Paardenspel(ENGELS!alles gaat automatisch)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Paardenspel(ENGELS!alles gaat automatisch)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 13:59

http://www.horseland.com

Dat is echt een tof spel. Je kunt je paarden dekken (automatisch je hoeft niet te emailen) showen om punten te krijgen. Ja, nu denk je punten, maar het is echt leuk. Hoe meer punten je paard hoe meer ze waard zijn. Je begint altijd met $10k (je mag van me lenen hoor) Ik heb nu 82mill, maar heb laats ook alweer 500mill uitgegeven. Je moet echt trainen en die paarden verkopen daar krijg je geld door. Als je het ook gaat spelen plz laat het me weten er zijn niet veel Nederlanders die meedoen ik ken er 4 in totaal waaronder mijn partner. Ik kan ook meer uitleggen en eventueel een million op het begin geven (wat ben ik aardig)

Veel suc6 (pb me plz of je het leuk vind of niet)(zelfs mensen van 50+ doe nog mee)

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:50

maar is het zo'n spel net als al die anderspelen op internet. Hoef je bij dekken alleen niet te mailen of bij alle andere dingen die je det wel?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:01

hij doet het nieeettt!! Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig en ik ben zow nieuwsgierig hoe eht er allemaal uitziet!!
wehhhh Verdrietig

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:28

Ik heb me aangemeld onder de naam 'paardenpop'.
Kan jij niet een korte uitleg geven hier? Ik wil nml. mijn paard mee laten doen aan shows maar snap er nix van!

Oja, hoe kan ik mijn paarden voeren?
Laatst bijgewerkt door jamylover op 17-10-02 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:32

waaarrommm doet ie het bij mij dan niet? Verdrietig Verdrietig
heeft de site nog een andere link?

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:45

Oja, en hoe kan ik me aanmelden bij een club?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:48

Ik ben ook lid. Haha! Make My Day.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:49

Bij mij doet de site het ook niet hoor Verward

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:23

en ik heet Lienlover
maar ik snap d'r niks van Verward
hoe koop je een paard?(waar dus?)

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:02

ik ben ook aangemeld maar ik snap er nog niet veel van Verward

mijn naam is Ilovemystery Lovers


kan je verdere uitleg geven?


een foto uploaden doet hij ook niet.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 18:49

jezus mina die site is wel ontzettend lelijk gemaakt Haha!

nouja toch maar eventjes verder kijken dan, heb altijd al willen weten wat die beroemde paardenspellen nou inhouden Tong uitsteken

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

ok ok, UITLEG!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 20:18

Nou hier de uitleg dan misschien dat bij de mensen waar het niet werkt dit werkt:
http://www.horseland.com/scripts/game.asp

Dan de uitleg:
Je komt bij het begin en dan staat daar je huis/stal.
Bovenin staat: Home, horses, players, shows, store, news, talk, clubs, help.

Home - Waar je alle paarden kunt zien, geld, playerpoints, boden op paardjes enz.
Als je op een paard klikt kun je daar bijv. de kleur veranderen, naam en plaatjes uploaden.
Uitleg geslacht:
Mare - Merrie
Gelding - Ruin (kun je in principe niks mee)
Stallion - Hengst

Horses - Hier kun je paarden kopen met punten en zoeken naar bepaalde rassen *TIP* (Thoroughbred is Engels voor Engels Volbloed) Als je daar heen gaat zie je:
Horse name - In principe niks invullen als je naar iets te koop zoekt

Breed - Als je naar iets te koopt zoekt een bepaald ras, ras invullen!
*TIP* Als je bijv. naar een Arabier zoekt kan dat in 3/4 manieren worden gedaan:
Arabian
Pure Arabian
Elite Arabian
Store Arabian (Altijd van de store altijd goed)

Check this box to find horses that are For Sale (check box) - dan kun je dat blokje aanvinken om alleen naar paarden van dat ras te kijken ofzo die te koop zijn.

Gender? Mare
Stallion
Gelding
Klik er 1 aan als je er naar 1 te koop zoekt of laat ze allemaal open dat je alle hengsten, merries en ruinen van dat ras ziet.

Horse ID number - Dat is voor als je bij talk kijkt en iemand adverteert voor een paard dat te koop is voor bijv. $500 en die heeft er een ID nummer bij gezet een nummertje van 7 cijfertjes dan kun je daar heen gaan en dat nummer daar doen en dan kom je bij het paard.

Zo dat is nog al wat dacht ik. Ook als je een hengst zoekt om met je merrie te dekken dan kun je naar horses gaan dan vul je het ras van de merrie in en Gender: Stallion EN dan NIET dat aanvinken van for sale!Dan kom je bij de hele lijst van dat ras en dan staat er als ze avaible (bereikbaar, toegelaten) voor dekking (Stud) zijn met hoofdletters STUD bij de punten in de buurt. Als je het niet begrijpt ga je gewoon naar de hengst toe. Hoe meer punten de hengst of merrie heeft hoe meer punten het veulentje krijgt.


Players:
Hier heb je een overzicht van alle spelers. Als je een msg (message) krijgt dan staat erachter de naam altijd een playeynumber. Als ze bijv in dat msg zetten: For sale great horses only $100 each. Dan kun je dat playernumbertje kopieren en bij Playernumber typen/plakken. Met player name and stable name kun je een ander opzoeken naar naam (let er wel op dat je meer met dezeflde speelnaam hebt! daarom is player number handig)

MSG - Messages kun je dus versturen en krijgen. Je verstuurt ze door als je bij iemand bij een stal komt of bij je zelf staat er in de gele balk:
Horseland Game Home of (je speelnaam) (je nummer) Send a message to (je speelnaam of van iemand anders) daar klik je dan op en stuur je een berichtje (in het engels) *LET OP* De berichtjes mogen niet langer zijn dan dat vierkantje je kunt ze langer typen, maar dan word die niet verstuurt.

MSG checken - Hoe kun je je msges bekijken? Heel simpel. Helemaal recht bovenin zie je:
Log off - niet nodig
Upgrade info - moet je betalen niet nodig (voor beter account is helemaal niet nodig hoor!)
Messages - als je hier op klikt start er een nieuw window en daar staan je msges *LET OP* laad tijd nodig.

Shows!!
Als je naar shows gaat zie je daar:
Show name - meestal niet nodig tenzij je naar een bepaalde moet)
Type - Wat het is, maar niet nodig!!!
Check box to find shows that have not been run yet - daar kun je een blokje aanvinken voor de shows die NOG NIET zijn geweest. Meestal hoef je alleen dat blokje te gebruiken. Dan klik je dat blokje aan en druk je op find. Dan komen er lijsten vol. Daar kies je gewoon een show uit en dan kom je op een andere pagina. Daar zie je owner of the show bla bla bla. Dan kijk je naar:
Show will be run: (een datum bijv: 10/18/2002)
Dan gaat ie dus de volgende dag (vandaag is het de 17e) Dan daaronder zie je verschillende klasses staan. Dan klik je op de eerste en daar staat een lijst paarden, maar onder het balkje staat:
Enter one of my horses in this class.
Daar klik je dan op en dan komt je rij(tje) paarden te staan. Dan klik je op eentje althans daarachter op de knop:
Enter this horse.
Daar klik je dan op en dan vraagt de site:
Are you sure you want to enter this horse?
Ok Cancel
en als je het wil doe je ok (logica )

En zo ga je weer terug en doe je de volgende clas (simpel )

*TIP* Zorg er altijd voor dat je paard naar de hoefsmid en dierenarts is geweest dus ved and shod. Dat kun je bij je paard op de pagina doen. Dan doe je Go to the farrier en daaronder Go to the vet.

Store - Hier kun je Zadel, hoofdstel enz. kopen (niet nodig) en een paard van de store. Een storepaard is altijd goed is 3y/o (years old) en heeft 0 punten en kost $1000. Als je die in veel shows zet en hij/zij (geen ruin) heeft over de 2000 punten voor zondag en is nog 3y/o dan kun je hem/haar voor miljoenen verkopen, omdat ze het ras kunnen veranderen *TIP* Dat kan alleen bij store horses. Bij degene met vader en moeder dat kun je bij Mother of this horse en Father of this horse checken. Als er staat:
Father of this horse is a store horse
Mother of this horse is a store horse
Dan is het dus een store horse altijd goed!!
Als er staat:
Father of this horse is horse number: (een nummer van een paard)
Mother of this horse is horse number: (een nummer van een paard)

Dan kun je het ras beter niet veranderen. Want dan is hij/zij niet meer pure (puur/zuiver) meer info later.

News - laat dat maar met rust staat alleen soms wat in als er wat mis is

Talk - Geen gechat gaat ook niet zo snel, maar je kunt advertisment (reclame) maken voor je paarden die je te koop hebt of als je iets zoekt.

Clubs - Kun je je paard in een club zetten

Help - Kom maar bij mij als je het moet weten Knipoog

Overige informatie:
Over pure (puur/zuiver) Als je een paard hebt en hij is niet puur dan is hij/zij niks waard. Dan denk je hoe kan ik dat nou weten? Simpel:
Je kijkt wie de vader is en kijkt bij breed staat er bijv. Arabian en bij jou paard staat bij breed bijv. Connemara dan is die al niet meer pure.
Staat er bij de vader Connemara en bij jou paard ook dan is ie NOG pure. Is de vader een Store horse dan is ie pure aan vaderskant is het geen store horse gewoon verder checken totdat er store staat of het paard niet meer kunnen vinden!! *LET OP* Vergeet de moeder niet ook uit te checken! En zo gaat het door.

Nog vragen of tips nodig pb me of zet hier een berichtje neer.
BTW mijn playernumber is: 613657[/url]

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 20:26

Stukje uiltleg vergeten:

VOEREN!!
Ga naar je paards page. Daarstaat ergens This horse is boarded at (een stalnaam) dan staat er Find a Diferent boardplace daar klik je dan op dan kom je op een pagina waar je wat in kan typen daar typ je in Hot Fire (mijn stal) dan laad de pagina en komt er wat onder te staan. Daar klik je op en dan komt er een pagina waar je op een knop moet klikken doe dat!!Dan kom je weer bij de pagina van je paard en staat er This horse is boarded at Hot Fire Training Center *NO BOARDING* daarnaast staat Pay boardfee daar klik je op een paar x en dan is het gedaan zeg maar dan moet ik je paard voeren. *LET OP* MSG mij als je paard gevoer moet worden dus als het voeren rood staat dan voer ik direct en het is gratis!!*Waarom kan ik nou voeren? Omdat ik van iemand een account heb gekregen waar je voor moet betalen, maar ik heb het gratis gekregen. Met nog een half jaar speeltijd op dat account dus dat maak ik af en dan zie ik wel verder*

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 21:59

Oeps vergeten

Koop geen paarden die de volgende pappa's hebben of lijnen er van (die worden gehaat door de vele veulens van hun):
JUST BETTER (AFKORTING JB)
Penny Black (Zelfde eigenaar als JB)
Magic Sprinkles
Welsh Kisses

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 09:44

Ik heb ook een paar gratis accounts. Kom er nooit meer. Ik geef m'n accounts NIET weg. Nostalgie is het zeg maar Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 13:26

pfff wat een lkange uitleg....
Misschien meld ik me ook wel aan, ik zie wel... Haha! Is het echt zo leuk dames?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:29

nope, ik geef het op, op die andere link doet ie het ook niej...

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 01:28

Ik snap ook geen bak van de uitleg staat te veel en te rommelig op die pagina

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 10:46

Sorry, Ik kan de uitleg niet beter geven. Het is een ingewikkeld spel, MAAR als je het begrijpt is het echt cool hoor! Bij mij heeft het minstens ook een maand geduurd voor het ik het begreep.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 12:06

En hoe kan je je paard laten dekken? Schijnheilig

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 13:04

dit is HET spel waar de paardenspellen gekte door begonnen is.
Dit is dus het echte spel

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 18:27

maar dit spel is automatisch en al die andere spellen niet dat is zo saai Boos!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 18:29

Dekken:
Je gaat naar een hengst die voor STUD (ter dekking) staat en daar staat dan onder Breed one of your mares to this stallion. Daar klik je dan op en komen je merries en dan klik je op de merrie die je gedekt wil laten worden Haha!.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 18:42

ik wil ook lid worden Huilen