11-06

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 19:02

Vandaag een middelmatige dag gehad. Vanmorgen begonnen met 2 broodjes en dubbeldrank. Ik was mijn brood vergeten dus als middageten een stuk of 4 besuikerde biscuitjes gehad. En 3 partjes sinaasappel van de waarnemer van mijn baas. Vanavond had Marc weer lekker zelf pizza gemaakt. Ondanks dat we allebei overag maar weinig hebben gehad de pizza niet helemaal weg kunnen krijgen.... Zit nu nog proppie vol... Strakkies weer borduren en wat later op de avond 2 appeltjes. Mischien nog even gymmmen!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:10

Ik heb uhm... Vanmorgen een broodje met hagelslag op. Vanmiddag niets :S (kben heel de tijd bezig geweest met Pinky, Marjon, Mysty en Shanaia) En net 2 broodjes. 1tje met ei en de andere met hagelslag. Oh ja en een half bakje soep Lachen Aardig, toch? Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Lielle

Berichten: 66252
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:11

pakje crackers vandaag, 4 boterhammen vegemite + saucijzebroodje, karnemelk + appel. Net aardapppelschotel gegeten en Pablo gelongeerd.
Goed teken Riette, weinig gegeten en niet veel honger!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 21:12

Ow, ik heb gister zwáár gezondigd Extreme duivel
maar wel errug lekker. (half pak chonelly's gekaand tijdens het studeren, 's avonds friet gegeten en uiteindelijk 's avonds laat nog een hele zak chips weggewerkt bij de film. Mèt knoflooksaus Extreme duivel )
Dus vandaag ben ik erg braaf geweest, heb ontbeten met een bakje yoghurt, 's middags 2 boterhammetjes met kaas, om 4 uur een appel en als avondeten een klein stukje entrecote, gekookte aardappels met piepklein beetje jus en speziebonen. Heb nu eigenlijk een beetje honger en ik wil nog een paar uur studeren, dus ik denk dat ik nog maar een boterham ga eten om te voorkomen dat ik nachtelijk ga snacken. Vork


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, C_estmoi, Charat, ComscoreBot, Dammie, DWitzel, Fly_high, Kabayo, meintje, MelissaV, meniekske, Nef1985, Patriesje, Petra_O, Saab99, Sita_xx, Spike2019, winnetou4502, xLaraaj, Zick_Zack en 85 bezoekers