Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:30

Wow jeetje jij doet echt héel veel zeg!

Ik zit maar iets boven het gemiddelde, maar voor een tiener van 15 met twee paarden vind ik 30,- best netjes en lekker meegenomen :D al lijkt me zo'n roamler carrière als jij ook wel heerlijk :Y)

Valt me wel op dat heel veel roamlers stoppen/er geen zin meer in hebben rond level 2/3, wat ik overigens niet snap :+

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!


A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:36

Ik ben een level 4 roamler en heb er toch ook al wel een leuk centje mee verdiend :j

Maar ik vind de afkeuringen bij de grote en vooral tijdrovende opdrachten zo ontzettend flauw en daarnaast staan ze niet eens open voor feedback dat ik er een beetje klaar mee ben :o

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:53

ik word ook een beetje chagrijnig door sommige afkeuringen, laatst de biercheck, kon geen foto van voor maken maar had dit niet vermeld dus afgekeurd. Terwijl de biercheck ervoor wel werd goedgekeurd waar ik ook geen foto's van voor kon nemen en ook niet vermeld had. En dan had de afgekeurde biercheck wel 16(!) meter schap, dus was echt heel veel moeite en lastig te doen en dan krijg je zo'n laffe afkeuring

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:27

Ik ben level 7. Doe dit al bijna 2.5 jaar. Maar alleen op zaterdag, soms na het werk als er onderweg naar huis wat openstaat! :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:52

Tallie, even nieuwsgierig, hoe ligt het gemiddelde bedrag van een Level 7 Roamler? Ligt dat een stuk hoger? Dit kan je dus zien in die nieuwsbrief ;)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:18

Oh, die lees ik nooit. :')

Ik haal zo'n 100 euro per maand binnen! :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:24

Registreer jij dan ook hoeveel gebruik je maakt van een privévoertuig enzo? Ik heb er een heel bestand voor, want zijn behoorlijke aftrekkosten voor de belastingdienst, dus scheelt toch weer een stuk. Of geef jij het niet op? Dat zou ik zelf met 1200 per jaar gemiddeld niet aandurven :n

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:26

Ik rij op mijn scooter rond, dus mijn brandstof ligt laag.

En ik geef het gewoon op hoor! Maar je mag tot 5000 euro zonder problemen bijverdienen geloof ik.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:27

Ik ga op mijn fietsje, dan liggen de kosten pas laag <<)

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:29

:D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12730
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:47

De loreal check van morgen lijkt een makkie *D
1 foto en 1-3 vragen, voor 2 euro.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:44

Tallie1979 schreef:
Ik rij op mijn scooter rond, dus mijn brandstof ligt laag.

En ik geef het gewoon op hoor! Maar je mag tot 5000 euro zonder problemen bijverdienen geloof ik.



Gaat niet om de werkelijke brandstofkosten. Per gereden km mag je 19 cent kosten opvoeren. Dit trekken ze dan van je verdiende geld af en over dat deel hoef je geen belasting te betalen.
Ik denk dat jij in de war bent. Als je in loondienst bent heb je loonheffingskorting waardoor je bij verdiensten tot ongeveer 6000 euro geen belasting betaalt. Maar aangezien je niet in loondienst bent lijkt me dat dat niet opgaat voor Roamler. Buiten dat verwacht ik dat dit niet je enige inkomsten zijn toch? Het is niet zo dat je bovenop je normale inkomen een bedrag mag bijverdienen. Ik heb even gespeeld met de aangifte van vorig jaar en ik zou over mijn Roamler inkomsten (na aftrek van die 19ct km) gewoon 36,5% belasting moeten betalen.

Dat je goedkoop rijdt maakt niks uit, want zelfs voor het gebruik van je fiets mag je die 19ct per km rekenen :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:50

Nee, heb gewoon een baan hoor. Dit doe ik er voor de lol bij :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:56

Tallie1979 schreef:
Nee, heb gewoon een baan hoor. Dit doe ik er voor de lol bij :)


Yup, dat dacht ik al. Dan betaal je dus net als ik flink belasting over je Roamler geld.
Ik had afgelopen maand dus 265 euro, zou ik mijn km kosten niet bijhouden en opvoeren dan had ik over afgelopen maand ruim 29 euro meer belasting moeten betalen dan ik nu al moet doen. Mij te zonde van mijn zuurverdiende centjes :P


Heb ff naar die Check gekeken Mjetterd, ziet er idd vrij eenvoudig uit. Alleen de Kruidvat winkels liggen hier best ver uit elkaar dus voor alleen die Check van hot naar her rijden schiet niet erg op voor 2 euro per check. Weet sowieso niet of ik er morgen weer fit genoeg voor ben. :) Maar als je een Kruidvat in de buurt hebt is het leuk meepakken ja :j

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 08:37

Oh :+
Ja ik zit nog niet zo in de belasting dingen :')

Vanmiddag kruidvat even meepakken!

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:40

Vandaag de lekkernij opdracht (oid) gedaan! Wilde de display check doen maar die was weg.. Hij staat er nu weer tussen, dus hopelijk morgen! En dan donderdag twee bloemenchecks als het goed is :))

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 00:11

Lieve bokkers,

Ik zou heeeeel graag een roamler invite willen :o
Die mensen via marktplaats vind ik niet altijd te vertrouwen..

Jess

Berichten: 2407
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:26

__PrinCes schreef:
Lieve bokkers,

Ik zou heeeeel graag een roamler invite willen :o
Die mensen via marktplaats vind ik niet altijd te vertrouwen..

Als je mij een pb stuurt met je emailadres, stuur ik je een invite door.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:05

_bokworst schreef:
Ik heb een invite te vergeven! Alleen reacties van mensen die écht actief gaan worden, en van plan zijn veel checks te doen aub. In een pb graag je naam + email noemen!
)

Niemand?

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:18

Je mag mij wel toevoegen _bokworst, zit alleen te wachten tot de appstore weer iets gaat doen, die ligt er momenteel uit. Moet nog een account maken dus. :)

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:20

ik ben momenteel aan het twijfelen om er aan te beginnen.
ik heb nu nog werk en wil zoveel mogelijk uurtjes maken dus heb ik vrij weinig tijd of zelfs geen zin om in avond dat soort dingen nog te gaan doen, nu weet ik dat eind april mijn contract afloopt en niet verlengd word en hoe snel ik werk zal vinden geen idee. Ben namelijk al aan het zoeken.
Maar aan de andere kant als ik niet snel iets vind is dit wel een manier van leuk bijverdienen.

zou iemand mij meer info kunnen/willen geven wat het allemaal inhoud en wat voor opdrachten het alleen zijn enzo?? mag ook via pb

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:06

Is bij jullie de bloemencheck ook niet 'tevoorschijn' gekomen?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:03

Wie kan ik toevoegen als vriend op Roamler?

Ik heb de bloemencheck er wel in staan, Marleen. Kan hem alleen niet uitvoeren, nog een te laag level.

Lisa bedankt voor je uitnodiging :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:15

Lijk weer wat fitter te worden dus hopelijk binnenkort weer Roamleren. Die Fris op zijn plek Check is niet erg populair volgens mij, want zie de aantallen helemaal niet minder worden :n Lijkt mij ook geen fijne check en er staan een heleboel gelegenheden tussen waarvan ik me afvraag hoe je daar in hemelsnaam die opdracht uit moet voeren. :=

Zag trouwens vanmiddag de Jumbo Promo Check langskomen, maar die is nu ineens maar 2 euro, was vorige week 3 euro. Beetje jammer, want 2 euro schiet niet erg op :n Heb hem liever iets langer maar dan ook wat meer verdienen dan dat je zo klaar bent maar wel voor weinig geld van hot naar her moet rijden.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12730
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:17

Het nadeel van die 'fris op zn plek', is dat het vaak gaat om kleine zaken (de shoarmaboer bijvoorbeeld). Dat is een reden voor mij dat ik die niet doe.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers