Belisar!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Belisar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-02 22:42

Ik ben vandaag weer even bij Belisar geweest Lovers
Voor alle duidelijkheid, dit is dus de vader van Jesper.

Afbeelding
Dit was geen echte liefde van zijn kant, maar ik kwam uit de merrie wei vandaan Haha!

Afbeelding
Die maat heeft Jesper in ieder geval niet van een vreemde, en de houding en gedrag ook niet.
Het is echt een kind van zijn vader.
Belisar begint wel een beetje oud te worden, maar zijn nakomelingen worden er zeker niet slechter op!!

Navragen is beter dan afvragen.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:24

Jeeeeee wat een hals! Hij lijkt echt enorm naast jou op de laatste foto!!!
Stoere bink hoor!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:14

Belisar is toch de pappie van Kroonjuweel?

Wat een reus zeg, of ben jij zo klein? Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 00:16

Kanonnen zeg, dat is me een paard!

Zou zomaar een beetje onder de indruk raken van dat paard (maar nu ben ik ook kleine paarden gewend...)

Je suis Charlie.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 08:25

die is idd behoorlijk aan de maat
mooi paard!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 08:59

Het vertekent wel een beetje hoor, want ik ben zelf vrij klein, maar door zijn houding maakt hij zich ook heel groot. Jesper kan dat ook zo goed. Ik kan dan niet eens zijn keelriem vastdoen omdat ik er niet bij kan Haha!

En Belisar is inderdaad ook de vader van Kroonjuweel (die weer de vader is van Razinda van Jura), dus Kroonjuweel is een half broertje van Jesper.

Navragen is beter dan afvragen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:11

Wow zeg, wat een joekel lijkt het zo, maar wat is ie mooi!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:15

jeetje wat een enorm paard,hoe groot is hij!!!

pracht paard.
dus dit is de pap's van kroonjuweel hmmm weer wat te weten gekomen *LOL*

hoe oud is belisar nu

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:18

jeetje, hij lijkt daar echt een reus.
mooi beesje Lachen


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:02

Wat een persoonlijkheid om te zien! Kwijl Leuk dat je zo bij hem mag komen, ken je de eigenaren van Belisar persoonlijk?

Ik ben nog steeds van plan om Kaminka's vader eens op te zoeken, mag wel opschieten want die is geloof ik ook al 25 ondertussen...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 12:49

Ja ik ken de eigenaren persoonlijk en ga een paar keer per jaar even bij 'mijn' kanjer kijken.
Daar zit dan een rondleiding langs alle weides aan vast Haha!
De jaarlinghengsten, inclusief alle afstammingen, vervolgens de jaarling merries incl. afstammingen, vervolgens de 2 jarigen in het land en de 2 jarige hengsten die voor de opfok gaan voor de hengstenkeuring, incl afstammingen. (Dat zijn de enige die ik een beetje kan onthouden, de rest ben ik allang weer kwijt) dan de merriewei met veulens, dan de merries die geen veulen gehad hebben dit jaar. In het begin probeerde ik de afstammingen te onthouden, maar dan was ik helemaal dizzy als ik daar vandaan kwam, nu laat ik het meer over me heen komen. Alleen als de naam Belisar valt ben ik meteen weer allert.
En ik die zeg dat ik de Belisars altijd meteen eruit haal, zat gisteren toch wel even mis bij een hengst van Now or Never M, maar hij kwam gelukkig wel uit een Belisar moeder, dus een beetje in de buurt zat ik nog wel.
Heerlijk vind ik dat zo'n dagje Limburg. Zoveel paarden en nog hele goede ook. En niet te vergeten mijn vlam Belisar natuurlijk.
En de eigenaren zijn ook vreselijk aardig.
Laatst bijgewerkt door Jasmijn op 17-10-02 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Navragen is beter dan afvragen.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 13:00

Ja, da's een hele mooie. De pappie van mijn merrie. Heeft Belisar zelf ook van die aanvallen van gekte zo nu en dan?
Mijn merrie draait 1 keer in de week helemaal door en gaat dan associaal liggen rennen en gillen en na een half uurtje is het weer over.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-02 13:11

Zwelgje, ik herken het wel van Jesper (gelukkig als ik er niet op zit, maar als hij los is, ineens wordt hij knettergek en scheurt in de rondte en gilt er ook nog bij. Daarna kan hij je zo aankijken alsof hij zeggen wil, zo dat ben ik ook weer kwijt. Ik heb hem nog gevraagd het allen met beenbeschermers te doen, maar zo ver heb ik hem nog niet. Als hij alleen even los gaat omdat ik moet mesten doe ik hem namelijk niets om, alleen als ik hem laat lopen wel.) maar van Belisar ken ik dit soort aanvallen niet. Nou zie ik hem natuurlijk ook maar een paar keer per jaar en hij kan ook niet altijd naarbuiten als ik er ben, maar ik denk dat de voornaamste reden is dat er altijd wel merries omheen staan. Achter schrikdraad welliswaar, dus ze kunnen niet neuzen, maar toch altijd interssant voor een dekhengst nietwaar.
Die 2 op de achtergrond zijn ook 2 jaarling merries.

Navragen is beter dan afvragen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 14:04

Jeetje wat leuk die foto's, en wat ziet hij er groot uit op die foto's!!
Terwijl hij toch helemaal niet zo groot is.

Mijn paardje is ook een Belisar, vandaar dat ik het wel leuk vind om eens andere foto's van hem te zien.

Enne verder heeft mijn merrie niet heel veel last van een Belisar karakter. Wel is ze erg eigenwijs met bepaalde dingen. Maar nooit dat ze echt staakt of steigert wat ik wel veel heb gehoort bij nakomelingen van Belisar..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 14:30

Sorry dat ik een 'oud' topic omhoog haal, ik had het nog niet eerder gezien. Wat ontzettend leuk dat je daar bent geweest, Jasmijn. En om nou eens andere foto's te zien. Je hebt er vast meer, die wil ik ook wel graag zien! Haha!
Hij ziet er nog erg stoer uit voor een hengst op leeftijd!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers