intake gesprek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 12:51

heb om 16.00 een intake gesprek op t ROC aventus (voor sommige bekend) dit is volwassene onderwijs. ik wil proberen of ik aangenomen wordt voor 5/6 VWO in een jaar. het is oude stijl en ik weet al welk pakket ik dan wil hebben (wis a, nat, schei, bio, eng, ned en ???(ak of ges)) anders wil ik 4/5 Havo nieuwe stijl gaan doen. maar de school waar ik nu op zit heeft een brief geschreven waarin het VWO wordt aangeraden. dus ik denk wel dat t gaat lukken. maar ben toch wel zenuwachtig. ik wil zo graag naar t vwo. dan ben ik volgend jaar gewoon klaar met school en heb ik t VWO op zak.
en dan kan ik tenminste zelf kiezen wat ik wil doen. iets dat me gewoon ook erg intresseert

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:57

Hey heeeeeel veel succes!
ik hoop voor je dat je het haalt.
wat heb je nu voor opleiding?!?

:evaw:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 13:07

ik doe nu voor de 2e keer 4 VWO vorig jaar ben ik halverwege ziek geworden (kwam thuis en ging in bed liggen slapen, was een voedselallergie maar voordat je weet waar tegen) en toen heb ik een achterstand opgelopen waardoor ik bleef zitten. dit jaar ging t weer mis, kreeg ruzie met mn vader en raakte half overspannen. waardoor ik t waarschijnlijk net niet haal. en ik mag niet opd eze school blijven dan. dus zocht ik iets anders

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 13:09

aha, ik snap het.
Heel veel succes en ik hoop voor je dat je 't haalt.
Groetjes Petra

:evaw:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 18:19

enneh ikke zit volgend jaar lekker op t ROC 5/6 VWO met de vakken nederlands, engels, wis a, bio, nat, schei en mijl.
ze deden helemaal niet moeilijk had ook niet zenuwachtig hoeven zijn. helemaal niets bend us helemaal heppie ikke is blij

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 19:15

heeeeeeeeeeeey gaaf ik hoop voor je dat het niet tegen valt ik heb hier de opleiding T.A. gedaan en ben halverwege de 2de gillend weggelopen mijn zusje is er donderdag gillend weg gelopen en ook mee gekapt.
dat was wel gewoon en niet volwassen dus ik hoop dat dat een stuk beter is Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 20:22

heeeee gaaf marjo!!!!! goed man!!! gefeliciteerd zal ik maar zeggen he?!??? wow echt gaaf voor je!! nog heppie-er dan ik al was nu... *LOL* *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 20:33

Lang leve het ROC! Ik heb van mijn 15e tot mijn 21e ook volwassenen onderwijs gedaan. Eerst 2 jaar de Mavo en toen 3 jaar HAVO en Ned. en Eng. vwo-certificaat. Ik ben heel ziek geweest en daardoor kon ik niet naar een gewone middelbare school. Op het ROC kon ik weer heel rustig beginnen.
Ik had(heb)een hele zware voedselallergie waar ze ook eerst niks van wisten. Op mijn 14e zei de kindearts tegen me dat ik ziek was maar dat ze niet wist wat ik had en dat ik er op moest rekenen dat ik de 20 misschien niet eens zou halen en een middelbareschool-diploma zou er ook wel niet van komen. Ik had toendertijd dagleijks tegen de 40 graden koorts en ze wisten niet waarvan. gelukkig was er later een andere arts in het ziekenhuis die me op water en brood heeft gezet. Maar omdat ik zo lang ziek was geweest duurde het ook wel even voordat ik precies wist wat ik wel en niet kan eten en het duurde ook wel even tot dat mijn lichaam helemaal was hersteld en ik weer wat weerstand had.
Bij ons op het ROC zaten heel vel uitvallers, allemaal losers die het niet haalden op een gewone school. Er zaten echt maar weinig geinspireerden tussen. Toevallig kwamen er het laatste jaar een vrij grote groep leefdtijdsgenoten op school die wel hun diploma wilden halen en niet alleen maar herrie schopten.
Veel succes Marjolein!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie