Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:53

Elke keer zoek ik hoopvol in mijn lijstje met eigen berichten naar dit topic. Maar jullie zijn allemaal niet zo spraakzaam zeg! :=

Niet mijn Roamler dag vandaag, pfff wéér een opdracht afgekeurd. Teveel overbelichting bovenaan het bierschap. Volgens de keurder op te lossen door op verschillende punten te focussen en dan de beste uit te zoeken. Ben ik het absoluut niet mee eens. Dit is weerkaatsing van de lampen op dat punt, en dat los je met focus niet op. Ik snap dat de foto's goed moeten zijn (perfect zeggen ze) maar er zitten grenzen aan wat je met een mobiele telefoon en in het geheim kan doen. Als ze echt zo perfect moeten zijn dan moeten ze er iemand met toestemming en een goede camera neerzetten :P En anders mag de prijs ook wel wat omhoog, vind 3 euro niet zoveel t.o.v. het werk en de eisen die ze stellen.

Staat nu nog 1 biercheck open, hoop dat die wel door de keuring komt. Heb in ieder geval 26 euro vandaag, als die laatste goedgekeurd wordt dan 29. Maar ben er wel flink druk mee geweest haha.

Edit: Zelfde persoon als die een biercheck afgekeurd had heeft mijn laatste gelukkig wel goedgekeurd. :)

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:35

Ik ben roamler beu :+

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:06

Ik heb proble men met locatie bepalen, heel raar. Ik moet Roamler er over mailen wat ik er aan kan doen en dat heb ik nog neit gedaan. Staat heir ook bijzonder weinig open de afgelopen tijd, terwij lik veel ind e buurt heb zitten.
Komt wel weer. :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:12

@ Anouk, wat krijgen we nou dan? Haha. Hebben ze je iets misdaan of heb je gewoon geen motivatie? :P Ik heb ook niet aldoor motivatie en zeker met 2 afkeuringen op 1 dag heb ik er ook wel een beetje de balen van. Maarja, ik kan de centjes goed gebruiken dus als de goedkeuringen dan binnen komen en ik zie de teller van de eurootjes oplopen dan motiveert dat wel weer haha. Maar van die paar centen die jij van mij verdient ga je niet rijk worden vrees ik :P (Toch weer 58 cent voor jou vandaag :') )

@ TurdusMerula, heb je Iphone of Android? Want bij Iphone schijnt het een nogal bekend probleem te zijn dat de hele boel crasht omdat de locatie te ver afwijkt ofzo. Heb zelf gelukkig Android. Had vandaag wel paar keer de melding dat ik te ver weg was, maar die heb ik gewoon genegeerd :+ en er is niks op afgekeurd. Ik zet hem goed voor ik de winkel in ga en daarna kan ik er ook niks meer aan doen hoor :=

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:27

Na die belachelijk afkeuring van laatst ben ik er klaar me :=

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 00:49

Ik heb Android. En had het eerder ook al, en toen was mijn telefoon nog helemaal nieuw...
Als ik voor de winkel aanzet wil hij in de winkel niet altijd meer verder (verderscrollen binnen de opdracht, zeg maar), omdat de locatie te ver afwijkt. Heel irritant.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:06

Ik ben het niet beu, maar heb weinig te melden over roamler op dit moment :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:15

TurdusMerula schreef:
Ik heb Android. En had het eerder ook al, en toen was mijn telefoon nog helemaal nieuw...
Als ik voor de winkel aanzet wil hij in de winkel niet altijd meer verder (verderscrollen binnen de opdracht, zeg maar), omdat de locatie te ver afwijkt. Heel irritant.


Doet hij het dan ook echt niet verder of laat jij je afschrikken door die melding. Want de melding heb ik ook zo vaak en de eerste twee keer ging ik dan braaf naar buiten om het te fixen. Nu zegt dat ding dat ik terug moet gaan voor locatie bepaling oid en ga ik gewoon door met de opdracht. Hij blijft dan wel zeuren bij elke foto maar er is mij nog nooit een inzending om afgekeurd.


Anouk kan me voorstellen dat je door die onzin er wel de balen van hebt. Maarja staan natuurlijk ook een hoop goede opdrachten tegenover die wel lekker geld opleveren.

@Mjetterd nog altijd geen werk bij jou in de buurt? Of geen tijd voor Roamler?

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:25

Als het kan negeer ik het, maar soms gaat ie niet verder... :n

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:31

ja daar heb ik ook wel eens last van! heel iritant.

Net weer een goedgekeurde pizza check

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:55

Hier geen Pizza checks in mijn omgeving. :n

Vanmiddag 1 babymelkcheck van het oude soort gedaan, gewoon zonder gezeur lekker makkelijk 2 euro verdienen. En de Jumbo Promo Check die afgekeurd was gisteren maar even overnieuw gedaan en nu wel goed. Dus 5 eurootjes vandaag. Wilde eigenlijk nog een biercheck doen bij de AH, maar stond daar vol met vakkenvullers, was wel iets van 12 meter als het niet meer was, meters waren moeilijk van elkaar te onderscheiden en ontzettend veel lege vakken. Dat zag ik allemaal niet zitten dus die heb ik maar weer geannuleerd. :)

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 19:18

ik heb juist de biercheck niet

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:14

Lekker bezig alwiene! Jammer en belachelijk dat de biercheck was afgekeurd, wat maakt bekichting nou uit als de foto scherp en duidelijk is :roll:

Wilde vandaag twee checks doen, maar helaas duurde de reis met openbaar vervoer iets langer dan geplant, en was de winkel al gesloten :( dan maar maandag!

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:16

mijn iPhone ligt op t politiebureau of straks bij de gemeente dus ik doe helemaal niets op roamler nu :') de goedheid van de mens ook :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:25

unihorses schreef:
mijn iPhone ligt op t politiebureau of straks bij de gemeente dus ik doe helemaal niets op roamler nu :') de goedheid van de mens ook :+


Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :')

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:19

Ik ben Roamler ook een beetje zat. Dan heb je een opdracht waarbij je minstens 10 foto's moet maken met allemaal vakkenvullers en klanten om je heen, krijg je er 2 euro voor. Dat vind ik de moeite niet waard...

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 08:33

Klanten en vakkenvullers kijken mij hoogstens éen keer raar aan, daarna laten ze het vaak. Ik stoor me er iig niet aan !

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:42

Ik heb een invite te vergeven! Alleen reacties van mensen die écht actief gaan worden, en van plan zijn veel checks te doen aub. In een pb graag je naam + email noemen!

Edit; mijn biercheck was trouwens gewoon geaccepteerd! Ze zeiden zelfs dat het zulke duidelijke foto's waren :) ik heb inmiddels een leuk bedrag bij elkaar gespaard :))

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:00

Had je reden om te verwachten dat je biercheck niet goed zou zijn dan? :)
Level 3 nu begrijp ik? Goed bezig :D Geef je je invites weg aan mensen ruim buiten onze omgeving? LOL

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:05

Ja ik twijfelde over de foto's :j maar blijkbaar meer dan goed genoeg :D

Jup level 3!

Ik ga de invites iig niet geven aan mensen uit zwolle of dalfsen/nieuwleusen :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:07

Goedzo haha, want meer concurrentie hier hoeft echt niet van mij LOL.

Voor mij ff geen Roamler nu, ik kreeg gisteravond pijn aan mijn bijholtes en ja hoor, nu strontverkouden. Rondje hond uitlaten voelt als een halve marathon dus ik ga ff niet werken nu helaas :=

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:08

Nee voor mij ook niet, druk zat in zwolle helaas!

Oh bah, beterschap!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:12

Net het Roamler overzicht van afgelopen maand gezien. Ben ik 11e geworden in de ranglijst, nét buiten de top 10 dus :') Als ik de gemiddelden zie dan schrik ik ervan hoe weinig de gemiddelde Roamler per maand ermee verdient.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:16

Ik ben nu precies een maand bezig, en heb 30,- verdient. Wat is het gemiddelde?
Wat knap dat je in de top 11 staat :o hoeveel xp heb je dan wel niet? :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:25

Zie dat het wel om gemiddeldes gaat van Level 3 Roamlers, omdat ik dat was op dat moment, ben pas deze maand level 4 geworden:

11e plaats (3770XP)
Aantal punten nodig tot level 4: 270XP
money € 265
Je hebt € 239,67 meer verdiend dan de gemiddelde level 3 Roamler
jobs 84 goedgekeurde opdrachten
Je hebt 78 opdracht(en) meer gedaan dan de gemiddelde level 3 Roamler


Gemiddelde van een level 3 Roamler is dus ietsje meer dan 25 euro :=