Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Loontje1984

Berichten: 533
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:49

Goed bezig Alwiene!! Anouk zal blij met je zijn!
Met mijn invites word niks gedaan:(

Heb er ook nog 7 te vergeven.


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:04

Hoe kom je aan zoveel Invites Loontje?

Wel jammer van de belasting die er af gaat enzo. Die 41,50 blijft na aftrek van kosten en belasting straks 27,50 schoon van over. Nou ja, het is iets in ieder geval.

Hoe doen de fanatiekere Roamlers in dit topic dat? Paar tientjes per jaar zou ik nog wel durven verzwijgen voor de belastingdienst, maar dit soort oplopende bedragen absoluut niet.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:37

Alwiene schreef:
Wel jammer van de belasting die er af gaat enzo. Die 41,50 blijft na aftrek van kosten en belasting straks 27,50 schoon van over. Nou ja, het is iets in ieder geval.

Hoe doen de fanatiekere Roamlers in dit topic dat? Paar tientjes per jaar zou ik nog wel durven verzwijgen voor de belastingdienst, maar dit soort oplopende bedragen absoluut niet.


Tja, ik vraag me af hoe ze het willen checken bij de belastingdienst. Zoveel heeft Roamler toch ook niet van je? Een naam (die je kan faken?) een emailadres en je Paypal accountnaam. Ik heb er vorig jaar niks over gehoord. Nu moet ik ook zeggen dat ik het nooit van Paypal op mijn bank stort, maar ermee betaal als ik online bestel (zijn steeds meer shops die het ondersteunen). Al ging het bij mij om 50 euro ofzo. Over 2014 is het iets meer ;).

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:05

Tja ik weet eigenlijk niet hoe ze dingen ontdekken bij de BD, maar daar wil ik ook liever niet achter komen. :=

En sowieso, als het zo lekker blijft gaan met Roamler dan gaat het straks over 100+ per maand, dat is 1200+ per jaar. Dat zijn geen bedragen meer om te verzwijgen ofzo.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 01:06

Ik doe niet zoveel dat het de moeite is om aan te geven :)

Alwiene, volgens mij heb ik al wel meer als dat aan je verdiend :))

capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:13

Sinds tijden maar weer eens een betaalde check gedaan. De activacheck, eindelijk weer eentje waar je niet 7 foto's moet maken met tien vragen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:23

@ Anouk, dat bedrag wat ik noemde was alleen van gisteren he :P

@ Capopjecap, ja die zijn op zich wel goed te doen de Activia checks. Met name als je er meerdere doet dan krijg je goed de flow te pakken.

Vandaag voor het eerst een opdracht afgekeurd. Heel dom, ik had nog heel goed gekeken, maar toch een verkeerd product op de foto gezet. Had daar nee moeten antwoorden. Maar helaas dat kunnen ze niet ff veranderen dus hele opdracht afgekeurd. Hij mocht wel overnieuw. Alleen daar heb ik geen zin meer in want was er alweer veel te ver vandaan.

Vandaag:

- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Promotie Check Jumbo
- Promotie Check AH
- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Babymelk Check
- Blokker Bingo Check
- Koffieautomaat Check
- Koffieautomaat Check
- Promotie Check Jumbo
- Hangbak Check
- Koffieautomaat Check
- Koffieautomaat Check
- Blokker Bingo Check

Alles al goedgekeurd, behalve de laatste Blokker die staat nog open. Als alles goedgekeurd wordt vandaag 51,50 verdiend. Daar heb ik 2 liter Diesel op verreden en 2,20 parkeergeld voor betaald. Blijft er een bruto 47 euro over. :) Ben wel lang zoet geweest hoor :P

Dus weer 1,03 eurootjes voor Anouk vandaag :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Never_Mind
Berichten: 2492
Geregistreerd: 01-06-07

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:15

Wat heb jij veel opdrachten in de buurt! Jaloers :=

Ik was vanochtend ook weer ff bezig sinds tijden, 2x hangbak check en een promotiecheck bij de jumbo. Ik zag nog een tijdschriften check van 6 euro staan, maar die was uiteraard al weg toen ik hem wilde aanklikken. Verder was er helemaal niks in de buurt...

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:26

Jeetje mina Alwiene wat ben jij fanatiek!!! _/-\o_

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 20:39

Hahah ik heb aan de juiste bokker een jn ie gegeven :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:49

Ik probeer ook wel elke keer vooruit te reserveren hoor. Hoewel ik er nu 3 tegelijk kan reserveren maar dat is me een beetje veel voor 2 uur tijd. Maar deed telkens 2 vastleggen en als er dan 1 klaar was vast vooruit denken welke ik daarna wilde doen en die dan reserveren. Maar heb denk ik inderdaad wel mazzel met de grote hoeveelheid Checks hier in de buurt. En volgens mij zijn de mensen hier ook niet dol op Checks waarbij je jezelf bekend mag/moet maken. Ik vind dat juist heerlijk. Gewoon overal binnenkomen terwijl ze weten dat je komt en in alle rust je ding kunnen doen. Geweldig. Doe mij er daar nog maar meer van :D

Heb trouwens nu zelf ook een invite beschikbaar gekregen. Maar moet er nog eens diep over nadenken. Zie dat ze inmiddels nog maar weinig opleveren op Marktplaats, maar wil natuurlijk zelf ook graag een actieve Roamler voor mijn Invite :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:06

Vandaag een zeer rustig Roamler dagje. Stond niet veel spannends. Om 12 uur wat babymelk checks maar die waren in Etos en die vind ik een beetje klein om zo'n opdracht als mysterie guest te kunnen doen, dus die heb ik even aan me voorbij laten gaan. Toen we vanmiddag onderweg waren was er nog wel een baby melk Check in een supermarkt vlakbij dus die heb ik ff meegepakt voor die 2 euro (goedgekeurd ook al). Terug naar huis moesten we nog een paar boodschappen hebben. En er stonden tijdschriftenchecks voor 7,50. Hoewel ik het echt irritant vind dat je daarbij een foto bij het kassagedeelte moet maken wilde ik het voor dat geld wel proberen, maar helaas, net toen ik hem wilde accepteren was hij voor mijn neus weggekaapt. Tja dat zat erin voor dat geld.

Blokker was vanmorgen verhoogd naar 8 euro, maar wat hier nog over was was me wel te ver. Later op de dag nog naar 10 euro verhoogd, toen had ik er best nog 1 willen doen, maar tegen de tijd dat ik dat zag was het te laat, ik zou er pas om half 5 kunnen zijn en dat ding ging om 5 uur dicht en ik red die Check niet altijd binnen een half uur, dus helaas dan maar niet.

Een magere 2 euro dus vandaag. Nou ja, eens zien wat er maandag weer tevoorschijn komt :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:30

Ik heb vandaag een Blokker check gedaan voor €8. :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:33

A_nouk schreef:
Ik heb vandaag een Blokker check gedaan voor €8. :)


Hoe vond je de opdracht om te doen? Ik vond het echt een fijne opdracht, jammer dat hij is afgelopen nu. En ook jammer dat ik hem voor 4, 5 en 6 euro heb gedaan in plaats van voor 8 en 10 LOL

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:40

Ik vond hem voor de Blokker die ik bezocht heel moeilijk om te doen :) niets was zoals het hoorde te zijn zoals in de opdracht :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:59

Oh ja dat heb ik ook gehad bij eentje. Die was volgens mij ook al een keer van iemand afgekeurd, want toen ik er kwam zeiden ze dat er 's morgens al iemand voor was geweest. Maar mocht het van hen wel over doen en mijne is wel goedgekeurd, heb gewoon heel goed bij alles gemotiveerd hoe en wat. :) Vind het wel fijn dat ze goede feedback geven vanuit Roamler. Ik had in het begin bijvoorbeeld een stapelplek die niet op een pallet stond, maar m.i. wel een stapelplek was, dus ook zo behandeld en dat erbij vermeld. En toen hebben ze bij goedkeuring bevestigd dat dat inderdaad een stapelplek was, dus dan wist ik dat ook voor de volgende Checks, dat vond ik wel heel fijn. :)

Heb ook ontdekt dat als er een foutje insluipt wat niet zo groot is en ik stuur meteen een berichtje er achteraan dat ze verder niet moeilijk doen en hem wel goedkeuren gelukkig. (Had ergens 1 gezet ipv 2 omdat ik niet wist dat het tweede apparaat ook meetelde, daar kwam ik later achter maar had toen niet meer aan die vraag gedacht, tot ik direct daarna de check nogmaals deed voor een andere locatie).

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:25

Heb hier paar jaar geleden wel eens meegelezen, maar geen iPhone. Nu wel iPhone, maar nu nog proberen erbij te komen d.m.v. een invite...
Wel een vraagje, moet je dit dagelijks doen of kan het ook twee keer per week ofzo? Wordt er niet echt wijs uit....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:33

Danseresje schreef:
Heb hier paar jaar geleden wel eens meegelezen, maar geen iPhone. Nu wel iPhone, maar nu nog proberen erbij te komen d.m.v. een invite...
Wel een vraagje, moet je dit dagelijks doen of kan het ook twee keer per week ofzo? Wordt er niet echt wijs uit....


Je kan het doen zo vaak of zo weinig als je zelf wil. Je bent alleen wel afhankelijk van het feit of er opdrachten in jouw omgeving beschikbaar zijn. En eenmaal een opdracht aangenomen moet je hem wel binnen 2 uur uitvoeren. Dus je kunt niet reserveren omdat je bv in de middag tijd hebt. Je moet echt op het moment dat je tijd hebt kijken of er werk voor je is dan.

Het werkt wel verslavend hoor :D Ik was met een dag door de onbetaalde opdrachten van level 1 heen, en dat waren er nog best veel vond ik. En nu bloedfanatiek met betaalde opdrachten. Maar heb denk ik wel geluk dat er vrij veel te doen is hier in de omgeving, tot nu toe in elk geval.

Er is geloof ik wel iets dat je eens per half jaar ofzo een opdracht moet doen om je account actief te houden, maar die tijd is echt wel erg ruim. :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:36

Maar ik lees hier wel over opdrachten reserveren?
Komen opdrachten gedurende de dag of alleen op een bepaald tijdstip?

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:39

Danseresje schreef:
Maar ik lees hier wel over opdrachten reserveren?
Komen opdrachten gedurende de dag of alleen op een bepaald tijdstip?


Reserveren is dus dat je de opdracht aanneemt. Vanaf dat moment heb je 2 uur de tijd om hem af te ronden. Als je niet veel tijd nodig hebt voor een opdracht kun je hem dus bv een uur van tevoren aannemen en dan een uur later pas uitvoeren en inleveren.

Soms staan opdrachten de avond van te voren al aangekondigd met het tijdstip erbij wanneer ze beschikbaar komen. Maar verder komen vaak 's morgens vroeg de nieuwe opdrachten er te staan, maar ook regelmatig pas om 12 uur 's middags en heb ook wel op andere tijden op de dag meegemaakt dat er ineens nieuwe tussen stonden. Soms verdwijnen ze ook even, bijvoorbeeld omdat ze onduidelijk waren, dan passen ze ze aan en staan ze later ineens weer in je lijst.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:44

Klinkt echt leuk allemaal.... Nu nog erbij zien te komen, haha!

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:49

Volgens mij lijkt het de meeste mensen wel leuk, alleen krabbelen er een heleboel terug als ze merken dat ze allerlei opdrachten goed moeten uitvoeren nog voordat je maar 1 cent gaan verdienen. En als je daar dan door bent zijn er ook nog een heleboel volgens mij die er achterkomen dat door de supermarkt sneaken in een poging ongezien foto's van schappen te maken met het risico dat je aangesproken wordt door het personeel niet hun ding is :')
Ik vind persoonlijk de opdrachten die openlijk mogen, waarbij je je gewoon even netjes voorstelt ergens voordat je je opdracht doet het fijnste, maar er zijn ook mensen die dat totaal niet durven.
Maar heel veel opdrachten doe je als mysterie guest en zijn dus stiekem, vooral in de supermarkten enzo. Dat moet je wel durven anders ben je snel klaar met Roamler denk ik :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:51

Ik sta toch al vaak foto's te maken om te overleggen wat ik mee moet nemen als het niet duidelijk is waar de ander om vraagt.....
Moet je de foto's ook vanaf die locatie sturen?

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:53

Ja je moet wel internet op je telefoon hebben, want je moet de opdracht vanaf de opdrachtlocatie versturen. Gewoon buiten voor de deur ofzo, want binnen lukt meestal niet. Gaat bij mij vrijwel altijd goed, en heel soms sta ik te klooien en te hopen op WIFI om hem verzonden te krijgen. Maar gelukkig wel nog altijd gelukt tot nu toe.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:55

Ok! Internet is niet zo'n probleem, heb nog een oude bundel zonder beperking....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers