Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:16

Kennelijk waren er geen antwoorden te zien bij jargon. Ga straks nog wel een keer

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:16

Oh ik had je vraag gemist. Je moet hem binnen 2 uur uitgevoerd hebben nadat je hem geaccepteerd hebt :)

Echt he, die tank check. Als ik me wanhopig verveel zal ik er nog eens over nadenken, maar vind hem absoluut niet aantrekkelijk. Maar blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken want er is al een tank in Zwolle van de lijst verdwenen zie ik net.

Oh zie dat jij redelijk bij mij in de buurt zit! Wat heb jij voor checks gedaan laatste tijd of ben je niet actief (vanwege je vraag)?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:19

Danseresje schreef:
Kennelijk waren er geen antwoorden te zien bij jargon. Ga straks nog wel een keer



Waren toch gewoon een aantal vragen over vaktermen? Zat er ook een foto bij dan? Kan het me niet meer goed herinneren. Omdat je zegt ik gá straks nog wel een keer? :)
Wel raar hoor dat er geen antwoorden zichtbaar waren :S

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je de app per ongeluk dubbel open hebt staan? Ik heb hem wel eens driedubbel open gehad op de een of andere manier. Dus ik opdracht verstuurd en toen zag ik hem nog net zo hard bij geaccepteerde opdrachten staan en als ik hem aanklikte was er niet 1 antwoord! Ik halve hartverzakking. Maar gelukkig kwam het doordat ik de app dus meerdere keren op had staan. Alles afsluiten, even 1 openen en vernieuwen en alles kwam gelukkig toch nog goed haha. Sindsdien probeer ik er op te letten, maar als het toch gebeurt weet ik nu tenminste wat er aan de hand is en schrik ik niet meer zo :P

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:20

Alwiene schreef:
Oh zie dat jij redelijk bij mij in de buurt zit! Wat heb jij voor checks gedaan laatste tijd of ben je niet actief (vanwege je vraag)?



Wij wonen wel redelijk dicht bij elkaar in de buurt ja :). Ik ben sowieso niet zo actief als dat jij bent :P. Heb nu intotaal 20 euro gespaard ongeveer.
Tot nu toe alleen Kampen/IJsselmuiden, en als er checks zijn die het waard zijn zou ik eventueel Hasselt/Genemuiden er wel bij gaan pakken. Zwolle ga ik waarschijnlijk nooit doen, omdat ik daar nooit kom, en het een heel gedoe is om daar met de auto heen te gaan.
Wat is jouw werkomgeving tot nu toe *D?

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:27

Bedoelde dat ik het nog een keer ga proberen..... Anders zet ik mijn antwoorden nog bij de motivatie, weet ik zeker dat het goed komt, haha!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:05

Mjetterd schreef:
Alwiene schreef:
Oh zie dat jij redelijk bij mij in de buurt zit! Wat heb jij voor checks gedaan laatste tijd of ben je niet actief (vanwege je vraag)?



Wij wonen wel redelijk dicht bij elkaar in de buurt ja :). Ik ben sowieso niet zo actief als dat jij bent :P. Heb nu intotaal 20 euro gespaard ongeveer.
Tot nu toe alleen Kampen/IJsselmuiden, en als er checks zijn die het waard zijn zou ik eventueel Hasselt/Genemuiden er wel bij gaan pakken. Zwolle ga ik waarschijnlijk nooit doen, omdat ik daar nooit kom, en het een heel gedoe is om daar met de auto heen te gaan.
Wat is jouw werkomgeving tot nu toe *D?



Oooh 20 euro is nog niet zoveel nee. Als Genemuiden voor jou haalbaar is was jij dan niet geneigd om die Blokker check te pakken toen hij op 10 euro kwam? Ik heb er meermaals naar gekeken maar heb gekozen voor andere richtingen.

Kampen is voor mij wel haalbaar, maar tot nu toe niet interessant genoeg geweest. Ben daar ook niet zo bekend, dus weet niet wanneer iets bij betaald parkeren is enzo en dat vind ik wel een nadeel.

Tot nu toe: Zwolle (duh, het meeste), Hattem, Nieuwleusen, Staphorst, Meppel, en vandaag naar beneden geweest Epe, Vaassen, Apeldoorn en Twello. Maar dingen als Apeldoorn zijn alleen leuk als ik echt een paar flinke checks kan binnenhalen anders is het gewoon veel te ver weg hoor.
Maar wij rijden bijvoorbeeld ook regelmatig naar Putten, dus mochten er checks zijn die qua moment te combineren zijn en op die lijn liggen zouden die ook best voor kunnen komen :)

Ik moet nog 1460 XP om naar level 4 te mogen. Die duur betaalde opdrachten zijn wel relaxed, maar veel snelle kleintjes tellen beter aan voor het XP :P

Michelle_96

Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:07

Ahaaa jij jat ze in Meppel en Staphorst dus! haha

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:09

Ja, blokker in Genemuiden was zeker aantrekkelijk maar het kwam mij op dat moment niet heel goed uit. Dus heb ik die niet gedaan. Maar zou ik zeker een keer kunnen overwegen om te doen.
Heb ook op een dag op het punt gestaan richting Epe te rijden, maar die dag dat ik zou gaan waren ze net allemaal verdwenen, dus maar goed dat ik dat nog even bekeken had.
Kampen heeft op dit moment gratis parkeren, maar dat komt omdat de parkeer automaten kapot zijn.
Morgen is de kneipp check hier bij de kruidvat, die ga ik doen *D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:25

@Michelle , heeey nog een Roamler uit de buurt, gezellig :D Ik heb in Staphorst de Blokker gedaan en een melkcheck bij de Poiesz omdat ik toevallig in de buurt was toen. En in Meppel ook de Blokker, wat checks bij beide Jumbo's (Activia check iig) en de KPN check in Meppel had ik ook gedaan. :j
Eigenlijk is het me te ver weg hoor Meppel, maar kon zo mooi rondje maken haha. Was toen ook nog doorgereden naar dat plaatsje boven Meppel want daar stond een tijdschriften check voor 4 euro toen.

@Mjetterd, bij mij zijn de Blokker checks nu weg, maar ze waren vandaag al vaker verdwenen en verschenen dus misschien komen ze nog weer tevoorschijn.
Over verdwenen checks gesproken, ik baalde vanmiddag joh. Ik was in Vaassen geweest en daar stond toen alleen een Blokker. Ben ik later in Apeldoorn zie ik dat de Activia Check open staat in Vaassen voor wel 7,50!! En ook eentje in Heerde voor datzelfde geld. Maar dan moet je niet denken dat die nog beschikbaar waren tegen de tijd dat ik op de terug weg was he :n Oh en toen we eindelijk op de goede hoogte waren voor Terwolde was die mooie tijdschriftencheck van 10 euro natuurlijk ook weg :+
ALLE parkeerautomaten stuk in Kampen? :') Haha die Kneipp check, waar je zin in hebt. Mocht ik morgen toevallig bij een kruidvat in de buurt komen die meedoet en hij staat nog open dan zal ik eens kijken waar die kopstelling is. Als die uit het zicht is wil ik hem misschien nog wel proberen, maar als die pal voor de kassa is zie ik dat echt niet zitten. Dus jij liever dan ik :P Laat je ons hier weten hoe het gegaan is? :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:51

Alwiene schreef:
@Michelle , heeey nog een Roamler uit de buurt, gezellig :D Ik heb in Staphorst de Blokker gedaan en een melkcheck bij de Poiesz omdat ik toevallig in de buurt was toen. En in Meppel ook de Blokker, wat checks bij beide Jumbo's (Activia check iig) en de KPN check in Meppel had ik ook gedaan. :j
Eigenlijk is het me te ver weg hoor Meppel, maar kon zo mooi rondje maken haha. Was toen ook nog doorgereden naar dat plaatsje boven Meppel want daar stond een tijdschriften check voor 4 euro toen.

@Mjetterd, bij mij zijn de Blokker checks nu weg, maar ze waren vandaag al vaker verdwenen en verschenen dus misschien komen ze nog weer tevoorschijn.
Over verdwenen checks gesproken, ik baalde vanmiddag joh. Ik was in Vaassen geweest en daar stond toen alleen een Blokker. Ben ik later in Apeldoorn zie ik dat de Activia Check open staat in Vaassen voor wel 7,50!! En ook eentje in Heerde voor datzelfde geld. Maar dan moet je niet denken dat die nog beschikbaar waren tegen de tijd dat ik op de terug weg was he :n Oh en toen we eindelijk op de goede hoogte waren voor Terwolde was die mooie tijdschriftencheck van 10 euro natuurlijk ook weg :+
ALLE parkeerautomaten stuk in Kampen? :') Haha die Kneipp check, waar je zin in hebt. Mocht ik morgen toevallig bij een kruidvat in de buurt komen die meedoet en hij staat nog open dan zal ik eens kijken waar die kopstelling is. Als die uit het zicht is wil ik hem misschien nog wel proberen, maar als die pal voor de kassa is zie ik dat echt niet zitten. Dus jij liever dan ik :P Laat je ons hier weten hoe het gegaan is? :D


Jeej, wat balen dat die check daarna pas tevoorschijn kwam -O-. Haha, ja het is een redelijk grote kruidvat met weinig ruimte bij de kassa. Dus de kans is groot dat het niet bij de kassa staat!
Ik zal laten weten hoe het ging, ben van plan er morgen even heen te gaan.
Jep, nieuw systeem met parkeerautomaten wat dus niet blijkt te werken ofzo :'). Al vanaf December gratis parkeren.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 23:50

Heb jargon opnieuw gedaan en quiz en koffie gedaan. Hoop dat mijn niet bestaande tekentalent niet te streng wordt beoordeeld........ Dat logo zag er echt niet uit, haha!
Morgen gevaarlijk uitvoeren en dan kijken hoeveel ik nog nodig heb voor level 2

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 00:39

Alwiene, je had gelijk! De blokker is weer terug in genemuiden :D Ik ga hem morgen doen.

De kilometers die ze rekenen, is dat hemelsbreed? Anders klopt er niets van. Hier een waar 17 km bij staat, maar 35 km met de auto is.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:09

Activia-check is zojuist 10 euro geworden. En er staan er best veel hier in de buurt open :)

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:37

Klik ze eens aan, geeft hij bij jou ook aan dat iemand hem al geaccepteerd heeft?

Dat is bij mij en Ilona namelijk wel het geval :+

KarinW86

Berichten: 5246
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:46

Kom de laatste tijd helaas er niet zo meer aan toe. Ook veel opdrachten waar je echt veel foto's voor moet maken.
Hoop binnenkort weer wat meer te kunnen doen

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:29

Ahh, balen. Is hier ook zo ja. Van 30 ineens naar 8 in 50km omgeving. Hopelijk komen ze straks weer terug ;)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:36

Ik snap er niets van, kneipp en blokker is beide verdwenen.

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:41

Ik denk dat ze wat aan het rommelen zijn in de opdrachten het is wel vaker dat opdrachten verdwijnen en vervolgens ineens weer verschijnen, normaal gesproken verdwijnen opdrachten ook als ze al geaccepteerd zijn door een andere roamler.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:46

Klopt, maar de hele kneipp check was weg. En nu is hij weer terug, maar niet die ene in de buurt :o

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:48

Dan zal hij schat ik zo voor je neus weggekaapt zijn :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:01

Kneipp komt en gaat ja. Cola checkjes waren er keurig om 11 uur. Heb er 3 geaccepteerd die ga ik zo maar even doen. Eigenlijk wilde ik er 2, maar accepteerde een AH ipv een Jumbo en is vlak bij elkaar dus nou ja, probeer ze alledrie wel te doen.

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:07

Je kunt 90% van de opdrachten ook zonder gevolgen weer annuleren he Alwiene :)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:11

Alwiene schreef:
Kneipp komt en gaat ja. Cola checkjes waren er keurig om 11 uur. Heb er 3 geaccepteerd die ga ik zo maar even doen. Eigenlijk wilde ik er 2, maar accepteerde een AH ipv een Jumbo en is vlak bij elkaar dus nou ja, probeer ze alledrie wel te doen.



Er staan echt veel colachecks in Zwolle zag ik *D! Hier helaas niet, en ik weet ook niet zo goed wat ik met de founded in holland opdracht moet doen. Nog maar eens even over nadenken :)

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:19

Hoi! Oude bekende hier :)

Ik was een tijdje gestopt met roamler, maar besloot het toch maar weer op te pikken. Alleen er staat nu dat mijn account disabled is, wat moet ik doen?

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:26

Gister jargon opnieuw ingeleverd en mijn antwoorden ook maar bij de opmerkingen gezet. Ze zien alleen mijn opmerking, niet de antwoorden. Technische mensjes zijn er nu mee bezig....