Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:36

Volgensmij willen ze me niet meer :')
De winkels waar ik normaal langs ga staan er nu niet meer bij in de checks, en ze zijn niet weggehaald door iemand anders :P


Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:05

Vrijdag is toch altijd babymelk check? Heb hem nog niet gezien.

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:14

Ja hier ook geen babycheck gezien. Vind ze wel langzamer geworden met accepteren. Als alles goed gaat vandaag al 7,50 verdient. Straks onderweg naar het werk kan ik 20 euro verdienen, als niemand ze afpakt :D

*\o/*

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:27

Bij mij ook geen babymelk checks maar wel promotie checks.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:38

ja eindelijk is er hier weer wat te doen :D zijn er ah checks 3 dorpen verderop waarom niet in mijn dorp? :(

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:11

Ik heb net de kruidvat check gedaan van xls medical en davitamon. XLS was een makkie, ze hadden maar 2 producten in het assortiment :').

Nu ook een invite van smartspotter! Opdrachten lijken uitgebreider maar je kan er ook meer mee verdienen.


nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:17

Babymelkchecks worden hier vooraf nooit gemeld die verschijnen ineens om 12.0 uur.
Hoop er straks 4 te kunnen doen. En hopelijk staan nadien de kruidvat checks ook nog open.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:19

nanka schreef:
Babymelkchecks worden hier vooraf nooit gemeld die verschijnen ineens om 12.0 uur.
Hoop er straks 4 te kunnen doen. En hopelijk staan nadien de kruidvat checks ook nog open.



Thnx voor de info! Ik heb er nog nooit 1 kunnen doen, maar volgens mij zijn ze altijd wel heel erg makkelijk. Ga het 12 uur in de gaten houden.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:26

Mjetterd schreef:
nanka schreef:
Babymelkchecks worden hier vooraf nooit gemeld die verschijnen ineens om 12.0 uur.
Hoop er straks 4 te kunnen doen. En hopelijk staan nadien de kruidvat checks ook nog open.



Thnx voor de info! Ik heb er nog nooit 1 kunnen doen, maar volgens mij zijn ze altijd wel heel erg makkelijk. Ga het 12 uur in de gaten houden.


Ja ik vind ze makkelijk en super fijn te doen.
Ze zijn wel heeeeeel snel weg ;-)

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:57

jeej ik heb ook weer een checj gedaan!! heb het zo druk gehad afgelopen tijd dat ik er niet aan toe gekomen ben.
Ook zijn veel checks toch best ver weg

WildBirds

Berichten: 68
Geregistreerd: 08-02-15

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:47

Al mijn checks van vandaag goedgekeurd *\o/*
Alleen gevaarlijk en in het oog nog ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 18:55

Ik wilde vandaag eigenlijk wel weer aan het werk, maar tegen de tijd dat ik er klaar voor was waren de Jumbo Checks verdwenen. De Kruidvat weet ik niet zeker of ik dat zie zitten. Iemand ervaring met de Etos Checks? Bij de Etossen hier letten ze eigenlijk altijd heel goed op je als je de winkel binnen komt en rondloopt, dus ik kan me er 0,0 bij voorstellen dat ik daar ongezien een promotie check kan doen :n

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Yellomofoon

Berichten: 2020
Geregistreerd: 09-09-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:56

Heeft er iemand toevallig een invite voor me (ik woon in Belgie)

Yellow Yakary ♥❤♥ Casual at Full Moon ♥❤♥ Shira-Yumi ♥❤♥ Charlie Knoxx ♥❤♥ Oh Notorious Infinity

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:53

Wat is het stil hier! Grijpen jullie de laatste dagen ook vaak naast opdrachten of juist druk aan het Roamleren? Niemand ervaring met de Etos?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:54

etos heb ik gisteren nog een check gedaan :) ik doe altijd koptelefoon op :+ :') soms niet eens echt muziek aan.
ja ik kijk o leuke, heb dan eindelijk tijd en wil accepteren en dan is er niets meer :(

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:02

Bijna altijd als ik qil accepteren staat er dat er genoeg mensen zijn, en ineens is de hele opdracht weg, ook ik andere plaatsen :(

Vandaag nog wel éen check kunnen doen :j

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:11

Ik zit nu eindje van huis en zie hier babymelkchecks aangekondigd staan. Alleen moet je nu bij geen voorraad in de winkel met een brief naar servicebalie of medewerker en gaan informeren naar de voorraad bij de balie of in het magazijn. Vraag me af of dat voor alle babymelk checks gaat gelden. Beetje jammer van die makkelijke opdracht!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:09

Er is zo weinig te doen bij mij in de buurt! Jammer hoor!

Er staat nu wel een La Place mystery shop bij mij, die is wel leuk maar die is vast alweer weg morgen..

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:36

Er is hier op het moment ook echt geen moer te doen. Die water opdracht die klaar staat zag er wel oke uit, maar je mag hem maar 1 keer doen. Tja, dat schiet niet op natuurlijk. Pak altijd het liefst stuk of 4/5 supermarkten achter elkaar. Die La Place staat hier ook, maar dat is in de binnenstad, dan ben ik de gehele winst al zo weer kwijt aan parkeergeld. Zal trouwens ook wel zo weg zijn aan iemand die het fietsend wil doen haha.

Wat vinden jullie van die toevoeging aan de babymelk opdracht?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:50

Hier vanmiddag een biercheck gedaan. Leek erg groot maar was goed te doen (met 10 minuten klaar voor 3 euro) :). Is nog niet beoordeeld maar denk dat die wel goed is

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:58

jooproo schreef:
Hier vanmiddag een biercheck gedaan. Leek erg groot maar was goed te doen (met 10 minuten klaar voor 3 euro) :). Is nog niet beoordeeld maar denk dat die wel goed is


Goedgekeurd!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:00

Pfff die opdrachten verdwijnen echt snel weer. Heb nu een biercheck aan kunnen nemen en een promotiecheck in dezelfde winkel. Maar voor een Ah check die ik binnen 10 seconden wilde claimen was ik al te laat en ook om een tweede Jumbo erbij te pakken! Moet nu eerst ff snel eten en dan hopelijk de twee opdrachten goed uit voeren als er geen vakkenvullers in de weg lopen. Zou fijn zijn om van de 0 euro af te komen hihi.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:54

Zooo ik had mazzel, geen in de weg lopende vakkenvullers. Wel iemand die ik gok KW-manager was of zoiets die ik iets te vaak tegen kwam, maar hij heeft me nergens op aangesproken dus viel weer mee. Ik ben met bier best lang bezig geweest, omdat het pad te krap was om de foto's recht van voren te kunnen maken, dus was heel erg passen en meten om de foto's zo min mogelijk schuin te nemen maar wel dat alles erop stond. En dat bij 8 meter, haha. Maar goed, het is gelukt en goedgekeurd. Promocheck was prima te doen en ook die is goedgekeurd. Dus gelukkig nu weer 6 euro in mijn account. Die 0 vond ik zo sneu staan hihi.

Aangezien ik toch onderweg was meteen de opdracht Kopje Koffie erbij? meegepakt en in dezelfde winkel de Hamsteren! opdracht. Beide alleen voor xp, maar goed dat is ook welkom als er zo weinig betaald werk is. Ook deze twee zijn goedgekeurd, ze waren heel vlot met keuren vanavond!! Moet nu nog 320xp dan ga ik door naar level 4 :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:30

Nog 50 xp en ik ben level 3! Als het goed is morgen halen, en dan meteen de biercheck meenemen :j

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 19:35

Waarom morgen pas Bokworst? Vandaag geen tijd gehad voor Roamler? :)

Ik heb het voor elkaar, ik ben level 4 :D
Vandaag tot nu toe 20 euro verdiend, en staat volgens mij nog 6 euro open + ik heb nog bij 1 Jumbo 2 checks geclaimd die ik zo nog even ga doen. Dus hopelijk komt er nog wat bij vanavond.

Helaas 1 Check afgekeurd vanmiddag. Had nee geantwoord op een vraag die ik niet eens bewust gezien heb, waardoor er vanalles niet meer klopte. Ik dacht dat het een bug in het systeem was, maar bleek dus dat ik die vraag verkeerd beantwoord had. Balen, maar goed, volgende keer beter :)

Heb 1 babymelk+ check gedaan, maar vind dat toch niet wat hoor. Ze hebben eerst het hoofdkantoor gebeld om navraag te doen, en toen mocht ik wel weten of er voorraad was van alles, maar ik mocht er geen foto van maken bij de Servicebalie. Nou ja, toen een foto gemaakt van de servicebalie zelf (dat mocht wel) en het hele verhaal doorgestuurd naar Roamler. Volgens hen heb ik goed gehandeld en check is dan ook goedgekeurd, maar vond het een hele hoop gedoe voor 2 euro.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers