Mijn vzpaard verkocht na 2 jaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Mijn vzpaard verkocht na 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 12:04

Ik ben zo boos he Boos!

Ik heb dus 2 jaar geleden bij mensen gevraagd of ik die leuke haf mocht verzorgen. Die mensen zeiden natuurlijk!! Haha!
Ik was helemaal blij. Kom ik in de stal, komt die haflinger (bruno heet hij) eraan lopen. Prachtig was hij. Beetje een zenuwachtig en nogal fors typje maar ik houd wel een beetje van probleempaardjes (heb ik altijd).
Na een jaar alleen te poetsen had ik aan de boer gevraagd of ik hem in mocht rijden. Dat was geen probleem (hij stond ook voor de wagen) maar ik moest zelf een zadeltje kopen. Geregeld!
Nou, bruno had zadelvrees en daar kwam ik achter ook. Na een paar keer misgetrapt te hebben kreeg ik na veel proberen (eerst singel, shabrakje of beugels op zijn rug te leggen) na nog een half jaar eindelijk het zadel op zijn rug.
Nu was ik eindelijk zo ver om erop te gaan zitten (dit was minstens 3 maanden later). En het ging goed! Echt super, niet zenuwachtig meer en geen getrap meer. Schijnheilig
Nou kom ik ong 3 weken geleden bij bruno; Weg!! Hij is verkocht! Ik hoor het hem nog zo zeggen. Boos!
Ik heb het er nog steeds moeilijk mee! Scheve mond Had ik een goede band en had best veel bereikt met hem en zijn vertrouwen gewonnen. Is hij gewoon weg! De boer wil niet zeggen waar hij is. Verward
Ik weet het, het is niet mijn eigen paard, maar ik vind dat er na 2 jaar verzorgen en heel veel blauwe plekken toch wel even rekening met zijn verzorgster gehouden mag worden.

Bruno, ik mis je nu al Huilen

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Roosje87 op 18-10-02 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 12:14

Jammer zeg voor je. Had de eigenaar niet aangekondigd dat ie weg zou gaan? Niet dat dat uitmaakt, het blijft balen Scheve mond . Dat is nou zo vervelend van verzorgpaarden. Als het er op aan komt dan is het een paard van een ander. Vandaar mijn onderschrift.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 13:04

jeetje wat stom zeg! hij had het idd wel ff kunnen aan kondigen

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:56

ik weet wat je voelt ben ook twee paarden kwijtgeraakt in twee maanden

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 20:46

Jeetje, dit soort dingen zijn wel in de mode de laatste tijd. Wel banketstaaf voor je. Die eigenaar had wel een klein beetje meer rekening met jou mogen houden.
Ik hoop dat je snel weer een ander geweldig paardje vind om te verzorgen.

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 11:03

Nou ik heb sjors nog Lovers
En sinds kort heb ik een arabiertje die net ingereden is, (binnenkort foto's)
maar toch ik heb er wel 2 jaar verzorgd.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:03

wat sneu voor je zeg Lianne gelukkig dat dat met Sjors nooit zal gebeuren!
sterkte!