Wie kent vakantiepark Roompot in Kamperland?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Wie kent vakantiepark Roompot in Kamperland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 13:00

Hoi!

In November gaan we een weekendje naar vakantiepark Roompot in Kamperland (zeeland), en we kunnen Chinouc meenemen.
Dat gaan we ook doen.Ze kan dan op de manege De Strandhoeve staan.
Wie kent dit en wie kent de omgeving?

Groetjes
Janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:44

Ik ken het niet, maar wij gaan er binnekort ook heen, ook om de manege op het terrein. Ik kan je dus verder geen info geven maar op www.roompot.nl staat heel veel.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:35

Ik ben er een paar keer geweest.
ken alleen de manege niet...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 06:40

De Banjaard? Daar ben ik 3 weken geleden geweest...
De manege heb ik niet gezien.


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 10:48

Hmm wel grappig dat jullie de manege niet hebben gezien, zit nml bij de ingang van het park.
Maar vonden jullie het er wel leuk??

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:30

Houd je er wel rekening mee dat als je paard op het strand poept, dat je dat terstond op moet ruimen! Welke malloot deze regel bedacht heeft weet ik niet, maar het komt weer uit het zaagmeel van een gemeenteambtenaar.
Overigens is de Banjaard niet hetzelfde als de Roompot, dat verklaard dat je de manege niet gezien hebt *LOL*
Het is er wel een aardige omgeving, maar persoonlijk zit ik liever een 15-tal km naar het noorden, in Westenschouwen om precies te zijn. Mooi bos 15km strand en aansluitend ook nog de dam naar Goederee, 9 km. Bij Renesse door de duinen is ook de moeite wel waard.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 11:07

hahaha meen je dat nou??Nou dat is lekker als ze met een les over het strand gaan Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 11:19

Ik dacht dat je de poep op het strand in de gemeente Veere moest opruimen. Kamperland zit in de gemeente Noord-beveland.!!
In Kamperland is op zich weinig te beleven!! Bij de schotsman (kamperland) heb je prachtige ruiterpaden. Ik weet niet of dat nu nog het geval is, maar vroeger mét hindernissen.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 11:21

ik, ik ben er vroeger veel op vakantie geweest ik kan me heel goed herinneren dat ik het daar toppie naar me zin had Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-02 16:17

Gelukkig maar:)

Ach ik lees net dat ze daar ook een wei hebben.Chinouc en ik krijgen niet zovaak een weide te zien dus ik denk dat ze het grootste gedeelte van de tijd toch lekker in de wei staat.
En het strand zit erachter geloof ik, dus ik denk dat ik het wel naar mn zin ga krijgen Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:12

Ik ben daar afgelopen zomer geweest met Grassie! Haha!

Ik kan je dus eigenlijk alles vertellen, ik weet alleen niet precies wat je zelf al weet.. Maar goed, ze hebben daar buitenboxen met luiken naar buiten. Er wordt redelijk uitgemest, en ze staan vrij dik in het stro. Je geeft zelf gewoon op wat je paard te eten moet hebben (keuze uit bix, haver en meusli) en dat krijgt hij dan gewoon, geen probleem. (je kan ook zelf voer meenemen)
Er is een grote buitenbak en een 'gewone' binnenbak. Ze mogen daarin in principe gewoon losgegooid/gelongeerd worden als er niemand rijdt en/of er lessen zijn. De buitenbak vond ik zelf te zwaar om te rijden, binnen was perfect. Er zijn een stuk of 5 weiden, en je paard kan (afhankelijk van of hij bij andere paarden kan en hoe druk het is) enkele uren per dag naar buiten. Dat wordt (als je het goed afspreekt) ook gewoon voor je gedaan Lachen.
Er is een redelijk groot strand op 5 minuutjes stappen afstand, en nog een veel grotere op een uurtje rijden ongeveer.

Al met al vond ik het erg leuk daar, Grassie heeft het er 2 weken erg naar zijn zin gehad !

veel plezier alvast Knipoog

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 21 bezoekers