update sanderijn's gezondheid

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 10:09

gisteren weer bij de dokter geweest.de klachten bleven maar aanhouden.al 4 weken aanhoudende hoofdpijn en tussendoor nog extra aanvallen van migraine.
ik moet dus voorlopig nog ff thuisblijven,want het is een soort cirkeltje bij mij:ik ben gevoelig voor depressiviteit-dus heb daar medicijn tegen-bij veel stress en drukte ga ik me overmaktig bezorgdmaken-dat is té geworden,ik maak me óveral druk om,om de kleinste dingen-dus medicijnen omrustiger te worden-helpt niet-nog steeds hoofdpijn-en zo zijn we het cirkeltje rond.
ik heb nu een antimigraine medicijn(en daar wordt ik heeeeeel misselijk van)en mijn antidepressiva medicijn word verhoogd.en ik moet niets doen,rust nemen,ontspannen en met zo'm psycho-kerel gaan praten.
bokken mag wel,alleen als ik weer pijn voel ga ik naar bedje toe.nu dus

soms is het beter om te zwijgen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 10:12

Beterschap en ga nou maar lekker op bed liggen! Blijven bokken doet je hoofdpijn vast geen goed. Gewoon lekker een tukje doen en daarna weer even neuzen op Bokt of lekker naar Tinksel. En vooral genieten van alle leuke dingen met Tinkie en je niet druk maken.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 10:16

ga jij nou maar eens een keertje uitrusten tante Bep! Je maakt je ook nog steeds veel te druk! kunnen Teun en jij niet even llekker een weekje op vakantie ofzo? Desnoods even naar een schiereiland ofzo, even lekker uitwaaien en geeen doordeweekse zorgen aan je hoofd!????????

En zo'n "pscycho-kerel" is helemaal niet zo'n slecht idee hoor! Of misschien kun je je Reiki 1 proberen te krijgen, dat heeft mij persoonlijk heel erg geholpen!

Nou ja, doe iig maar een beetje rustig aan!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 10:53

Lekker gaan uitrusten hoor! Ik hoop dat de medicijnen werken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:36

hey lieverd het gaat niet fijn zo he?
je doet toch wel rustig aan he?
Mag je wel naar tinkie toe?
vast wel anders maak je je zorgen over haar.
Gelukkig dat je op zo'n goede stal staat das een zorg minder he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:05

He jeetje toch! Ik hoop dat het snel weer wat beter zal gaan.
(weet nooit zo goed iets fijns/opbeurends te zeggen, maar zo is het ook goed he?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:13

He lieverd, denk je wel een beetje (veel graag!) aan jezelf? Rustig aan hoor en niet te veel Bokken (hihi) want dat scherm voor je snuffeltje is vast niet goed voor je koppie!

Take it easy meis, enne.... die psychomeneren zijn ervoor hoor, niks raars aan! Lekker rustig aan doen, beetje met Tinkie oefenen, en je verder vooral helemaal nergens druk om maken hoor!

Liefs, Sonja

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 13:40

Klinkt bekend allemaal... Tja, sommige mensen (zoals jij en ik, en ik weet nog vele anderen) zijn op bepaalde punten wat gevoeliger voor stress en invloeden van buitenaf. Wat goed helpt is RUST, maar ja, probeer dat maar eens als je zoveel onrust in je koppie hebt. Zo'n psycho-meneer of -mevrouw kan ook een hoop spanning wegnemen, dus dat is echt geen slecht idee. En gelukkig heb je je paardje en een lieve vriend, twee dingen om niet bij de pakken neer te gaan zitten. Hee meissie, sterkte en ik denk aan je!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 14:03

Hoi, ik ben het met de voriger reacties eens. Gewoon doen wat je leuk vind en zo dat je je minder zorgen maakt. Vooral leuke dingen doen, daar ontspan je het beste bij.
Heel veel sterkte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers