Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
M_aaike
Berichten: 924
Geregistreerd: 26-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 12:49

Alwiene schreef:
Mjetterd schreef:
Haha, Anouk maakt een heel netwerk omgeving Zwolle :Y)


Pfff ja en zelf zit ze er lekker een heel eind vandaan, maar ik ben minder enthousiast over al die nieuwe Roamlers in deze omgeving :P


Wees maar niet bang hoor, zo vaak ben ik niet in Zwolle. :+ -O-

That awkward moment when someone asks you to tell more about yourself,and you're like: OH GOD, WHO AM I?!?


_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 13:27

Pff kruidvat en ah check stonden er net nog, wil ik ze accepteren zijn ze weg :| even duimen dat ze zo in de bus er weer staan !

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12730
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:02

Mjetterd schreef:
De cola check gedaan net *D! Best vervelend op vrijdag, dan is het altijd zo vreselijk druk in de winkel.



Jeeeuj! Afgekeurd! Foto's niet scherp genoeg -O-

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 14:14

Wat meer de tijd nemen om je fotos te nemen :j
Wordt je een keer ondervraagd door een medewerker van een winkel is het geen schande :)

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:36

zo, 2x fris en water check, promotie check en de frozz check gedaan, nu lekker aan een bak ijs :D
ook commentaar over onduidelijke foto's....

maar wanneer ze er nu wel en niet op staan die checks ik snap er niets meer van hoor. volgens mij iedere 10 over het hele uur tot half staan de kruidvat en etos checks open?

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 17:32

Mjetterd schreef:
Mjetterd schreef:
De cola check gedaan net *D! Best vervelend op vrijdag, dan is het altijd zo vreselijk druk in de winkel.



Jeeeuj! Afgekeurd! Foto's niet scherp genoeg -O-


Mijne ook afgekeurd.
Ze zeggen dat ik niet goed geteld heb. Ben er van overtuigd dat ik wel goed geteld heb. Heb ik ze ook teruggestuurd, maar ze blijven er bij dat het zo is.

Heb ook nog een AH-check gedaan. Daar wacht ik nog steeds op dat deze gekeurd wordt. Staat al vanaf 12.30 uur ingediend.

XUlyssesX

Berichten: 3548
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Fryslan

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 22:30

Misschien een hele stomme vraag.. Ik wilde mij aanmelden maar had voor Friesland een invite code nodig omdat er al veel roamlers waren.
Moet ik nu over een week weer proberen? of een maand? wat is handig heeft iemand tips?

Elisabeth Fotografie
winnaars twijfelen nooit en twijfelaars winnen nooit!!!!!!!!!

Jess

Berichten: 2407
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 22:45

XUlyssesX schreef:
Misschien een hele stomme vraag.. Ik wilde mij aanmelden maar had voor Friesland een invite code nodig omdat er al veel roamlers waren.
Moet ik nu over een week weer proberen? of een maand? wat is handig heeft iemand tips?

Als je me je e-mailadres pb't kan ik je een activatie code sturen.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 23:07

Stond ik in deplus voor de fris en water check, afgerond, is de kruidvat en ah check weer weg .. Ah check staat er nu weer bij, dus morgenochtend (hopelijk) even op pad.

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 23:11

Ik had vandaag andere plannen dan Checks, maar had vanmorgen nog wel gekeken en AH was mooi pleite toen en Jumbo die ik eigenlijk liever wilde ook natuurlijk en mooi niet terugkomen. En nu na winkelsluit staan ze er allemaal vrolijk weer :')

Wat was er vandaag met de Babymelk Checks dan? Om half 1 keek ik en zag ik niks, dus dacht dat ze allemaal wel weg zouden zijn. Rij ik vanavond om 6 uur in Apeldoorn, staan er stuk of 90 in een straal van 50km. Waarvan 14 in Apeldoorn zelf. Nou was ik onderweg om uit eten te gaan dus geen tijd voor Checks haha maar vond het wel een bijzondere tijd voor zoveel open Checks.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Loontje1984

Berichten: 533
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 23:24

Babymelk is er morgen ook na 12 uur.
Het veranderd ook per moment, regelmatig op de app kijken. Als iemand hem laat verlopen of hij word afgekeurd dan staan ze weer open. Ze moeten bepaald percentage van de ah winkels gedaan hebben bijvoorbeeld. Daarom kan het zijn als ze ineens allemaal verdwijnen.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 23:35

mijn fris en water check is afgekeurd :( verkeerd geteld. ja als ik terug kijk 0 dat klopt niet zal wel scheel hebben gedrukt met naar volgende volgende toen ik m perongeluk afsloot.

maar toch, mijn bedrag staat nu al op 38... ik zeur niet doe het pas sinds gister.

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 00:22

unihorses schreef:
mijn fris en water check is afgekeurd :( verkeerd geteld. ja als ik terug kijk 0 dat klopt niet zal wel scheel hebben gedrukt met naar volgende volgende toen ik m perongeluk afsloot.

maar toch, mijn bedrag staat nu al op 38... ik zeur niet doe het pas sinds gister.


Was die fris en water check nou een beetje te doen zonder op te vallen bij het personeel? Het lijken me zoveel foto's die je moet maken daarvoor.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 00:53

Ik had ook verkeerd geteld volgens roamler, maar wel goedgekeurd! Ze gaven me het voordeel van de twijfel :)

38 in éen dag? Netjes!

Alwiene, prima te doen! Het was ontzettend druk toen ik hem deed, en ook veel personeel, ze keken af en toe maar het boeide ze volgens mij niet zo :')

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 01:57

nou hier heeft de helft van het personeel down ( niet rot bedoeld! volgensmij hun dag besteding... ) dus die zullen daar nooit wat van zeggen denk ik..

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 02:02

Oh haha unihorses dat is dan in dit geval wel weer makkelijk!

Valt me op dat er vandaag veel mensen hier in het topic zo'n die afkeuringen of slechte feedback hebben gehad! Zou het aan vrijdag de dertiende gelegen hebben? Ik hoop het want dan kunnen we morgen allemaal weer lekker Roamleren. :D

Bij wie heb jij die check gedaan bokworst? Wel goed om te horen dat het wel lukte maar ben zelf beetje schijterd als het druk is haha. Klanten boeit me niet zo maar personeel heb ik liefst zo min mogelijk in de buurt. :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Never_Mind
Berichten: 2492
Geregistreerd: 01-06-07

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 08:13

Maar bij mij was gisteren alles goedgekeurd :)
Wel bij 1 check waren de foto's iets bewogen, maar was wel goed genoeg.
Dus ik heb gisteren mijn roamler saldo verdubbeld (gisteren heb ik meer verdiend dan in het hele afgelopen jaar :') )

Irisx94

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-04-10
Woonplaats: Schuinesloot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 11:17

Hoi hoi! Al heel wat weken heb ik roamler op mijn mobiel maar hier zitten al genoeg roamlers in de buurt. (Slagharen) :+ heeft toevallig iemand hier nog een invite te vergeven die niet weet wat die ermee moet doen? Het lijkt me echt geweldig. Lees ook al een hele poos mee en ben zeeeer benieuwd geworden :D


Annabel .:Special D x Havidoff:.
~B + 30 - L1+28 - L2+11 - xxx


Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 12:27

Heb nu 330 XP :D Vind het leuke opdrachten die begin dingen.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:17

Alwiene schreef:
Bij wie heb jij die check gedaan bokworst? Wel goed om te horen dat het wel lukte maar ben zelf beetje schijterd als het druk is haha. Klanten boeit me niet zo maar personeel heb ik liefst zo min mogelijk in de buurt. :P


Plus :j als je dat bedoelt :+

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:23

Vandaag weer wat opdrachten gedaan en €15 verdiend :) 5 opdrachten bij de plus !

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:33

Level 2 :) nu kan ik veel meer doen :P

Ook al 2 euro verdiend.

Wendy31

Berichten: 183
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:50

Hallo, lees ook al een tijdje mee en zoek een invite voor zuid-holland. Hoop dat ik het zo mag doen?

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 15:56

Wil ik de luier check en ah check accepteren, refreshed de app, en zijn ze weg :| gaat lekker zo ..

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 18:15

Ik heb nog 3 invites staan, dus als je echt actief gaat worden, mag je mij een pb sturen. :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers