dat doet ie anders nooit hoor.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

dat doet ie anders nooit hoor.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-02 20:15

ik ging vandaag weer rijden en had de afgelopen 2 dagen niet kunnen rijden door omstandigheden. Boos!
dus ik stap op Baily en steek het erf over richting de bak. Knipoog
blijft ie ineens midden op het erf stilstaan.. nou jaahhh.doet ie anders nooit... Verward
maar goed ik aandrijven .. geen reactie. dus ik me poren erbij . *BOK*
nou jaaahhh dat doet ie anders nooit hoor.... dus ik nog een keer *BOK*nog een keer *BOK* nog een keer *BOK* (en hij kan niet echt bokken was meer springen ) Haha!
dus ik was het zat en geef hem een tik met de uiteinde van de zweep . Boos! loopt ie door alsof ie niets gedaan had Schijnheilig ... dat doet ie anders nooit hoor!!!!!
maar goed in de bak zag ie met instappen allemaal spoken .. dat doet iie anders nooit hoor.... en we zouden na het instappen naar de jog gaan. dus ik denk zal je zien gaat ie crossen.... gaat meneer in de perfecte jog lopen zonder protest.... zomaar helemaal perfect Verward .. doe ie anders noooiit hoor.....
nou jah keej dan
dus wij een tijd later eens naar de lope. galop vind ie moeilijk dus daar gaat ie nogal hard in Vork ... gaat ie me dar de perfecte lope in Verward !!!! nou jaaahhh doet ie anders nooit hoor!!!!!!! whahhahhhahha Haha! wat me paard nou had vandaag???? DAT DOET IE ANDERS NOOIIT HOOR!!! Party!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Oranda
Berichten: 27
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: westkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:26

Heb zelf een arabiertje gehad vroeger, en die durfde dus niet over van die witte strepen over de weg. Zodoende ben ik een keer op de grote weg blijven hangen, als gevolg een enorme file!
Groetjes Carolien en Oranda

Love's gelderse paarden

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 21:51

Wat een grappig stukje.....
*doe je anders nooit hoor Tong uitsteken*

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 09:40

jah maar hij is ds absoluut nergens bang voor...... hij walst overal doorheen als het kan... dus waar die actie nou op sloeg?????
eerst mongool doen en dan alles perfect doen... doet ie anders nooit hoor!!87


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 09:52

Misschien dat die tik met de zweep hem even wakker heeft geschud? Zo van "O jee, laat ik maar extra goed mijn best doen, want baasje is kwaad? "

Je suis Charlie.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 10:04

whahhah nou denk het niet want in de bak zag ie ook allemaal spoken met instappen!!!!! trouwens twas niet met de zweep die gebruik ik niet maar met het euiteinde van me teugel. (handig af en toe zo'n westernteugel.....)
whahahahhahah raar beest nu we zullen eens zien wat ie vandaag uitvreet met rijden!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, rover_, SemrushBot, sterregoud en 28 bezoekers