Ruzie met iemand die ik niet ken!! Belachelijk!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Ruzie met iemand die ik niet ken!! Belachelijk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 16:26

Dat heb ik weer..

Een vriendin van mij koopt een paardje met iemand samen, vraagt mijn advies en vervolgens schijnt de andere eigenaar een bloedhekel aan me te hebben!! Vervolgens zoekt ze ook ruzie met mij over de rug van mijn vriendin.. Hoort niet echt he?

Ik snap het niet hoor ik vond dat vrouwtje toch de eerste keer heel erg aardig! Dacht zelfs dat ze het leuk vond om bij me te komen lessen.. (heeft ze in het begin wel tegen die vriendin van mij gezegd! ) Heb ik me daar ff naar in vergist.. Boos!

Ik moest het ff kwijt.. Ik ben zelf helemaal geen ruziezoeker en ik snap nou niet hoe ik ruzie kan hebben met iemand die ik nauwelijks ken.. Verward
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 16-10-02 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:28

Heeft diegene het recht in de gezicht gezegt of heb je het gehoord via via?

Ik vind het anders stom van diegene om al een oordeel over jou te hebben terwijl ze jou niet eens kent!

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:29

ach ja sommige mensen. zo heb ik eens ruzie gehad met iemand die ik helemaal niet kende. zij mij schijnbaar wel. ik snap helmaal niets van dat soort mensen. nou ja gewoon proberen om er niets van aan te trekken
maar wel irritant dat soort mensen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:34

Van wie heb je dat gehoord dan? Uit jouw verhaal maak ik op dat dat meisje je dat niet recht in je gezicht heeft gezegd.... Dan zou ik me er niet te druk om maken. Zulke dingen worden door anderen vaak helemaal uit zijn verband getrokken...

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 16:46

Ik hoorde het van die vriendin..

Ik vind het ook raar hoor.. Maar ik ga er zeker van alles aan doen om het oke te maken. Het slaat namelijk nergens op! *LOL*

Dus..

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:51

Mensen... pffff ik word er af en toe helemaal moe van Lips are sealed Schijnheilig Ik zou me er ook maar niet druk om maken Knipoog Het is haar probleem dat ze zo moeilijk doet. Als ze het ook niet eens in je gezicht verteld heeft dan weet jij toch nergens van en is zij degene die een probleem heeft. Maar af en toe is dit soort gezeur zwaar vermoeiend.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 16:52

Tja, het punt is alleen dat de kans dat ik haar tegenkom vrij groot is.. Lips are sealed

Dus ik wil dit uit de lucht hebben voordat ik straks echt boos word.. Schijnheilig

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:20

Ik zou het niets eens willen goed maken iemand die al zo oordeel heeft oznder dat ik die gene ken of er een rede voor heeft vind ik het nieteens waard!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 18:35

Je moet ook nooit advies geven.
want:
Het is verspeelde energie; mensen volgen vaak genoeg toch hun eigen mening(helemaal in dit soort zaken en niet bij kleine besluiten). Hij wordt dus maar al te vaak weggewuift.
Mensen moeten hun eigen levenspad aflopen en kiezen toch wel wat zij zelf willen ervaren.
Maar bovenstaande conclusie kom je toch wel vanzelf achter, vroeg of laat. Het is vaak dat mensen wat meer levenservaring nodig hebben om tot de juiste beslissingen te komen. Daar kan je veel adviezen op loslaten (kijk maar eens naar al die adviezen die je ouders je hebben gegeven omdat ze niet willen dat jij de fouten gaat maken die zij hebben gemaakt; toch zeg je;" achteraf hadden ze wel gelijk, waarom heb ik het toen niet zo en zo gedaan"?).

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 23:32

Waarom spreek je die ander er niet op aan? Voordat je je kwaad laat maken door dingen die je via via hoort?

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 09:16

Ik bemoei me er niet meer mee..

Maar ik krijg dus iedere keer mailtjes van die vriendin van mij, waar mijn nekharen van overeind gaan staan.. Zij vraagt mij dan wat ik ervan vind en dan moet ik dus eigenlijk wel eerlijk antwoord geven.

Maar, zoals gezegd, ik bemoei me er niet meer mee.. Laat ze het saam maar uitzoeken hoor.. Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:44

ja ik zou me er gewoon zo min mogelijk mee bemoeien, je kent haar immers niet! Wel raar dat zij zomaar ruzie met jouw heeft.
Misschien moet je even tegen je vriendin zeggen dat je die mailtjes niet meer wilt lezen, omdat je je er niet mee wilt bemoeien. En ja als ze dat niet wilt, zal ik wel gewoon eerlijk antwoord geven!

succes Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 08:44

Prima schreef:
Je moet ook nooit advies geven.
want: [...]

Wat doe jij dan nu? Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 08:59

Ik leg uit waarom je nooit advies moet geven. Da's mijn advies!! Knipoog

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 09:59

Degene die onaardige dingen tegen je zegt, of je onaardige dingen laat denken uit naam van een ander is eigenlijk degenen die onaardige dingen tegen je wilt zeggen, maar daar een anders naam voor gebruikt

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:48

sarabande schreef:
Degene die onaardige dingen tegen je zegt, of je onaardige dingen laat denken uit naam van een ander is eigenlijk degenen die onaardige dingen tegen je wilt zeggen, maar daar een anders naam voor gebruikt


Dat is niet te hopen Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 13:29

Ik ga met Jantien mee. Gewoon die persoon aanspreken en vragen of er een probleem is.