jeetje na jaren eindelijke oren uitgeknipt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

jeetje na jaren eindelijke oren uitgeknipt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 15:02

Jeetje mina ik stond versteld!
Eindelijk kon ik mijn pony(annabel) na jaren de oren eens uitknippen.
Ik ben gisteren anderhalf uur bezig geweest om met een hele hand aan der oor te komen, dit liet ze daarna toe,daar met de schaar der in vond ze eng hange steigeren enz...

Eindelijk gaf ze haar over en heb der oren voor het eerst uitgeknipt,voor de keuring moest dit ook maar hebben de mensen die haar voor de nrps keuring moesten trainen haar sedalin gegeven .
Maar toch was ik verbaasd dat ik dit kon doen(en ook wel een beetje trots Schijnheilig )

Wie heeft hier ook zo'n moeite mee?

Groetjes, Priscilla

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 19:25

Ohh verschrikkelijk!! Een verzorgpaard van mij stelt zich ook zo ontzettend aan. Je kan echt niet met een schaar bij zijn hoofd komen, maar hij is 1.73, dus als ie ze hoofd omhoog doet, dan kom je er echt niet meer bij.. En dan schudden... Bahh... Laatst had m'n vriendin (van wie hij is) met haar vader (eigenaar van de manege) er een praam op gezet en een eindelijk een keer zijn oren geknipt Haha!*D:D

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 19:40

haha ja zo kan het ook!:D

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 20:42

hahaha heb jij d'r ook zo'n last van, komt me bekend voor..., maar moet je de oren ook uitknippen voor wedstrijden? ligt eraan welk niveau misscien?

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 14:17

Haha! gaat bij mij ook altijd zo! Moet altijd wachten op het moment dat het er echt helemaal uitsteekt voor ik er wat mee kan doen.. Kan dan namelijk heel snel langs het oor knippen (na eerst tig rondjes door de stal meedraaien Frusty).

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 14:18

lottiey schreef:
hahaha heb jij d'r ook zo'n last van, komt me bekend voor..., maar moet je de oren ook uitknippen voor wedstrijden? ligt eraan welk niveau misscien?


weet ik eigelijks niet,maar ik denk het wel om het geheel er een beetje nettjes uit te laten zien toch Verward

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:44

Nikita schreef:
:D gaat bij mij ook altijd zo! Moet altijd wachten op het moment dat het er echt helemaal uitsteekt voor ik er wat mee kan doen.. Kan dan namelijk heel snel langs het oor knippen (na eerst tig rondjes door de stal meedraaien Frusty).


haha zo gaat dat bij mij precies

alleen die lange plukken er snel afknippen

en dan die neusharen ook nog...gaat ie met zn hoofd staan schudden dus heb je kans dat je bijna in zn neus/lip knipt of als ie vaststaat net zolang hangen tot touw/halster kapot is...

maar ja anders is t ook zo onverzorgd, maar de praam is wel n handig hulpmiddeltje hier, maar ja dat heeft ie wel door dus zie die bovenlip maar ns te pakken om de praam om te kunnen doen en hij is ruim 1.70 dus als die zn hoofd in de lucht houd....sommige paarden

ach ja t hoort er allemaal bij!!