel het een paar lieve en kalme mensen zijn hadden ze aan die halve wilde(zo heet ze nu bij hun) meer werk dan aan die trekpaarden! en is ze in de Travaille bekapt!.Wat er nou mis was weet ik nog niet want de voorlaatste keer ging het wel.

Verder had mijn dochter op smoky de debuut ....behalve poetsen en eten geven onder begeleiding mocht ze er een keertje op.Gewoon alleen maar zitten...ze was zo onder de indruk en wilde er niet meer af! Ze straalde gewoon zo leuk om te zien.Maar toen ze er deze week ook nog met zadel op mocht stappen was ze zo trots en tja ik als moeder natuurlijk ook!
Ik had me ooit voorgenomen voor haar 4e niet op een paard te zetten....en papa zet haar er gewoon op! -O- (Gelukkig hebben ze ook zulke kleine capjes) ;)
Hier nog een kiekje van onze xs penny net 2 jaar slechts 0.90m groot maar voelt zich al heel wat, zie zelf
Afbeelding

(Jammer dat smoky net haar oren draaide,nu lijkt ze zo knorrig maar ze is juist heel geconsenteerd op dat kleine mensje op haar rug).
Je begrijpt dat deze een tikkeltje vergroot een plaatsje in huis krijgt!

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 19:32

Jeetje wat een gedoe voor skylar zeg kwita! Gelukkig is hij nu weer op de been!

En wat een heerlijk koppie van je dochter op smokey! Ze geniet met volle teugen! <3

Hier last van ups en downs. Gaat wel steeds beter maar soms steld hij zich weer gesloten op. Fisiek en emotioneel erg zwaar, omdat je aan alles van jezelf gaat twijfelen. Maar op de dagen dat het me dan echt dwars zit en ik ga twijfelen aan het zei dat ik zijn maatje wel of nuet ben komt hij dan toch eventjes knuffelen.


Vandaag hem dan ook maar heerlijk paard laten zijn in de wei. En zeg nou zelf, het is zo toch net een echte wilde konik in de natuur?!
Afbeelding

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 19:59

Achh Kwita, wat rot voor Skylar! Gelukkig gaat het nu wat beter met hem. Lijkt me aardig stressvol zo'n ziek jong dier!

Die foto van je dochtertje <3! Super leuk! Kan me goed voorstellen dat de foto een mooi plekje in huis krijg.

Nikietje probeer vooral naar de ups te kijken en de opgaande lijn in het algemeen. Ik vergeet dat helaas zelf ook heel makkelijk uit het oog als het een dag rottig gaat. Als ik dan terug denk hoe het een aantal maanden geleden was (daar herinneren m'n stalgenoten mij dan aan), ben ik toch wel heel erg blij hoe we zijn verbeterd en al helemaal als ik terug denk aan de tijd dat ik hem net had, en de heerlijke drambuien die hij kon hebben :') ... Kan het niet ook zijn dat je hem voor zijn leeftijd misschien teveel overvraagd? Hij is ook nog wel erg jong natuurlijk.
Overigens ziet hij er op die foto opeens heel volwassen uit haha!

Nadine blijf jaloers op jullie band, echt geweldig. Ik heb er alle vertrouwen in dat de duo training uiteindelijk ook heel succesvol zal gaan! Super om jullie te volgen.

Wij vandaag weer een stukje naar buiten geweest, oortjes <3. Verder weinig nieuws eigenlijk.

Afbeelding

KimIndah

Berichten: 625
Geregistreerd: 03-02-14
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:14

Wat sneu van Skylar :( Gelukkig gaat t wat beter met m. En hoe leuk, dat je dochter zo jong al zo dol is op paarden <3

Trek het je niet zo aan Nikietje. Het is en blijft een paard en geen kat of hond.

Indah krijgt zn grijze velletje weer terug en is nog lekker aan het groeien. Hij meet inmiddels 1,48 :D
Vandaag eventjes geoefend langs mijn bijrijdpony als handpaard. Lekker ontspannen aan het touwtje meelopen alsof hij het al jaren doet. Wat was ie braaf!!! <3
Afbeelding

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Konik-eigenaren, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 23:53

Super leuk als handpaard Kim! Leert hij ook gelijk hoe het is om buiten te rijden! Indah heeft Kaiyo allang ingehaald qua hoogte dan haha! Ben benieuwd hoe hij uiteindelijk uitgroeit, hij is nu prachtig <3!

Nikietjee
Berichten: 56
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 00:52

Hmm obervragen denk ik niet. Wij doen vaak 2 a 3x in de week iets intensiefs. Verder alleen maar lekker poetsen. Vooral nu lekker 24/7 op de wei genieten.
Het is gwn lastig dat je ze soms niet kan begrijpen en dan de miscomunicatie. Je wilt tenslotte het aller beste voor je paard!
Ja boots heeft aardige bespiering voor zijn leeftijd, en zit mooi in zijn vel. Hij word al een echte vent!

Heerlijk die foto met die oortjes belinda! Echt genieten!

Hij ziet er goed uit indah! Lekker in de groei dus!

Carol10

Berichten: 146
Geregistreerd: 17-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:01

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en ben ook een trotse eigenaar van een konik.
Hij is 7 jaar en net uit een soort van natuurgebied gekomen samen met 8 andere hengsten. Ondertussen is hij geruind en een beetje zadelmak gemaakt. Toen heb ik hem gekocht.
Hij is erg braaf maar heeft wel een beetje een schrikachtige houding, Maar ja niets gewend natuurlijk.
Hij is wel goed omkoopbaar :D en houdt erg veel van knuffelen.
Afbeelding
Erg leuk om jullie ervaringen te lezen en dat er nog meer zijn die dit ras hebben.

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Konik-eigenaren, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 19:13

Welkom Carol, leuk een nieuwe Konik bij de groep !! Hoe heb je hem genoemd? En wat zijn je plannen met hem in de toekomst?