Wedstrijd kriebels

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 10:42

Ik heb zondag weer mijn eerste wedstrijd!
En ik heb er zo'n zin in! Ben al weer zenuwactig. Ik heb altijd het gevoel dat ik Iowa op en top mooi moet maken, dat ze er vet goed bij moet lopen. En eigenlijk ga ik altijd heen met een gevoel dat ik beter wil zijn dan de rest en winstpuntje rij.
Maar ik vind het ook onwijs gaaf om te gaan ook als het minder gaat. Ik ben ook weer niet zo fanatiek hoor! Haha!
Maar vanacht droomde ik er zelfs over. Ik reed de nieuwe proeven, alles ging fout. Ik was niet in tenue, Iowa liep er slecht bij, de jury stopte de proef onderweg. En ga zo maar door... ik baalde zo! Maar toen bleek het een droom te zijn,gelukkg.
Hebben jullie ook af en toe zulke absurde dingen voor wedstrijden? Ik ben iniedergeval wel een rare! *LOL*
Ben benieuwd!
groetjes Linda


Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 10:49

Nou ik heb ook altijd wel zenuwen hoor, soms wel een week van te voren, terwijl mirza toch geen pasje verkeerd zet in de proef, maar als ik dan begin te zenuwen! Dat voelen ze! Maar gelukkig als ik eenmaal m'n proef aan het rijden bent heb ik geen last meer! Ook heb ik zenuwen bij de uitslag! Stom is het maar ja, dat is nou eenmaal zo. Of je moet van die homeopatische pillen gaan slikken maar dat is toch ook weer te gek voor woorden ofniet? Ik heb ook zondag concours, en ook meteen de eerste keer voor de kring! Je gaat eigelijk om je doel te bereiken ofniet? Niet om te winnen, en ja ik kan het begrijpen dat je beter wilt zijn dan andere, dat wil iedereen natuurlijk! En gelukkig was het maar een droom!!!!! haha

doeiii, Gr. Thessa en veel succes! laat ff weten wat je gemaakt heb ik welke klasse?

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 10:52

Waar ga je heen, Linda? Misschien kom ik wel even kijken als het in de buurt is.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 10:56

Hihi.. wij hebben zaterdag eerst een onderlinge wedstrijd en dan heb ik 23 juni mijn eerste "echte" wedstrijd! Een kringconcours in Vries, dressuur!

Spannend!

Heel veel succes, Linda!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:24

Waar is jullie onderlinge wedstrijd Kitty? Wil wel weer eens een wedstrijdje kijken eigenlijk...

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:58

Dan kom je toch gezellig langs! Het is in Rolde, ken je het Markeruitersterrein? Leuk joh, als je komt kijken. Ik denk dat ik om een uur of twaalf dressuur moet rijden en een uurtje daarna springen.
Stuur anders even een PB!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:34

Ik mag zaterdag ook weer! 2 B proefjes in Vught, iemand anders die daar meedoet? Zondag start mijn moeder ook in Vught (L1) en volgende week zaterdag gaan we naar Moergestel. Jippie!

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 14:43

Ik ga in Schoorl starten Marja, naast Poelenburgh, op het terrein van Alcmaria Hippix.
Iedereen veel succes!
En inderdaad Thessa, het is onwijs vervelend om van die homeopatische pillen te moeten slikken, maar het kan bij mij niet anders!
Anders reageerd Iowa ook zo snel erop en die is in zo'n proef ook altijd super braaf.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:44

Succes hoor!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 17:03

jaaaaaaah oooh ik ben ook zo'n zenuwwrak *LOL*
Ik droom regelmatig dat ik me verslapen heb en vergat te vlechten en dat ik net op het paard zit als diegene na mij de ring in gaat....... en dat ik dan weer terug naar huis kan.
Tja het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een verliespunt rijd of eraf val... pffff best eng hoor! maar aan de andere kant das me nog nooit gebeurd. ene ik start zondag ook weer voor het eerst he dus kunnen we samen zenuwen.
Hoe laat start je weet je dat al? Ik weet nog niets Boos!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 17:27

Ik start om 13.40 en 14.10u in de L1 met 6 andere. Spannend!!!!! Knipoog
Maar jij ook suc6! en hopelijk zijn we nu minder zenuwachtig!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 18:19

Ik heb ook wel een beetje de kriebels hoor!
Dit weekend ga ik drie dagen naar de Almelose ruiterdagen en dat zijn weer mijn eerste wedstrijden sinds februari, spannend.............. Party!! Party!!
Ik moet vrijdagavond dressuren, zaterdagochtend springen (klassiek en progressief) zaterdagmiddag dressuur,zondag ochtend dressuur en zondagmiddag springen (jacht). Een aardig druk weekendje zoals je ziet.
Ik denk dat ie het wel aankan, want de laatste paar weken is het net een tijdbommetje, zoooo druk!!
Is niet altijd leuk zoals gisteren in de les: de lage sprongetjes ging ie af als een raket Frusty , maar toen het hoger werd dan een meter, ging ie zich concentreren. Lachen
Ik hoop dat het dit weekend ook goed gaat!

Ik wens iedereen heel veel succes met de wedstrijden die 'ie heeft!!!!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: janneke584, Jet, pluklief en 42 bezoekers