Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 09:03

Spannend! , komt dichterbij nu

Broer herinnerde me eraan dat de katten ook verhuist moeten worden , 1 extra bange en een smeerlap beiden mogen er niet gelijk uit. (Als naar buiten) tijd genoeg om er over te denken

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 11:10

Hier 4 keer in een jaar verhuist, afgelopen dinsdag de sleutel ingeleverd.
Ben er nu toch wel heeeeelemaal klaar met dat verhuizen haha. Het lijkt elke keer meer te worden.
Dus iedereen... succes !!

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 11:45

Angeliquee18 schreef:
Hier 4 keer in een jaar verhuist, afgelopen dinsdag de sleutel ingeleverd.
Ben er nu toch wel heeeeelemaal klaar met dat verhuizen haha. Het lijkt elke keer meer te worden.
Dus iedereen... succes !!

Wow, dat is veel in korte tijd! Kun je in de woning waar je nu heen gaat wel langer wonen?

Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:57

OOk ik ga binnenkort verhuizen.
Samen met mn beste vriendinnetje een woning in amsterdam gevonden, hebben er super zin in!
Wordt alleen nog flink klussen. Heb de woning vorige week kort bezichtigd maar zoals ik het kon inschatten moeten alle muren minimaal 1 (en sommige zeker 2) keer geverfd worden, plafonds geverfd, nieuwe vloer in enz enz.

We werken beide hele onregelmatige tijden dus dat gaat nog wat worden :p

Ben ook erg benieuwd hoe het er na een verfbeurt en met een nieuwe vloer uitziet want toen ik er was van de week werd ik half depressief haha

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:23

Angeliquee18 Wat vaak :oo , anti kraak?

Leuk Zwitsal!

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:27

Hier nog een verhuisster! Ik mag woensdag tekenen bij de notaris en krijg dan de sleutel van mijn eigen koopwoning. Heb er zin in!

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:47

Haha nee eerst samenwonen, toen weer terug naar mama, toen m'n eigen huisje op me zelf wonen, en nu weer samen wonen.
Dus ( als het goed is ) zit ik nou voorlopig wel goed haha.

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 17:50

Angelique, ga je dan weer met dezelfde samenwonen? Lastig hoor, iedere drie maanden verhuizen.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 18:12

Leuk, Zwitsal! Alleen niet zo'n goed teken dat je half depressief wordt van rondlopen in je nieuwe woning.. :P Je moet 'er even doorheen kijken' zeggen ze dan altijd ;)

Ik hoop voor je dat je nu voorlopig op één plek kunt blijven, Angelique.

Gefeliciteerd Willeke!!


Wij hebben vandaag weer een hoop gedaan. Kledingkast leeggehaald (die is m'n vriend nu aan het demonteren), de meeste losse spullen zitten nu wel in dozen en we hebben het één en ander weggegooid.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:21

Hier de overdracht gehad dus huis is echt verkocht. Nu nog 4 maanden wachten voordat ik in mijn nieuwe huis kan. Heb al wel meubels uitgezocht, zit lang levertijd op.

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 18:23

Fijn, Suzanne!

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:25

:z kan geen schuurmachine meer zien vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:27

Fijn! , scheelt weer :)

Ik voel me zo ongeduldig, maar vanaf 15 april kan ik opzoek naar huis. Hopelijk komt er iets vrij en dan per 17 mei anders zit ik met mijn huurtoeslag :+ , zie mezelf in juni wel verhuizen.

Vandaag bankjes gezeten bij de leen bakker , verliefd geworden op meubels dat word wat

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 18:37

Mag ik me ook melden :D

Ik ga dit jaar ook verhuizen verwachting juni- juli, ik ga dan samenwonen met mn vriend.
Nieuwbouw boerderij nu 6 jaar oud.
we zijn nu bezig met een extra schuur te bouwen voor de trekkers etc. De bak ligt er al nu enkel nog de omheining.

Ik heb er zin in maar vond het ook erg spannend heb al 13 jaar mn eigen plekje gehad :D

Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:15

Leuk al die verschillende situaties waar iedereen in zit!

En meestal kan ik er inderdaad wel 'door heen kijken' maar het stond nu nog zó vol met spullen en troep van de huidige bewoners (die dus nu aan het inpakken/verhuizen zijn). En zij hadden het ook een beetje armoedig ingericht allemaal. En muren geverfd in donker oranje en blauw enz. En van dat hele lelijke goedkope slecht gelegde laminaat op de vloer wat 10 jaar geleden al aan vervanging toe was. Her en der stukken zijl er over gelegd enz.
En sterke etensgeur in huis.
Nja. Al met al. Ik moest even slikken toen ik daar rond liep :p
Maar ik hoop heel erg dat het met een paar liter verf (mn tante heeft net 60 liter latexverf voor me gekocht in duitsland) en een nieuw strak laminaatje er heel anders uit ziet.
En ohja: vriendinnetje met wie ik het ga huren heeft het helemaal nog niet gezien :p.
Waar gaan we aan beginnen haha

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:37

Met de Flexa app kan je ook zien hoe een muur of ruimte lijkt met een bepaalde kleur op de muren :)!

Wij hebben vandaag een aantal mooie banken gezien. Nog maar even nachtje over slapen voor we definitief een kiezen en bestellen.

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 20:21

Kleuren dat is hier nog een struikel punt we zoeken een grijs tint die wel warm is door bijv een wat paarsere toon, lijkt wel
onmogelijk te vinden

De vloer moet hier pvc worden door de stenen vloerverwarming maar ook daar vinden we kleur erg lastig :)

Ben nu bezig een 3D model te maken om toch een idee te krijgen van hoe het evt kan lijken :)

Hij hebben jullie kleuren gekozen?

RiannaB

Berichten: 1247
Geregistreerd: 19-09-11
Woonplaats: West-Brabant

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 22:51

Klinkt als een mooie plek, Seven!

Zwitsal: Oh, ik kan het me goed voorstellen hoor, als ik het zo lees :P Maak vooral 'voor' en 'na' foto's! Altijd leuk, helemaal als het eerst het tegenovergestelde is van wat je uiteindelijk wil.

Ik vond het uitzoeken van verf, gordijnen en meubels voor de eerste keer echt zó moeilijk qua kleur. Gelukkig hoeven we dat nu niet te doen, want we hebben de meubels nog. En in onze nieuwe woning kunnen we veel overnemen, dus hoeven we zelf niet meer de vloer te leggen, gordijnen uit te zoeken etc. En de muren laten de huidige huurders (in samenspraak met ons) ook voor wat ze zijn. In de woonkamer is er één muur taupe kleurig. Ik vind het wel prima allemaal zo. Lekker makkelijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:53


Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:21

Ja ben er erg blij mee hoewel ik nu ook alles thuis heb ;)

Taupe heb ik nu ook op de muur :j

Mijn vriend denkt nu aan deze kleur

Afbeelding

We hebben witte kozijnen en de vloer word naar verwachting een vergrijst eiken maar tot nu toe nog niet gevonden wat we echt mooi vinden en betaalbaar is want we moeten 90m2 hebben voor beneden

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:23

Bah rebecca

Dat herken ik wel waar ik nu woon vonden we een dode kat onder het tapijt en dat was pas 1 van de nogal vieze dingen die ik hier tegen kwam

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:25

Oh bah Seven :r , arm dier. Maar ex boerderij , boeren mwah..

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:38

Wij hebben een boerderij en zijn boeren he ;)
De mensen die hier voor er woonden tja waren kort gezegd nogal onhygiënisch, liepen letterlijk met laarzen onder de varkenspoep zo door naar binnen :=

De wc boven was ook bizar vies dat ze die nog door konden spoelen dat is het eerste wat er uit is gehaald

Zal wel anders worden straks dat huis is zeer onderhouden alles is als nieuw likje verf en vloer beneden en klaar, ergens lekker maar ook wel lastig om het dan echt eigen te maken. Het is mn vriend zn ouderlijke huis

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 00:00

Ja maar je hebt dus zulke boeren en de wat nettere , zie ze al lopen door huis met werkkleren en stront laarzen :+ bah

bfsunshine

Berichten: 2673
Geregistreerd: 25-10-06
Woonplaats: Schiedam

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 00:11

Pfoe verhuizen in 2014, 3x in een half jaar, waarvan devoorlaatste keer een noodoplossing was omdat ik niet in mijn nieuwe huisje kon.

Sinds eind december verhuisd en inmiddels heerlijk mijn plekje gevonden.

Mijn paarden stonden er al eerder dus mijn hamster was het laatste dat mee kwam. :)

Voorlopig iig even niet meer verhuizen! Maar heb nu dan ook niks te klagen, zo in the middle of nowhere met mmijn paarden aan huis!