wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 09:59

ik verzorg nebraska dus met nog een meisje.
ik kan heel goed met nebraska opschieten en wil haar niet echt kwijt.
nou zegt dat andere meisje dat de boer had gezegd dat hij haar beter vond rijden(niemand was erbij)dus ze kan dit verzonnen hebben.
ook zegt ze tegen een vriendin tevens ook een vriendin van haar dat zij het meeste recht op nebraska heeft.
ook denkt zij(heeft ze tegen mij gezegd) dat de boer liever heeft dat 1 iemand haar verzorgd.
oftewel ze zegt met een omweg dat ik maar beter weg kan gaan.
zij weet dat ik heel gevoelig voor zulke opmerkingen ben en ik heb er ook over gedacht om gewoon er weg te gaan.
maar ik ben net lid van de ponyclub in de buurt zodat ik met nebraska op les kan en heb nu eindelijk alles goed voor elkaar.
dat meisje komt hoogstens 2 keer per week en ik minstens 3 keer.
voor de rest is ze heel erg aardig hoor maar ik weet niet wat ik nu zou moeten doen.
er weg? of gewoon steevast blijven met een rotgevoel?
ik heb al zoveel verzorgadressen gehad.
eerst zou dat meisje mij gewoon helpen totdat ik alles alleen kan.
zij heeft een eigen pony en is daar te groot voor geworden en dus vroeg ze mij of ze mee mocht verzorgen.
ik heb ja gezegd dacht dat er geen problemen van kwamen.
wat nu??
ik probeer haar niet af te kraken of wat dan ook maar leg het verhaal uit en vraag wat ik beter kan doen.
blijven of weggaan?
iig alvast bedankt voor het lezen.
raad+advies is altijd welkom.
wil je nog meer erover horen pb me dan.
marije


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:09

Kan me goed voorstellen dat dat nare gevoelens geeft......die onzekerheid, je wilt haar niet geloven maar ergens knaagt er toch iets.

Ik zou als ik jou was gewoon op de boer afstappen en het vragen, anders blijf je waarschijnlijk met dat rot gevoel lopen.
Als het niet zo is wat dat meisje zegt kan je haar vertellen dat je met de boer hebt gepraat en dan denk ik dat je van haar af bent met die verzinsels.

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:23

Precies! Wees niet onzeker en ga niet af op geruchten. Dat meisje kan wel van alles verzinnen. Ga gewoon naar die boer toe en vraag hem of hij nog steeds tevreden met je is. Zo ja, gewoon lekker die pony blijven verzorgen. En bedenk daarbij dat jij Nebraska als eerste bent gaan verzorgen. Jij hebt dus de oudste rechten. Als de boer al vindt dat er maar 1 iemand voor haar mag zorgen zal dat meisje toch echt als eerste moeten vertrekken.

Die Hard Ijsselbokker #4
Montreux is my very own special friend

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:43

laat je daar niet zomaar wegjagen, waarschijnlijk verzint ze het gewoon. ik zou het aan de boer vragen dan weet je waar je aan toe bent

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 10:57

Niet zomaar opgeven. Praat eens met die boer en vraag hem wat hij ervan vind. Zolang hij niet tegen jou zegt dat je weg moet, ofzo, zou ik me niet druk maken.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:11

Gewoon even aan de boer vragen of hij soms gezegd had dat hij liever 1 verzorgster heeft. Ik denk dat hij heel verbaasd gaat kijken.
Maar hou er ook rekening mee dat eigenaren niet zitten te wachten op zeurende bijrijdsters, dus dat dit ook kan betekenen dat jullie allebei een schop onder je kont krijgen en beiden niet meer terug hoeven te komen.

Verder, wie er beter rijdt boeit niet. Montreux rijdt weer beter dan Loulou en die rijdt weer beter dan Linda250 en die rijdt weer beter dan ik (om het rijtje reacties maar even te volgen). Daar gaat het niet om, dus laat je daar niet door opstoken.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 12:44

"verder is ze wel heel aardig" schrijf je.. Klinkt mij niet echt aardig allemaal, maar ik ken nu natuurlijk maar een kant van het verhaal.

Zoals de anderen al zeggen; praat met de eigenaar. Hij kan je als enige precies vertellen wat de bedoeling is. Verder lijkt het me dat een volwassen man niet via de andere verzorgster jou probeert duidelijk te maken dat je op kan stappen. Als hij werkelijk wou dat je ging zou hij dat heus wel tegen jou zeggen. Tenzij hij contact gestoord is ofzo Haha!

זכור

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:20

Volgens mij zegt zei maar wat hoor anders had je het allang van de boer gehoord.
Wel erg vervelend voor je zeg, hopelijk word dit snel opgelost!

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 14:19

[quote="lis"]"verder is ze wel heel aardig" [quote]
dat zei ik alleen omdat als ze hier komt ik dan niet de wind van voren krijg.
vandaag ben ik dus naar haar toe geweest en dat meisje wist dat ik zou gaan maar zij heeft gisteren gezegd dat ze vandaag weer zou komen dus ik mocht niet weg en hij zei:je rijd nog maar 2 jaar.
en dat meisje t rijd er zo mee weg en bij jou gebeurd altijd wel wat.
ik ben er dus nu weg en voel me ontzettend kl*te.
elke keer als het paard goed is dan mag ik weer opr*tten,
altijd hoor ik mensen die het zo leuk hebben met hun verzorgsters.
ik ben altijd aardig wil luisteren en vraag netjes alles waarom lukt het bij mij niet Verdrietig
voel me zo rot nu Boos! Huilen Verdrietig


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 14:26

Nou ja zeg, waar slaat dit op? Ik snap het hele verhaal niet helemaal, wat is nou precies de reden dat je wegmoest? Dat je "nog maar" twee jaar rijdt? Dat er "altijd wat gebeurt als jij er bent"?

Toen je met dit paardje begon, wist de boer toen dat je 2 jaar rijdt, of wist hij dat niet? En wat bedoelt hij met te zeggen dat er altijd wat gebeurt als jij er bent?

Ik kan me goed voorstellen dat je je kl*te voelt, dat zou ik me ook voelen als ik jou was.

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 14:30

ja hij weet dat ik 2 jaar reed(heb veel meegemaakt in de ''paardensport'' dus kan echt wel een paard houden).
die man heeft mij gewoon de hele tijd in de gaten gehouden en dat andere meisje vertrouwde hij zijn paard helemaal toe.
ik heb haar verkeersmak/nageeflijk gemaakt en nu rijd dat andere meisje er idd zo mee weg en daar heb ik voor gezorgd want ik kwam tenminste 4 keer per week ong.
het is gewoon niet eerlijk Huilen Verdrietig Boos!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 16:30

Jeetje zeg wat vind ik dit rot voor je.

Beetje achterbaks ook van die boer dat hij je er zelf helemaal niks over heeft gezegt en dat hij je dan wel lid laat worden van de ponyclub....echt een hele banketstaaf streek.

Maar heb je het nu van die boer zelf gehoort?

Kop op hoor , ooit loop ook jij de fantische eigenaren tegen het lijf die wel heel blij met je zijn.

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-02 16:44

ja idd omdat ik (nog maar) 2 jaar reed heeft hij mij in de gaten zitten houden en af en toe ging er wat mis en heeft hij gezegd dat hij niet wil dat ik er nog op ga.
als ik er klaar voor ben zoek ik wel een nieuwe en als ik geen nieuw paardje vind stop ik er wel mee Verdrietig Boos!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:08

Alweer 'n boer, ik moet maar eens gaan tellen hoe vaak er gezeik is met boeren met pony's Boos! Het's nl. iedere keer weer zo!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:47

Bij mij was het ook zo, toen Bianca helemaal weer lief was geworden kon ik oprotten Boos! Echt k*t, maar mag je haar dan niet gewoon verzorgen zonder te rijden?

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 23:51

Bij mij niet hoor, Kais, ik verzorgde voordat ik Barev kreeg een pony'tje van een boer, en reed een avond per week een van zijn paarden, en die man is een van de liefste boeren die ik ken, hij heeft alles voor zijn paarden over, en voor de verzorgsters daarvan, er is daar ook nooit iets foutgegaan, voor zover ik weet.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 08:36

jeetje kom op zeg!
dat die boer een oue zeur zal zijn geloof ik best, iedereen heeft zn voorkeur..
Maar zij heeft 3 eigen pony's, voor die ene gebruikt ze de smoes dat ze er te groot voor is en neit meer op dr wil rijden terwijl ze nog niet eens een half jaar geleden bij mij in les met die pony een parcours van 1m. sprong, ok een beetje gestoord toch? dan heeft ze nog een shet en een 1,5 jarige tuiger, nou zij zou toch beter dr tijd aan dr eigen pony's kunnen besteden en die misschien wat beter verzorgen (na wat ik allemaal heb gehoord) dan jou vz paard naar de kloten te rijden..

Jij laat je veels te makkelijk weg jagen...
Speek gewoon met dr de dagen af wanneer jij komt en wanneer zij komt, ik kon eigenlijks wel raden dat het zo met haar zou aflopen, en snap ook echt neit wat jij met haar moet...


Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 09:54

pniekepnak schreef:
Bij mij niet hoor, Kais, ik verzorgde voordat ik Barev kreeg een pony'tje van een boer, en reed een avond per week een van zijn paarden, en die man is een van de liefste boeren die ik ken, hij heeft alles voor zijn paarden over, en voor de verzorgsters daarvan, er is daar ook nooit iets foutgegaan, voor zover ik weet.


Ik zeg ook niet dat 't altijd zo is Lachen Ik vind het gewoon opvallend dat het zo vaak zo is, ik snap ook niet waarom ze pony's houden als ze ze toch niet zelf verzorgen Verward Ok, er zijn er 'n aantal die gewoon op jonge meiden geilen... Lips are sealed

Sorry, beetje off-topic Bloos

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, JeRekers, Mark0919, NorwayFjord, Vlindy en 42 bezoekers