De blik sprak boekdelen....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 12:02

Peter en ik zijn gisteravond samen met de auto naar de paardjes geweest. Of liever gezegd: naar de kinderboerderij Haha! .
En inderdaad, zijn blik sprak boekdelen: "Gaaf!". Jammer genoeg waren er op dat moment maar 2 pony's: Erin de jaarling, en Safron, 3 jr. oud.
De friese merrie en de andere merrie Rosanne, die ik mag rijden later, zijn beiden met veulens en al naar de hengsten voor een paar dagen om opnieuw gedekt te worden.
Woensdagavond ga ik mee met die man om haar weer op te halen. Dan kan ik meteen zijn hengst Diablo (2 jr.) zien, echt supergaaf.
Peter was helemaal verliefd op de 2 honden daar, het ras Bull Mastif, echt scheten. Een soort echtpaartje hihi. Maar wee je gebeente als je hen in het donker tegenkomt en ze hebben je niet meteen herkent!!! Dan grijpen ze je en laten dus niet meer los.... net als een pitbull.
Toch hebben we de honden ff lekker geknuffeld, en zo ook de siamezen die ff buiten rondliepen! Verder kwamen we er nog achter dat die man behoorlijk had gestudeerd, een 'aardig salaris' heeft, en dus eigenlijk wel drie gezinnen kan onderhouden in plaats van één *LOL* .
Dus vandaar die hobby om friezen en fellpony's te fokken en er mee te mennen... zijn extra gezin.
Geld genoeg, en toch geen opschepper ofzo. Heel bescheiden en type 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'. Daar kan ik wel goed mee, en Peter ook gelukkig.
Peter vond al die andere dieren (kippen, eenden, konijnen, schapen en damherten) wel interessant, wat iemand beweegt om zoveel dieren te nemen...?
Verder was de landrover ook wel leuk Cool. Werd ook even over gekletst, was een van de meest luxe uitvoeringen, met allerlei snufjes enzo, maar nadeel: lekte olie. Ach ja.
Toen moest hij naar binnen want hij had bezoek, en wij gingen weer op huis aan. Peter vond dat ik echt in een paradijsje terecht gekomen was! Eerlijk gezegd: ik ben er supergelukkig mee Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!!!!
Doei! Dorine.


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:07

he Dorine! wat leuk zeg Party!! !!!! Dat is toch wel fijn als Peter het ook gaaf vindt! Leuk joh!
xxx Roos

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:07

Lieve Dorine,

Wat vind ik het ontzettend fijn voor je dat je weer zo goed terecht bent gekomen! Aan al je berichtjes kun je gewoon voelen dat jij waarschijnlijk helemaal zit te glunderen terwijl je het typt!
Dit zit in elk geval al heel erg mee, nu maar hopen dat de rest ook allemaal mee zit!
Die Safron is degene die jij wilt proberen 'mak' te maken en te beleren?

Groetjes Kitty

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:10

Leuk zeg! Volgens mij ga je je er prima thuisvoelen bij de beestenbende. Alleen die honden zou ik misschien iets minder gelukkig mee zijn, ik zie je al lopen 's avonds, van honderden meters afstand al praten: "Ik ben het, Dorine, rustig maar, sssssssst" Scheve mond\
En dan twee van die Bully's voor je neus Boos! Boos!
<br>
Dus je gaat mee de merries ophalen, leuk zeg! Heb je al foto's gemaakt?
Tong uitsteken

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:14

He Dorine,
Cool dat je het zo naar je zin hebt.
Ik ken het wel een beetje.
Bij Omar is het ook 1 dierenbende Lovers allemaal rare exotische kippen die daar rondwandelen en verder nog een stuk of 3 herdershonden, waarvan 1 met puppies. Van de puppies zijn er nog 3.
En nog muizen en ander ongedierte waar we het maar niet over zullen hebben....
Echt ik wens je heel veel plezier en ontspanning toe daar.
Groetjes Petra

:evaw:

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:51

wat je ons allemaal vertelt klinkt ook als een paradijs!
gaaf dat peet het ook te gek vond!

soms is het beter om te zwijgen

Ineke2

Berichten: 33040
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:21

Wat klinkt dat allemaal waanzinnig gezellig!! Gaaf hoor! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:26

wow dorine wat heb jij t daar goed getroffen. t klinkt als een paradijs.
geniet er maar van. eindelijk weer een gezellige stal.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:46

Lieve Dorine, ik ben ontzettend blij voor je! Het klinkt allemaal ontzettend mooi, zeker als Peter het ook allemaal zo leuk vindt! Hopelijk breken voor jou (jullie) nu weer de betere tijden aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 15:18

Dorine, dit is echt zo leuk om te horen. Dit heb je echt verdiend!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, Lanoca, xSuuzerd en 47 bezoekers